Lunanoa schreef:Struffle: Wat fijn dat je je eisprong hebt! Woehoeehhh 😃 Zie je wel dat het hardstikke goed zit 😃
Wat fijn dat jullie party helemaal top was. Ben zéér benieuwd naar de foto's 😛
Klote van die nachtmerries. Misschien is het een grote angst van je? Omdat je nu ook Master Pedagogiek doet & bezig bent voor kindjes. Dat je bang bent dat je geen goede "opvoedster" bent? Soms heb je hele onbewuste angsten. In je dromen komen deze dan naar voren of probeer je ze te verwerken.
Kan me voorstellen dat je er enorm bang van wordt. Niks aan zulke dromen...
Misschien is zo'n dromenboek iets voor je? Kun je opzoeken wat voor betekenis het allemaal heeft..
Lief 😃
Ik heb net de foto's binnen, ga ze straks bekijken, wiehooeeee!!
En die dromen zijn gebaseerd op verschillende dingen denk ik. Idd ook veel onbewuste gedachten, waar ik me door dromen soms ook bewust door wordt. De keuze pedagogiek is ook niet uit de lucht komen vallen kan ik je vertellen... Dat is ook vooral op basis van mijn eigen opvoedingservaringen gebeurd, om te voorkomen dat meer kindjes hetzelfde zullen voelen.
Becky nu jij nog een eisprong samen met stef!! DUIM DUIM!!
Luna, oh jeetje meid, heb je je pilletjes tegen de misselijkheid ingenomen? Veel sterkte met werken meissie...
Jamilah idd raar van die assistente, zijn vaak betweters, hou ik niet van!
Syl he wat balen zeg! Maar kan nog goedkomen!! Ze zullen vast niet alle 5 doorrijpen, er zullen denk ik 1 of 2 dominante bij zitten, dus ik heb alsnog goede hoop!