snippie schreef:is het ooit mis gegaan daar?
jamilah wat fijn dta je uit mocht slapen!!!
knuf
nee want heb sinds kort weer een nieuwe! het gaat altijd fout...
snippie schreef:is het ooit mis gegaan daar?
jamilah wat fijn dta je uit mocht slapen!!!
knuf
Jamilah79 schreef:hahaha ik ben ook altijd bang dat mijn haar verknipt word. En dan laat ik zelfs dus alleen de puntjes maar knippen hihihi...
snippie schreef:begrijp het hoor:D!ben ik blij dat ik maar 3x in het jaar ga!
voor mijn trouwen was ik vanaf mijn 5t/m 21 niet naar de kapper geweest
Essiee schreef:snippie schreef:begrijp het hoor:D!ben ik blij dat ik maar 3x in het jaar ga!
voor mijn trouwen was ik vanaf mijn 5t/m 21 niet naar de kapper geweest
Woow en je puntjes dan?
hahahahaha dat meeeenjeniet meis, hoelang was je haar! :shock:
Essiee schreef:Ik ben superspammeeeeeeeeer :mrgreen:
Essiee schreef:hihi thnx! :mrgreen:
Ja snippie zat net je hyves te kijken,
je hbt wel vet mooi haar!!!
Wist helemaal niet dat dat uit zichzelf afbreekt!
Storm1987 schreef: Hey meiden heb alleen van vandaag bijgelezen en lees dus dat essie ongie is geworden. Eindelijk duidelijkheid, dat is ook wat waard. 😊 Hopelijk volgende maand een normale cyclus of liever gewoon zwanger!! :mrgreen:
Ik ben heel makkelijk met mijn haar. Heb alle kleuren en kapsels al gehad. Momenteel zit het echt voor geen kant. Maar ik had een strakke bob-line alleen daar wil ik nu vanaf. Wil het weer iets langer. Nu het winter wordt verf ik het weer heel erg donkerbruin. Mijn pony laat ik denk ik weer recht knippen. Ik wissel daar altijd mee 😉
Ik zou echt niet mijn hele leven lang met het zelfde kapsel willen doen. Je haar zegt zoveel over de persoon. Nu ben ik ook echt heel erg ijdel... ik weet zeker dat ik opgemaakt ga bevallen, je denkt toch zeker niet dat ik zonder make up op de eerste fotos van mijn zoon wil staan! 😂
Storm1987 schreef: Hey meiden heb alleen van vandaag bijgelezen en lees dus dat essie ongie is geworden. Eindelijk duidelijkheid, dat is ook wat waard. 😊 Hopelijk volgende maand een normale cyclus of liever gewoon zwanger!! :mrgreen:
Ik ben heel makkelijk met mijn haar. Heb alle kleuren en kapsels al gehad. Momenteel zit het echt voor geen kant. Maar ik had een strakke bob-line alleen daar wil ik nu vanaf. Wil het weer iets langer. Nu het winter wordt verf ik het weer heel erg donkerbruin. Mijn pony laat ik denk ik weer recht knippen. Ik wissel daar altijd mee 😉
Ik zou echt niet mijn hele leven lang met het zelfde kapsel willen doen. Je haar zegt zoveel over de persoon. Nu ben ik ook echt heel erg ijdel... ik weet zeker dat ik opgemaakt ga bevallen, je denkt toch zeker niet dat ik zonder make up op de eerste fotos van mijn zoon wil staan! 😂
snippie schreef:die vriendin is zelfs zo erg dat wanneer ze klaar is met werken de make up tasje pakt en alles bij werkt! en de haar met mouse en haarlak netjes doet!(ze werkte bij mij op de groep:D)
Essiee schreef:snippie schreef:die vriendin is zelfs zo erg dat wanneer ze klaar is met werken de make up tasje pakt en alles bij werkt! en de haar met mouse en haarlak netjes doet!(ze werkte bij mij op de groep:D)
Ik ben ook heeel erg!
