Lunanoa schreef:Mrij:
Wat vervelend dat het privé niet zo lekker gaat. Is natuurlijk ook een samenhang van alles; werk, zwanger raken etc.
Hoop dat je snel weer lekker in je velletje zit!
Misschien kun je eens kijken voor vacatures bij de TNT post! Ben je er dagelijks lekker een paar uren op uit buiten, doet een mens ook vaak goed! Je komt dan ook het hele dorp door & leert misschien daardoor een hoop mensen kennen & je krijgt een bekend gezicht natuurlijk!
Nouja, tis maar een ideetje natuurlijk.
Wat enorm kl*te dat je nog geen positieve ovu-test hebt gehad 😞 Dat is idd een érg lange cycles. Pfff 😞 Hoop dat je snel je eisprong hebt, zodat jullie weer wat dichterbij jullie wondertje mogen komen!
De echo was goed. We hebben een inimini boontje gezien met een hartje 😃 Echt zó appart. Kon het niet echt bevatten.
Heb tegen de misselijkheid medicatie gekregen maar geef nog wel eens over. Maar het is dan maar 1x per dag ofzo & kan de rest van de dag gewoon eten dus hier valt heel goed mee te leven 😃
Omdat ik wél kan eten, voel ik me een stuk fitter!
Wat heerlijk meid dat de echo goed was! Zo bijzonder he dat er in zo´n klein mensje leven zit! Geniet er lekker van meid, het is je zo gegund!
Fijn dat de medicatie aanslaat, pff de hele dag overgeven is niks!
Ja, ik zit echt even in een rot tijd, het is nu alles bij elkaar, maar het komt vast goed, ik vind vast wel een baantje, dan is dat ook weer opgelost, de rest heeft gewoon even tijd nodig... 😊
Bij de TNT heb ik me al een tijdje geleden ingeschreven, tot nu toe zijn ze hier nog geen mensen nodig! Maar lief van je dat je meedenkt, dank je wel!!