Ik was er vandaag echt niet!!!
was oppassen:D!
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Tessa23 schreef:Zo ik ben er weer even, druk geweest hahaha..
Wij wonen in een duplex beneden op de hoek , dus loopt via de tussen deur bij ons zeg maar heel veel in en uit (tussendeur en dan heb je grote gezamelijke tuin) maar dat stukje bij mn voor deur en tussen door veeg ik 1x in de 2 weken ofzo , kreeg ik me net een grote bek van de oudere buurvrouw aan de andere kant op de hoek dat het maar eens netjes moet zijn met de tering zooi (ja zo zei ze dat echt!!) ik zeg hallo ik ga niet elke dag zoals hun staan vegen en boenen , dan ben ik volgens hun niet goed opgevoed!! ik denk ik loop weg takkewijf ik was toch pissig , er ligt soms alleen blad meer niet en zelfs dat veeg ik nog op 😖
Tessa23 schreef:Nou idd mayella!! Ik denk dan bij mezelf waar halen ze het recht vandaan om zo te oordelen over iemand kom op hee het gaat over blaadjes die van de bomen vallen haha erg..
wodje schreef:eey dames ik ben al verder als ik dacht ben al 15 weken heb een termijn echo gehad en krijg 17 dec te weten wat het word spannenddddd 😃 😃 :D
Babii schreef:Jij negeert me @ msn mevrouw Snippie :P
Babii schreef:Yes Snippie!!! Super meissie..... Het moet ook groeien en groeien en groeien!!!!
Het is zeker spannend :D, maar je weet wat ik al die tijd al roep... IK BEN NIET ZWANGER!
Ik kijk CSI Miami :oops:
Babii schreef:Duimen mag altijd haha, ik blijf zeggen dat het niet raak is ;)... Bedoel het kan nu wel bevrucht zijn, maar voor een NOD gaat het ook vaak fout... Ben ook weer dom bezig met nu testen :oops:
Mrij schreef:Laten we het hopen!! 😃 Ik voel eigenlijk niks bijzonders (nooit gevoeld) heb alle avonden buikpijn door m´n spastische darmen, dus misschien dat het daardoor komt...
Meid, ik ga nu echt slapen 😉 Slaap lekker als je eraan toe bent!
Essiee schreef:Best spannend syll,
Mij trouwens ook ... nog steeds niet ongesteld!
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Best spannend syll,
nog steeds niet? :? heb je al een testje gedaan?
ik ga nu de spuit klaar maken, wens me succes 😉 pfff durf niet
Essiee schreef:sylvia22 schreef:Essiee schreef:Best spannend syll,
nog steeds niet? :? heb je al een testje gedaan?
ik ga nu de spuit klaar maken, wens me succes 😉 pfff durf niet
Poeh vind ht zo knap! Succes meis, je weet waar je het voor doet he .. denk daar maar aan!
Nee nog niet, ik durf het niet ... weet het nou niet, denk niks, wil ook niks weten en wil ook niks denken .. hahaha!
Vind ht wel erg lang duren nu, bahbah!
Storm1987 schreef: Dapper hoor Syl, het is voor een goed doel! Lekker klussen vant weekend.
Essie nog niet ongesteld 😮 spannend...... wanneer wil je gaan testen?
Babii schreef:Ik zou nooit nu al veel HCG in het lichaam kunnen hebben. Soms slaat een ovu test positief uit als je zwanger bent :). En dat kan nu het geval zijn, maar het hoeft niet.
Een ei is het in ieder geval niet en het is nog te vroeg voor een zwangerschapstest, ovu testen zijn ietsje gevoeliger haha.
Storm1987 schreef: Essie heb je wel enig idee wanneer je eisprong geweest is en of je toen geklust hebt?
Heb je het gevoel dat je zwanger kan zijn, iets wat erop duid?