Vertoon me echt nrgens zonder make up!
becky88 schreef:ik kom ook het liefste niet buiten zonder make-up maar sinds het ongeluk kan ik het afentoe niet opbrengen om me op te maken dan blij ik blij als k me gedoucht heb haren gedaan en aangekleed :oops:
nu is dat de laatste tijd niet meer snel dus hoef ook bijna nooit meer onopgemaakt de deur uit :D
Storm1987 schreef: Hahaha Essie ik kan inderdaad altijd nog mijn zonnenbril meenemen hahaha :mrgreen: Ik ga me gewoon opmaken zodra de eerste weeen zich aandienen. Ik zorg dat ik mijn lenzen in heb want ik haat mijn bril. Die draag ik alleen s avonds voor het slapen gaan wel eens. En als ik er nog vreselijk uitzie, wat ik dus verwacht, dan laat ik die fotos gewoon niet zien of ik knip mezelf er af hahaha. 😂 Kom op, ik heb zelf ook nog een beetje eigenwaarde haha.
Becky: Ja het gaat wel ietsje beter. Maar ben nog steeds lamgeslagen en echt gekwetsd. Dit kan ik niet 1, 2, 3 vergeten.
Hoe is het met jou? Al een ei gespot?
Storm1987 schreef: Hahaha Essie ik kan inderdaad altijd nog mijn zonnenbril meenemen hahaha :mrgreen: Ik ga me gewoon opmaken zodra de eerste weeen zich aandienen. Ik zorg dat ik mijn lenzen in heb want ik haat mijn bril. Die draag ik alleen s avonds voor het slapen gaan wel eens. En als ik er nog vreselijk uitzie, wat ik dus verwacht, dan laat ik die fotos gewoon niet zien of ik knip mezelf er af hahaha. 😂 Kom op, ik heb zelf ook nog een beetje eigenwaarde haha.
Becky: Ja het gaat wel ietsje beter. Maar ben nog steeds lamgeslagen en echt gekwetsd. Dit kan ik niet 1, 2, 3 vergeten.
Hoe is het met jou? Al een ei gespot?
MissMini schreef:Storm gaat 'ie weer een beetje beter meis??
Ja haha, als je opgemaakt ligt te bevallen moet je wel voor waterproof mascara gaan he 😉 Anders zie je er zo spookachtig uit op je 1e foto's.
Ik ga nooit weg zonder mascara, maar verder heb ik eigenlijk nooit makeup op. Heb een enorm gevoelige huid en kan daardoor bijna niets opsmeren zonder er last van te krijgen. Dus ik leg het accent alleen op mijn wimpers..
En nu hang ik lekker ik mijn huispak zónder makeup, net pas gedoucht dus een heerlijk niks-dagje!
becky88 schreef:storm fijn dat het ietsjes beter gaat, kan me voorstellen dat je het niet 1 2 3 vergeet.
mijn ovulatietesten worden wel steeds donkerder, de teststreep is nog maar ietsjes lichter dus ben benieuwd.
kan wel bellen voor een afspraak bij de HA want de HA vond mijn cyclussen ook niet normaal, ze wou eerst zelf onderzoeken doen (al vraag ik meaf wat zij wil onderzoeken) en dan eventueel doorsturen naar de gyn.
heb gister mijn laatste fysiotherapie gehad 😃 en ben sinds deze week 3x 3,5 uur aant werk dus dat gaat ook allemaal de goede kant op 😃 :D
sharon_ schreef:Becky wat fijn meid dat het de goede kant op gaat! Gaat helemaal goed komen dus!
Essiee schreef:MissMini schreef:Storm gaat 'ie weer een beetje beter meis??
Ja haha, als je opgemaakt ligt te bevallen moet je wel voor waterproof mascara gaan he 😉 Anders zie je er zo spookachtig uit op je 1e foto's.
Ik ga nooit weg zonder mascara, maar verder heb ik eigenlijk nooit makeup op. Heb een enorm gevoelige huid en kan daardoor bijna niets opsmeren zonder er last van te krijgen. Dus ik leg het accent alleen op mijn wimpers..
En nu hang ik lekker ik mijn huispak zónder makeup, net pas gedoucht dus een heerlijk niks-dagje!
Ik zit altijd helemaal onder! :roll:
Mn blush is mn favoriet, en ja natuurlijk niet te vergeten mn mascara, maar dat spreekt voor zich!
