jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
oja en de wii wat is dat een cool apparaat heb iedere avond wel ff staan hoelahoepen en schansspringen heb nu maar ff bij jan geeist dat wij ook een wii moeten 😉
Mrij schreef:Sharon, jeetje wat een rot nieuws meid! 😞 Ook van mij een dikke knuffel voor je!
Kaatje, wat dapper van je!! Ik ga voor je duimen dat er mooie eitjes groeien vrijdag!
Volgens mij zijn we hier allemaal onder de 30..
jorina schreef:jeetje sharon wat een onwijs kutbericht dit is niet waar je op hoopt maar inderdaad zoals eerder gezegd zijn de wondere de wereld nog niet uit ik hoop echt dat het allemaal eenbeetje voorspoedig gaat lopen en dat er snel een goed bericht komt
hoezo voel jij je oud dan kaatje hoe oud ben je dan ?
jorina schreef:oooooooo nou dat valt toch best wel mee
ik voelde me ook al oud hier maar deze lieve meiden laten je je meteen weer een paar jaar jonger voelen dus dat komt helemaal goed
snippie schreef:sharon meid ik snap precies hoe je voelt!
je hele wereld stort in!
Toen wij het hoorde leefde we echt een paar dagen in een waas.
Kaatje spannend!!!
ik heb morgen weer een echo:D kijken of al die eitjes willen groeien!!
jorina wat leuk dat je een leuk weekend hebt gehad!!!
oja ik heb de huisarts gebeld en ze denkt idd een scheurtje in bot!me man zegt ook dat het topje iets scheef staat:(!
moet morgen de HA weer bellen en dan wss foto's laten maken.
knuf
Kaatje007 schreef:snippie schreef:sharon meid ik snap precies hoe je voelt!
je hele wereld stort in!
Kaatje spannend!!!
oja ik heb de huisarts gebeld en ze denkt idd een scheurtje in bot!me man zegt ook dat het topje iets scheef staat:(!
knuf
Succes morgen, hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn!! Zal voor je duimen.
snippie schreef:Kaatje007 schreef:snippie schreef:sharon meid ik snap precies hoe je voelt!
je hele wereld stort in!
Kaatje spannend!!!
knuf
Succes morgen, hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn!! Zal voor je duimen.
dank je meid! is mijn 3de fm! dan zou ik dondag nnog 1 keer moeten wss!en dan vrijdag wss punctie:D(hoe blij kan je zijn met een punctie :oops: )straks piep ik wel anders.maar is nooit zo erg als een hsg zei mijn gyn:D
Kaatje007 schreef:aha, het is toch wat al die afkortingen....
Sterkte morgen, ben benieuwd!
snippie schreef:zo vinger maar weer aan elkaar getapt!!!
essie spannend!!
knuf
snippie schreef:Kaatje007 schreef:aha, het is toch wat al die afkortingen....
Sterkte morgen, ben benieuwd!
dank je meid!denk wel dat ze gegroeid zijn hoor.
heb heel veel last van me buik gehad namelijk!
werken gaat ook nog maar net!aan het eind van werken had ik aardig last van me buik!
jorina schreef:snippie heel veel succes morgen hoe laat moet je morgen
ga iig heel erg hard voor je duimen dat je genoeg grote eitjes hebt
Essiee schreef:Ja super spannend, maar wel met een heeeeeel dubbel gevoel nu, bah!
Zit daar echt wel een beetje mee in mn maag!
Maargoed, het is waarschijnlijk helemaal niet zo, dan is er niks aan het handje!
Ga morgen naar mams, 150 km rijden, dus ik test al erg vroeg .....
snippie schreef:nee toch?ben toch geen gekkie:D!vind me werk veelste leuk:D
Kaatje007 schreef:@Essiee, dat zou zeker een domper zijn, eerst maar eens morgen afwachten....misschien krijg je wel goed nieuws! En anders zijn we er voor je!
