Ik denk juist steeds ongesteld te worden ...
Beetje dat gevoel in mn buik, zware borsten .. maar een moment later is dat dan ook weer weg!
Zo raar :|
GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
sylvia22 schreef:dat kan van een menstruatie zijn, maar die had anders al wel doorgezet en alles wat jenoemt, kan ook van een zwangerschap zijn.. meid doe een testje, dan heb je diudelijkheid
Essiee schreef:Ik denk juist steeds ongesteld te worden ...
Beetje dat gevoel in mn buik, zware borsten .. maar een moment later is dat dan ook weer weg!
Zo raar :|
Lunanoa schreef:Krijg net mijn verjaardag kadootje van mijn schatje al 😃
Een rose nintendo DS met leren rosen tasje! WOEHOEEH
Die wou ik al zooooooooooooooooooooolang zoooooooooooo graag.
Maar ik koop dat soort dingen nooit zelf, die moet ik krijgen 😛 Ben helemaal happy :D
Lunanoa schreef:Cool 😃
Mijn oom kan alle games op zo'n chipje zetten. Hoef alleen maar een chipje van 60 euro te kopen & dan kan ik een hele lijst met spelletjes doorgeven! Heeft hij voor mijn nichtjes ook gedaan 😃
Yeahoe!
Mooi voor mijn mindere momentjes of als ik met zwangerschapsverlof ben :lol:
Lunanoa schreef:Ben je ook wat zenuwachtig Sylvia? 😃
Ik hoop van harte dat het raak is meid!
Zal vanavond kaarsjes branden voor jullie allemaal :D
sylvia22 schreef:Lunanoa schreef:Ben je ook wat zenuwachtig Sylvia? 😃
Ik hoop van harte dat het raak is meid!
Zal vanavond kaarsjes branden voor jullie allemaal :D
nou het is hier heel dubbel.. weet je tuurlijk hoop ik dat het raak is, maar als het niet zo is is het ook goed helemaal met die griep nu! laat ik maar eerst de griep krijgen en dan zwanger raken, want stel ik ben net zwanger en krijg de griep dan zit ik weer helemaal in de stress en dat lijkt me zo eng.. dus ik heb er een dubbel gevoel over.. ik ben heel blij als ik zwanger ben, maar dan is er ook angst.. dus het is een dubbel gevoel
Lunanoa schreef:Nee maar de normale griep is ook geen epedimie 😛
Of hoe noemen ze het ook alweer?
De normale griep is iedereen al gewend & hebben de meeste mensen al weerstand voor opgebouwd omdat ze het ooit hebben gehad.
Deze griep moet het menselijke lichaam nog weerstand voor opbouwen 😉
Tenminste, dat denk ik 😛
Vond het ook een kut uitspraak. Krijg ik dus die rot griep ook nog.
Of ik heb m al gehad :p
Lunanoa schreef:Oh leukk! Ik vind die dingen altijd zó leuk staan!
Ik moet eigenlijk ook.
Wil even zo'n Dr. Oetker kwarktaart maken morgen, voor op het werk maandag! Maar voel me wat bagger :P
Lunanoa schreef:Lekker hoor 😉
Ik woon achter de supermarkt, dus de frisse neus is van korte duur. Het is de winkel zelf waar ik zo beroerd van wordt :| Al die etenswaren.. Pffff
sharon_ schreef:Word hier trouwens weer een beetje gek van onzekerheid.
Tgaat weer helemaal niet goed met me oma, ze heeft al een tijd hartproblemen, en vannochtend was het zelfs zo erg dat me oom nu met haar naar het ziekenhuis is.. Ze zou me op de hoogte houden maar we zijn nu alweer 4 uur verder pff en heb nog niks gehoord.. Me oma en ik zijn 2 handen op 1 buik dus ik wil dr echt niet kwijt!!!
Hoop daarom ook snel zwanger te raken want zou het echt geweldig vinden als ze me kleintje nog mee zou kunnen maken.
sylvia22 schreef:nou hij zit erin.. deze prik is wel vervelender hoor pfff de vloeistof brand..nou nu goed klussen dit weekend
Jamilah79 schreef:Essiee schreef:Ik ga trouwens nog één week wachten, als ik dan niet ongesteld ben ga ik testen!
Goed idee? :roll: ;)
Dat je nog zo lang kan volhouden om niet te testen, petje af hoor! Ik ga voor je duimend at als je eindelijk gaat testen het dan raak is, goed? ;)
Essiee schreef:Storm, wederom weer zo ontsettend goed verwoord!
Ik heb net super stiekem hele lieve sokjes gekocht met Ilovepapa, oeeeh ik had me nog zo voorgenomen echt NIKS te kopen voordat het zo ver is!
Jeetje het leek wel gratis in de winkel, zo ontsettend druk! Ben net pas terug.
Lun, heb je al boodschapjes gedaan? Ging het?
Ik zit trouwens op CD 45 of 46 geloof ik ...
Babii schreef:Ik weet bijna zeker dat het niet zo is Struffle 😊 (bedoel van mezelf he;))... Wat jij deze ronde hebt had ik vorige ronde.... Werd helemaal gek van me smaak verandering qua eten.... En wilde net als jou babywinkels in, maar durfde niet.
Dat gevoel wat jij hebt met bukken en zitten heb ik ook, dat had ik vorige ronde ook na me ei :(... En dat heeft gerust 12 dagen aangehouden! En nu heb ik het weer, geen idee wat het is.
Babii schreef:Wij hebben gewoon gekookte aardapellen met spruitjes+uitjes en een braadworstje...
Sofie10 schreef:al dat over eten gepraat is nie goed voor men maagje!!!! 😉
Ik geloof dat wel zoals bij babii dat je er gewoon nietmeer in durft geloven. Altijd maar die teleurstelling!
Ik ben nog niet zo lang bezig en ik ben nu al teleurgesteld in men eigen lichaam.
Kheb dernet eens op de site van matcare gekeken en er zijn zo vruchtbaarheidstesten. zouden die wel echt correct werken??
groetjes
sharon_ schreef:Hihi Becky en ik dan 😛 ik wil ook zwanger zijn hoor hihi.. Vrijdag me NOD spannend!
sharon_ schreef:Ja het moet zeker goed blijven gaan met me oma Storm, en wat je zegt over dat vertellen aan haar over het zwanger raken daar zat ik ook al heel sterk aan te denken. En denk ook wel dat we dat binnenkort gaan doen..
Oeh doorgebakken biefstuk, dat vind ik zo lekker, kom bij jou eten hoor Storm hahaha.
Babii schreef:Wordt je weer vergeten Sharon 😞 Nou lieverd, ik hoop echt van harte dat jij zwanger bent 😃
@ Sofie. over de matcare vruchtbaarheids testen...:
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwang ... e-man.html[/quot
Babii bij mij is dat ook gebeurd wat ik net schreef!
wij hebben ons er gelukkig niet aan gebonden.
en zijn gewoon met 14maanden naar door verwezen naar gyn
Lunanoa schreef:Mij ook.
Ik vind m altijd teveel doorbakken 😛
Ik krijg altijd het verneukte stuk vlees 😛
Vind het zó zonde om door te bakken. Dat doet me pijn aan het hart 😛
Maargoed, voor een zwangere moet het wel hé 😛
Heb je al een voordeel Sharon, hoef je daar niet meer aan te wennen ;)
snippie schreef:dank je mrij!
ben nu wel gebroken en heb veel pijn in me buik!
maar lekker rustig doen!
zo even spuiten uit de koelkast halen:D!
knuf