Ik ga niet eens naar beneeeeden zonder makeup, stel dat dr ineens iemand aan de deur komt! :shock:
Waah nou wrdt ht te erg, ik ga stil zijn!
Jullie zijn echt lief, ben zelf ook blij dat er iets meer duidelijkheid is!
Ik lig nog steeds in bed, warm steeds de pittenzak op, anders is het niet te haren. Alles doet pijn!
Hoop niet dat het een vmk is .. al houdt ik het met mn super plus tampons nog niet eens een uur ....
becky88 schreef:sharon_ schreef:Becky wat fijn meid dat het de goede kant op gaat! Gaat helemaal goed komen dus!
idd sharon pijnvrij word ik nooit meer maar zolang ik geen stomme dingen doe of over mijn grenzen ga is daar mee te leven 😊
snippie op dit moment werk ik bij de zeeman.
voor het ongeluk werkte in bij de slagerij bij de c1000 als tussenstop totdat ik weer zou gaan leren
Storm1987 schreef: Snippie: Ik kan zelfs slapen met mijn lenzen. Zijn echt super kwaliteit lenzen, ik voel ze ook niet, voel ze nooit. Is beter dan een bril voor mij 😉 Het irritante van mijn bril vind ik dat dan mijn wimpers hele tijd tegen het glas komen.
Sharon: hahah nee dat doe ik ook niet hoor. Vorige keer was ik om 20 uur al gaan douchen en lag ik dus in pyjama en badjas met bril op en zonder make up op de bank. Staat de onderbuurman ineens op de stoep. Mijn vriend was er niet en hij kwam dus om even iets aan de verwarming te doen :shock: uhh moet dat? Gelukkig is mijn buurman niet bepaald Bradd Pitt 😉 hahaha... ik gebruik ook alles...foundation, poeder, oogpotlood, oogschaduw, wenkbrauwpotlood en heeeeel veeeel mascara en soms nog een eyeliner en bronzer :oops: :oops: ik vind het heeeerlijk om me op te maken. voel me anders ook niet mezelf.
Becky: Klinkt positief over je werk...heerlijk zeg weer lekker wat te kunnen doen! En indd ik vind je cyclussen ook wel lang, al zegt het niets.... Een vriendin van mij had cyclussen van 80, 60, 30, 80, 75 dagen.... toch raakte ze in ronde 1 zwanger. Hoe bizar?
Maar wel verstandig om binnenkort even langs de huisarts te gaan hoor. Al is het alleen maar om bepaalde dingen uit te kunnen sluiten.
Lunanoa schreef:whahahahaah dat jullie zoveel makeup dragen 😮 WOWIE wat een werk.
Hier alleen mascara + oogpotlood.
Als ik ga stappen doe ik nog wel eens foundation op & wat rouge. Maar alleen voor bijv. sollicitatie gesprekken, stappen, feestjes etc. :D
sylvia22 schreef:even een vraagje.. de pregnyl zit 10 dagen in je lichaam en ik heb zaterdagochtend om 11.00 uur gespoten.. is dat dan dag 1? dus is dan maandag de laatste dag met deze hormonen en ben ik er dinsdag vanaf of woensdag pas?
MissMini schreef:Kimmetje.. Alles goed meis? Las dat je vandaag niet getest hebt: super!! :mrgreen:
becky88 schreef:hahah missmini in limburg ook niet daar hebben ze een grote brandstapel waar iedereen naartoe gaat en snert en warme chocomel en dat is het.
maar hier in delfzijl 😮 😮 :o
MissMini schreef:Haha.. Hier in Zuid-Holland wordt volgens mij helemaal geen Sint-Maarten gehouden dus je kunt er wel een paar hier naartoe sturen Becky ;)
MissMini schreef:Zoo, heerlijk! Heb meteen voor de hele avond genoeg volgens mij, zoveel zit er in zo'n chocomelkbeker.. :shock: Lekker hoor!!
Kim, spannend dan! Hopelijk duurt je LF nu netjes 14 dagen en hoef je er niet tot dag 18 op te wachten. Hoewel het natuurlijk beter zou zijn als je gewoon zwanger bent :mrgreen:
Mayella, alles goed met jou?!