Goeie deal Sharon 😃
Mrij, heb je al een positieve ovu-test? Gister wassie vrij donker toch?
Hoeisset met je zusje? Is ze alweer thuis?
Liefs
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Babii schreef:snippie schreef:dank je mrij!
ben nu wel gebroken en heb veel pijn in me buik!
maar lekker rustig doen!
zo even spuiten uit de koelkast halen:D!
knuf
Zeg dame, wil jij even rustig aan doen met die buik van je ;). Er zitten namelijk een paar grote paas eieren in, dus even rustig aan doen ;).
Hoelaat moet je morgen meis?
Mrij schreef:Struffle, jij wil niet weten wat voor duimen ik heb 😂
struffle schreef:
Storm ja ik ben op zich vaak wel positief, maar nu is het niet zozeer hóóp maar eerder het idee dat het alleen nog bevestigd moet worden. Ik ben er verder ook heel rustig onder, heerlijk!
struffle schreef:Mrij schreef:Struffle, jij wil niet weten wat voor duimen ik heb 😂
woehahahhaa laat staan wat je er allemaal mee kan doen :mrgreen:
sharon_ schreef:Meiden had net een berichtje geplaatst, weet iemand dat misschien? Zal het ff nog een keer kopieren..
ik verlies dus echt sinds een dag of 5 onwijs veel witte slijm.. Kan dit een opschoning zijn
van de eisprong of wat denken jullie?
Storm1987 schreef:struffle schreef:
Storm ja ik ben op zich vaak wel positief, maar nu is het niet zozeer hóóp maar eerder het idee dat het alleen nog bevestigd moet worden. Ik ben er verder ook heel rustig onder, heerlijk!
Oooowww dit klinkt wel heel erg hoopvol meid!! Ik hoop zoooo voor je dat je gevoel juist zit! Heb je verder al iets van kwaaltjes of iets wat erop kan duiden dat er iets bezig is daar binnen?
En wanneer ga je nouuuu testen :mrgreen:
sharon_ schreef:Meiden had net een berichtje geplaatst, weet iemand dat misschien? Zal het ff nog een keer kopieren..
ik verlies dus echt sinds een dag of 5 onwijs veel witte slijm.. Kan dit een opschoning zijn
van de eisprong of wat denken jullie?
sharon_ schreef:Nou dan mag je het geluk van jou vrijdag de 13e wel even na mij toe sturen hoor hihi je weet inmiddels me adres he meis 😛 .. Veel plezier met je mannetje en heel veel succes morgen! Hoop op goed nieuws meis want dat verdien je!!!
Essiee schreef:Goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
We hebben een testeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer .......................... :mrgreen:
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
We hebben een testeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer .......................... :mrgreen:
wie jij? :D
snippie schreef:ben er meteen weer van tussen!
moet zo naar het ziekenhuis! en heel mss is me moeder er straks al dus dan horen jullie pas laat hoe het was.
knuf
Jamilah79 schreef:Snippie: Goed nieuws meid! Je hebt trouwens een pb!
Wie is er zwanger hier??????????
Tessa23 schreef:Snippie , fijn meid hopelijk kan je snel verder ! Duim voor jullie!
sylvia22 schreef:sharon, morgen krijg je de uitslag he? spannend hoor! laat je het me weten? 😉
snippie, ben zo blij voor je!
sharon_ schreef:sylvia22 schreef:sharon, morgen krijg je de uitslag he? spannend hoor! laat je het me weten? 😉
Ja Sylvia klopt pff zo spannend he! Ik laat het je zeker weten.. Ik post het wel direct op het forum zodra ik meer weet! Hoop dat alles goed is............
sylvia22 schreef:sharon, morgen krijg je de uitslag he? spannend hoor! laat je het me weten? 😉
Jamilah79 schreef:sylvia22 schreef:snippie en kim jullie hebben pb!
Das ook niet eerlijk!!!
2 van de 3 modjes wel pb en ikke niet :mrgreen: :lol:
Babii schreef:Als we logisch nadenken is dat EstherH, die 2 hebben namelijk veel contact ;).
Babii schreef:Nee snap ook niet waarom er gezegd wordt we hebben een TESTERRRRRRRR!!!! Geef gewoon de naam van de tester door en we zien vanzelf of het positief is ;).
Hoop dat het EstherH is en dat het positief is :D
MissMini schreef:He Babii, hoop maar dat je geen koorts krijgt hoor. Bah, die griep ook he. Je hoort er steeds meer die het hebben.
Alles goed verders??