Stef2203 schreef:Oke misgeïnformeerd 😉 Foutje moet kunnen :oops: :?
Ik wist het ook niet ;). Totdat de gyn het me vertelde :(.
Stef2203 schreef:Oke misgeïnformeerd 😉 Foutje moet kunnen :oops: :?
struffle schreef:yessssssssss mn onderzoeksplan is goedgekeurd door mn coördinator woeii
Babii schreef:Kaatje007 schreef:Vond het ook al een beetje raar.... Maar nam eigenlijk aan dat ze bij de apotheek toch wel recepten konden lezen :roll: . Maar goed, denk dat ik morgen maar alles meeneem naar de gyn... Weet je toevallig of die tabletjes, zo uit mijn hoofd, progesteron? of die wel nodig zijn?
Die worden alleen voor IVF/ICSI gebruikt, dus nee die zijn niet nodig. Een gyn schrijft die ook niet zomaar voor... Mits jouw progestoron totaal niet goed is... En ik zou het niet meenemen naar de gyn ;). MOet namelijk in de koelkast bewaard worden :).
Babii schreef:Ik heb bijna alles geleerd via de gyn haha
struffle schreef:nerd 🤓
ik ben ook een nerd :ugeek:
struffle schreef:zeker niet stef
zit je ook nog op school?
of wat heb je gestudeerd of gedaan?
sylvia22 schreef:hier ook een eigenwijs iemand hoor.. ik zat op de havo en in havo 3 heb ik het te bond gemaakt.. spijbelen, cijfers veranderen op schoollijsten, niet leren en daardoor slechte cijfers.. grote mond en ik ben zelfs bij het vak scheikunde geschorst, dus moest ik van de havo naar de mavo en ook nog een andere school, daarmee verandere mijn gedrag niet en ging bijna niet naar school en ging ik wel dan zorgde ik wel dat ik werd weggestuurd.. daarbij niet geleerd voor mijn examen en daardoor net met de hakken over de sloot mijn mavo diploma gehaald.. dan denk je je gaat SPW doen en dan verander je wel, nou mooi niet.. mijn gedrag bleef hetzelfde met het gevolg dat ik een contract kreeg die ik MOEST onderteken (normaal is een contract positief, maar hier niet), daarin stonden punten die ik aan mijn gedrag moest veranderen binnen 10 weken, deed ik dat niet en was over 10 weken het gesprek over mij negatief dan MOEST ik de SPW verlaten en mocht ik de eerste 4 jaar niet maar aan die opleiding deelnemen en dat heeft mijn ogen geopend ook omdat ik toen het verdriet van mijn moeder zag!
struffle schreef:son meissie!!
4 weken geleden heb je positief getest, gek idee he?
Gefeliciteerd met je 8 weken grens ;)
Babii schreef:Hey meiden,
Voordat jullie denken, waarom is Babii groen... Babii is gevraagd een beetje mee te helpen @ het forum, dus ik ben nu een modje (moderator).
Maar dat veranderd niks aan me hoor :mrgreen:
sylvia22 schreef:jOEHOE kim gefeliciteerd met je nieuwe functie hier! :D
sonja2009 schreef:Babii schreef:Hey meiden,
Voordat jullie denken, waarom is Babii groen... Babii is gevraagd een beetje mee te helpen @ het forum, dus ik ben nu een modje (moderator).
Maar dat veranderd niks aan me hoor :mrgreen:
hahha ik zat toe straks al te kijken en in elk onderdeel van het forum heb jij wel ergens antwoord op gegeven dus je hebt de functie verdiend
struffle schreef:ja zeker heb ik die gezien 😊
was erg lief 😃
had nog geen tijd om erop te reageren alleen
hee kimmetje gefalpstaart met je mod-status
Babii schreef:Nu nog geflapstaart met mijn ehm 😛 zwanger status 😛 maar duurt nog wel ff hhiihih
struffle schreef:jongens, iemand lekker stukkie cake?
Stef2203 schreef:Gefeliciteerd Babii 😊 Geen sterallures krijgen hoor :P
Stef2203 schreef:Ik heb steekjes rechts.... het zal allemaal wel ik heb gisteren al geklust, ik ben met staking :?
Babii schreef:Het forum in de gaten houden qua mensen like pals (mag het niet zeggen maar ht is wel zo)...
Meldingen beheren gewoon de orde op zaken houden :D. Erg leuk
Stef2203 schreef:Heb ik niet 😞
Hahaha, ik zie het morgen wel aan mijn temp als het zo is 😉 ga vanavond nog wel ff liggen :P
sylvia22 schreef:Babii schreef:Het forum in de gaten houden qua mensen like pals (mag het niet zeggen maar ht is wel zo)...
Meldingen beheren gewoon de orde op zaken houden :D. Erg leuk
leuk man! volgens mij ben je nu hier 24/7 te vinden ;)
Stef2203 schreef:nee eigenlijk heb ik daar geen probleem mee :oops: :oops: :oops:
Stef2203 schreef:Dames ik ga weer op huis aan, misschien tot vanavond ;)
Stef2203 schreef:Kan me voorstellen dat jij blij bent dat hij zijn best heeft gedaan vorige x was wel een beetje balen
Die van mij is altijd moe, tenzij hij van bil kan gaan dan heeft hij energie te over 😃
Nou genoeg vunzig gepraat van mij, tot vanavond of tot morgen ;)
sylvia22 schreef:dus ik hoef geen ovutesten te halen, kim?
sylvia22 schreef:ja precies, dat waren we ook van plan ;)
Babii schreef:sylvia22 schreef:ja precies, dat waren we ook van plan ;)
Yeahhhh baby yeah! Ik ben happy met me progeston!!! WAUWIEE dan aws het eitje dus echt goed volgroeid toch?
Jamilah79 schreef:Struffle: Als je iemand op hyves uitnodigd moet je wel effe vermelden wie je bent he 😉 ...Moest nu eerst even onderzoek doen bij Snippie hahahaha...
snippie schreef:hihi!
Jamilah heb een verrassing voor je;)
Babii schreef:snippie schreef:hihi!
Jamilah heb een verrassing voor je;)
Ik wil het weten ;).