Essiee schreef:Kaatje007 schreef:@Essiee, dat zou zeker een domper zijn, eerst maar eens morgen afwachten....misschien krijg je wel goed nieuws! En anders zijn we er voor je!
Lieef!
Hb dr niet echt een goed gevoel over hoor....
Essiee schreef:snippie schreef:nee toch?ben toch geen gekkie:D!vind me werk veelste leuk:D
haha das super fijn,
maaaaaaaaaaaaaaaar niet boven alles hoor!
nou was het 'maar' je hand, maar volgens mij ben jij best een 'harde' :mrgreen:
Is het trouwens 'logisch' dat je cyclus langer wordt?
Iemand dat ooit gehad?
Jamilah79 schreef:Wauw, wat lees ik nu een paar blz terug??????
Een 2e streepje voor Kim????? Oh meisje, wat ga ik hard voor jou duimen!
(ook voor alle anderen die in spanning zitten hoor 😉 )
Essiee schreef:jullie zijn toch zoooo lief!
Weetje wat ik ook heb, ik voel een soort schuldgevoel naar mn vriend toe, dat het bij mij allemaal niet zo gaat als 'gedroomd'!
Kaatje , slaap lekker!
Snippie, wat doe jij ook alweer voor werk?
Ooooooo ik vind ht nu net zo spannend als jullie zeg, hihihihi wat een gekke bedoeling dit 😂 :roll:
snippie schreef:sharon meid ik snap precies hoe je voelt!
je hele wereld stort in!
Jamilah79 schreef:Snippie: dacht dat je naar je bedje ging... :mrgreen:
hahaha, nou ik ga wel echt weg nu, morgen weer ene dag denk ik maar zo...en die kon wel eens eerder beginnen dan wenselijk want heb mijn mannetje om 21:15 uur de laatste fles al gegeven, dus ben benieuwd wanneer hij de bf af laat gaan hihihihi...
Essiee schreef:Jamilah79 schreef:Wauw, wat lees ik nu een paar blz terug??????
Een 2e streepje voor Kim????? Oh meisje, wat ga ik hard voor jou duimen!
(ook voor alle anderen die in spanning zitten hoor 😉 )
Ja dat is toch geweldig he ...
maar ik snap dat niet helemaal kim, je zei op msn dat je pas volgende week kon testen??
Babii schreef:Kim is hartstikke NIET zwanger ;). Kruidvat en Matcare zijn negatief!! Die test van predictor is gewoon fucking hartstikke vals!!!!!!!!! En een indroogstreepje was het niet, want het stond er binnen 30 seconden!
http://i36.tinypic.com/npeuds.jpg
Was de test... maar de andere zijn spierwit... Helaas niet zwanger!
Schorpioentje87 schreef:Whaha zie nu pas dat mijn NOD de 21ste is!! Vind dat toch wel een leuke datum 😉 :mrgreen: WHahha maar ben nu echt slapen!!
snippie schreef:oei ester toch spannend meissie!!!!
ik hoop zo dat het raak is!!!
dames ik ben er alweer vandoor zo naar vergadering!dan naar huisarts en dan naar het ziekenhuis! en dan ben ik rond 12uur weer thuis!
KNuf
Essiee schreef:snippie schreef:oei ester toch spannend meissie!!!!
dames ik ben er alweer vandoor zo naar vergadering!dan naar huisarts en dan naar het ziekenhuis! en dan ben ik rond 12uur weer thuis!
KNuf
Dénk het niet, naar mijn idee is het gewoon negatief!
Ik moeeeet ht eigenlijk weten omdat mn ouders morgen de vakantie gaan boeken, baal hiervan!
snippie schreef:Essiee schreef:snippie schreef:oei ester toch spannend meissie!!!!
KNuf
Dénk het niet, naar mijn idee is het gewoon negatief!
Ik moeeeet ht eigenlijk weten omdat mn ouders morgen de vakantie gaan boeken, baal hiervan!
dat komt omdat je je zelf ebschermd!je schoon zus zegt toch heeeeeeeeeeeel licht streepje!