sylvia22 schreef:Babii schreef:Nou ik denk dat ik zoiezo voorlopig niet mee kan naar een meeting... Het is bij mij afhankelijk wanneer er een IUI zal plaatsvinden en dit kan zomaar in het weekend vallen...
Nu maar hopen dat ik voor December zwanger raak ;).
waarom heb jij je dan al iui? het zaad van je vriend is toch goed?
Mijn slijm is heel waarscijnlijk niet goed. IUI is niet alleen voor slecht zaad hoor. En het is me man overigens ;). IUI is vaak ook voor slijm wat niet goed is.
De prikpil tast je slijmvlies echt heel erg aan waardoor het zuur kan worden.
Wees blij dat je geen IUI hoeft, want ik ben er echt niet blij mee. Wees blij dat je nog lekker zelf mag klussen dan zit er nog lol aan. Dit gaat hier namelijk 1 groot drama worden... Dat weet ik nu al!
Wij kregen het advies probeer het tot December lukt dit niet kan je het beste IUI hebben... Ik moest het er eerst goed met Steph over hebben alvorens ik dit openbaar ging maken 😊
Wat is IUI ?
IUI staat voor Intra Uteriene Inseminatie. Hierbij wordt het zaad niet in de baarmoedermond gespoten, maar rechtstreeks in de baarmoederholte. Hiertoe moet het echter worden "opgewerkt" om het voor deze behandeling geschikt te maken. De meest voorkomende indicatie hiervoor is de niet behandelbare
"ondoordringbaarheid" van het slijm van de baarmoedermond. IUI kan ook in combinatie met donorzaad worden uitgevoerd, omdat deze behandeling in een aantal gevallen verbetering van resultaten geeft.