Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
staat er dat pals op dit forum zit nu :S
jorina schreef:syl mag ik op je babysite kijken 😞 😞 smeek smeek
struffle schreef:ohja en cd 23 was net de dag na het feestje haha, ik temperatuur altijd om 6 uur, dat ging hem nu niet worden, aangezien we om half 5 pas in bed lagen ofzo hahaha!
Dus helaas net slecht getimed :D
Stef2203 schreef:@ Snippie, Jeetje wat erg!!! wat rot voor je meiss, wat gaan ze nou doen?
Jamilah79 schreef:Snippie: Jeejte wat vervelend lieverd!
Hele dikke knuffel voor je en hoop dat de volgende keer wel goed is...
Bah, wat naar voor jullie, dit had ik dus niet verwacht...
Hele dikke knuffel van mij en mijn kleine mannetje hoor!
sylvia22 schreef:snippie, wat een dikke kutzooi! BAH, wat is het leven soms oneerlijk!
welke cd zit je nu? moet je nu de hoeveelheid ophogen?
het is heel logisch dat je je nu kut voelt en dat mag ook!
Jamilah79 schreef:Liefie, je hebt alle recht om nu heel erg boos en verdrietig te zijn!
Je weet me te vinden op msn he?
liefs en knuffel nogmaals voor jou!
snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie, wat een dikke kutzooi! BAH, wat is het leven soms oneerlijk!
ik zit nu op cd 9!
nee ze hogen het niet op omdat me lichaam normaal wel werkt! en i pas sinds gisteren niet meer ongi ben
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie, wat een dikke kutzooi! BAH, wat is het leven soms oneerlijk!
ik zit nu op cd 9!
nee ze hogen het niet op omdat me lichaam normaal wel werkt! en i pas sinds gisteren niet meer ongi ben
hoe zag je slijmvlies eruit dan, hoe groot was die?
misschien heb er wat en en misschien wel niet, maar ik heb afgelopen vrijdag ook een echo gehad en toen zat er ook nog helemaal niks en 3 dagen later zaten er ineens 5! ik hoop voor beter nieuws zondag!
Babii schreef:He verdorie Snippie.. Lieve meid ik had dit niet verwacht 😞 Heb mezelf nog plat geduimd... Nou ik duim lekker door lieverd! En als ze zondag niet goed gegroeid zijn dan moeten ze inderdaad de dosis verhogen! Komt goed meissie..
Maar net wat Jamilah zegt, je hebt het volste recht boos te zijn lieverd!! En natuurlijk ook verdrietig.. Even een dikke knuffel voor joU!!
Stef2203 schreef:@ Babii, ik denk dat je een prima eisprong hebt gehad, je temp was vandaag ook nog mooi hoor dus denk dat je progesteronwaardes prima zijn ;)
sylvia22 schreef:kim, hoelaat kun je bellen dan?
Babii schreef:Eitjes die gemeten worden ;).
sylvia22 schreef:wat zijn dat op de foto? :oops:
spannnd kim.
snippie, ik ben en blijf er toch bang voor
Babii schreef:Ja apart he Sylvia, maar in deze tekst lees ik dat het vanaf 7 DPO kan, maar mijn gyn zei tussen 5 en 7 DPO bloedprikken... Vandaag was als ik gelijk had dat zaterdg de eisprong was 5 DPO en volgens me temp kaart 6 DPO.
Kaatje007 schreef:Morgen (CD3) naar gyn om te kijken of ik kan beginnen met spuiten met gonal-f. Gisteren dacht ik even de gonal-f bij de apotheek te halen. Krijg ik daar een heel pakket mee met twee prikpennen (gonal-f en puregon) en nog eens 90 vaginaal in te brengen tabletjes... Geen idee waar dat allemaal voor is 😮 . Wacht morgen maar even af....
Stef2203 schreef:Aha :? Dus het komt erop neer dat progesteron niets zegt over de eisprong? :?
Kaatje007 schreef:Vond het ook al een beetje raar.... Maar nam eigenlijk aan dat ze bij de apotheek toch wel recepten konden lezen :roll: . Maar goed, denk dat ik morgen maar alles meeneem naar de gyn... Weet je toevallig of die tabletjes, zo uit mijn hoofd, progesteron? of die wel nodig zijn?
Babii schreef:PS Kaatje, je moet even teruggan ermee want dit is inderdaad een pakket voor IVF... Niet dat de verzekering 1 behandeling IVF van je verzekering gaat halen... zou echt even teruggaan, want IVF heb je niet toch?
Babii schreef:En je hebt ook geen IUI toch? Ja zou maar even teruggaan... Die apothekers hebben al snel vooroordelen.. De verzekeirng dacht eerst ook dat ik IVf had.. Ik zeg NEE dat heb ik niet ;).
Stef2203 schreef:Ik dacht al, daarom zei ik al je zal een mooie eisprong gehad hebben omdat je temperatuur zo mooi hoog blijft, en dat komt door je progesteronlevels want die konden een stijging van 0,3 tot 0,9 graden opleveren :)
struffle schreef:yessssssssss mn onderzoeksplan is goedgekeurd door mn coördinator woeii