sylvia22 schreef:ik geloof iets van terror10.hyves.nl ofzo
ja dat is hem
jorina schreef:oja is dat zo essie erger jij je ont(s)zetteeeeeeeeeeeeeeeeeend aan slecht nederlands typen 😉
whahah geintje hoor want haar nederlands is wel bar slecht ze zegt dislectie te hebben nou als ik me niet vergis heb ik wel eens gelezen dat snippie ook dislectie heeft en die schrijft echt niet zo erg ze verdraaid af en toe woorden en letters maar meer ook niet bij die big is er af en toe geen touw aan vast te knopen
Ankie87 schreef:hmmm jammer, ik had toch gehoopt op iemand te feliciteren!
Zow ff een kaarsje branden voor mijn collega (vandaag terug plaatsing gehad eitje) Hopelijk blijft t lekker op zijn plaats!
jorina schreef:oja is dat zo essie erger jij je ont(s)zetteeeeeeeeeeeeeeeeeend aan slecht nederlands typen 😉
whahah geintje hoor want haar nederlands is wel bar slecht ze zegt dislectie te hebben nou als ik me niet vergis heb ik wel eens gelezen dat snippie ook dislectie heeft en die schrijft echt niet zo erg ze verdraaid af en toe woorden en letters maar meer ook niet bij die big is er af en toe geen touw aan vast te knopen
Sofie10 schreef:hey dames!!
Ik ben sofie 21j en ik ben in september gestopt met de pil. nu zit ik toch met wat twijfels en dacht dat ik bij jullie misschien een antwoord ga vinden.
Ik ben nu 10dagen overtijd en normaal gezien altijd regelmatig. Ik heb 3dagen wat bruinverlies gehad en nu al een paar dagen niks meer. Ik mag dat bruinverlies toch niet rekenen als menstruatie hé??
Ik heb eergisteren een kruidvat test gedaan en die bleek negatief te zijn. Toch voel ik me wat vreemd (steken in men onderbuik, pijnlijke borsten, heeel moe!!!) Zijn de kruidvat testen wel betrouwbaar? of is het mssn beter dat ik één koop van een wat duurder merk?
Hopelijk kan er iemand mij helpen..
groetjes Sofie
Lunanoa schreef:Oh Snippie. Dan nog maar een paar dagen wachten dus 😉
Ohmygosh :? Mooi sneu. Heb gekeken :?
Lunanoa schreef:Dyslexie kan je he-le-maal niks aan doen.
Natuurlijk is er vroeger op school extra geoefend e.d. Maar iemand met dyslexie zal nooit goed worden in spelling.
Mijn mening is ook dat je dat bij een kind niet moet gaan proberen, de positieve dingen moet je benadrukken. Vaak zijn ze bijv. wel goed in rekenen & dat moet je dan aanprijzen :D
Lunanoa schreef:Hmja, zonde hé!
Is denk ik ook moeilijk te testen dan. Fijn dat ze er toch achter zijn gekomen.
Mijn vriend is pas op zijn zevende naar Nederland gekomen & schrijft geheel correct Nederlands. Hoeft daar dus helemaal niks mee te maken hebben.
Het is voor jezelf ook fijn dat je het weet. Dan weet je dat je er niks aan kunt doen!
Babii schreef:Kan iemand mij even vertellen waarom ik tot op heden veel nattigheid van onderen verlies? Moet een inlegkruisje in zo vies dat ik het vindt....
Ik ben niet vruchtbaar en me eisprong is al een tijdje weg ;).... vanmiddag gedouched en binnen no time zat het er weer :(.
jorina schreef:hier trouwens thuis met ziek ventje
vanmorgen nog niets aan de hand en vanmiddag boodschappen gedaan
toen zei hij heb pijn in hoofd thuis gekomen staat echt zijn gezichtje vol tranen dus lekker op de bank gelegd en ff temp genomen was 39.3 dus ff sinasprilletje erin nou die lag met 5 min op de bank dus zit nu in de kotsstank 😉
dus maar lekker naar bed en heeft toen 2 uur geslapen kwam er om 6 uur weer uit twee beschuitjes gegeten en een toetje
temp was toen 37.7 dus wel flink gedaald maar toch weer lekker naar bed om half acht nou gewoon weer coma hoor
wil natuurlijk niet weer beginnen hoor kim maar is ook een teken van het begin van een zwangerschap maar misschien ligt het bij jouw ook wel aan de medicijnen
sonja2009 schreef:EstherH schreef:Wie is pals?? en wat doet ze hier??
Dat is een omgebouwde kerel die denkt dat je met sex in je anus zwanger kan worden
Storm1987 schreef:hahahaha Bad Girls :mrgreen:
Sexy cellulitus he :roll:
EstherH schreef:Storm1987 schreef:hahahaha Bad Girls :mrgreen:
Sexy cellulitus he :roll:
k zit te soppen op mn stoel.... geil wijf
EstherH schreef:hahahahahaha jammer storm nu is ze al van mij :mrgreen:
Storm1987 schreef:EstherH schreef:hahahahahaha jammer storm nu is ze al van mij :mrgreen:
we kunnen haar delen :mrgreen: (ze is groot zat)
Storm1987 schreef:oeps... nee :oops: en ik heb nog wel zo'n duidelijke foto van zijn piemelemans :mrgreen:
Storm1987 schreef:Ankie: he meid hier is alles goed. Groei lekker door en voel me goed het gaat alleen veel en veel te snel naar mijn zin :mrgreen: Hoe is het met jou dan? Heb je hier geloof ik al even niet meer gezien.
Babii schreef:Wie wil Pals nou delen 😛 Satan misschien ;)
Babii schreef:Staat mijn profiel op online of offline????
Babii schreef:Ja het kan 😛 Alleen heb me nu weer online, maar dat ziet niemand 😞
@ Sylvia, dat heb ik al 4x gedaan!
Heb zelfs me pc opnieuw opgestart!