Whahaha Storm, geweldig!!! 😂 😂 😂
Jorinaa! :mrgreen:
MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Storm1987 schreef: Joh Sharon wat heftig. Maar wat een wijs besluit. Kan me voorstellen dat de komende dagen onwijs spannend moeten zijn. Vind het best wel achterlijk dat je zolang moet wachten, maarja ziekenhuizen he, je blijft een nummer :? Zijn jullie eigenlijk al lang bezig?
Ik duim voor een gunstige uitslag voor jullie. En anders, gaan ze jullie helpen. Dit is een moeilijke maar goede stap geweest.
Laat je ons het weten?
Hier gaat alles goed hoor. Ben alweer 21 weken en de tijd gaat echt lekker snel. Van de week de 20weken echo gehad en ons ventje is gelukkig helemaal goedgekeurd.
Struffle: Slaap Lekker.
Mrij: Jij nog niet ei gehad?? Jij iets van snap? Ik niet weet?? Ik hopen voor jou ei snel komt?? of anders ong??
jorina schreef:dus geen last meer van dikke zuigende big (natuurlijk niet vergeten niet nederlands schrijvende)
ja kom maar op jullie groene ik verwacht nu natuurlijk wel een knuppel in mijn nek omdat ik zulke onaardige dingen zeg 😂
:mrgreen: :mrgreen: mwoehahahaha me hulk ,me not nice ,me uit mijn kleren scheuren ,me jullie verscheuren
jorina schreef:oeeeeeeeeeeeeee auuuuuuuuuuuuuu grrrrrrrrrrr grmf grmf grmf nee heb genade oooooooooooo grote kim ik zal het nooit meer zeggen
nee nee nee nee niet mijn 7de rib die is al zo gevoelig
mwoehahahaha :mrgreen: :mrgreen:
sonja2009 schreef:Ik mag sowieso niet langs komen bij de dokter waarschijnlijk heb ik ook mexicaanse griep en dat is gewoon rust nemen
snippie schreef:Babii schreef:Kaatje007 schreef:Vond het ook al een beetje raar.... Maar nam eigenlijk aan dat ze bij de apotheek toch wel recepten konden lezen :roll: . Maar goed, denk dat ik morgen maar alles meeneem naar de gyn... Weet je toevallig of die tabletjes, zo uit mijn hoofd, progesteron? of die wel nodig zijn?
Die worden alleen voor IVF/ICSI gebruikt, dus nee die zijn niet nodig. Een gyn schrijft die ook niet zomaar voor... Mits jouw progestoron totaal niet goed is... En ik zou het niet meenemen naar de gyn ;). MOet namelijk in de koelkast bewaard worden :).
nee hoor mijn progestrone is goed en krijg ze ook:P!
Babii schreef:Jeetje, krijg net een telefoontje van mijn broertje dat hij de mexicaanse griep heeft en voor pampus ligt.. En dan niet te vergeten het hele gezin daar! 3 kinderen + mijn broertje + vader en moeder :|
becky88 schreef:we zijn net terug van de dierenarts.
ze heeft boven de 40 graden koorts, dat ze zo ziek is komt waarschijnlijk niet compleet van de chocolade maar de dierenarts denkt dat ze parvo heeft.
ze heeft 2 spuiten gehad, ze mag absoluut niet eten alleen maar drinken en moeten morgenavond weer terug om te kijken of de koorts gezakt is.
ze ligt nu weer lekker op der kussen met een bak drinken voor der neus dus hoop dat het snel beter gaat
gelukkig heeft onze andere hond nergens last van 😊
zij heeft alleen gisteravond even overgegeven van de hagelslag maar is nu weer helemaal zichzelf :)
jorina schreef:nee das ook weer zo natuurlijk scheelt weer bagage en die frisse lucht is inderdaad wel goed voor je :D
sonja2009 schreef:Ik mag sowieso niet langs komen bij de dokter waarschijnlijk heb ik ook mexicaanse griep en dat is gewoon rust nemen
jorina schreef:oja das ook goed dan kun je wel in de achterklep maken we die vast met een touwtje zit je evengoed een beetje warm :lol: