snippie schreef:Babii schreef:Tsjah, wordt waarschijnlijk de laatste ronde voor de fun, dus dan maar 3 dagen chter mekaar en misschien zelfs 4 dagen :). Dan hebben we ons best gedaan, is het dan niet raak... So be it 😞 Dan gaan we verder voor IUI.
Babii je hebt toch deze ronde 2dagen geklust zouals gyn zei?
die zou het echt wel weten hoor!
en trouwens anders zou ik mijn punctie binnen 40uur moeten en weet 100% moet hem binnen 36 uur
De gyn geeft aan dat je dit kan doen ja (de gebruiksaanwijzing geeft het vooral aan), maar meer dagen adviseert elke gynaecoloog en vooral de mijne, maar hij zegt altijd het moet geen moeten worden, maar Steph geeft zelf aan dit te willen nu dus ja wie niet waagt dit niet wint. Maar in principe kan het genoeg zijn.
Ik doe het volgende maand anders. Elk zaadje dat bij het eitje komt is een extra zaadje en is weer een tikje extra kans. Dus ik doe het lekker zo haha :P, stel het helpt... Tsjah dan ben je wel mooi zwanger :). En anders moet ik nog verder de mmm in en eerlijk gezegd zie ik die eendenbek niet zo zitten :oops: Maar ja wat moet dat moet.
@ Jorina, nee geen voorkeur voor een geslacht, wel voor een gezond kindje 😃 PS snippiew eet het antwoord wel op dat HSG onderzoek,maar volgens mij wordt je er wel vruchtbaarder van... Volgens mij voor 3 maanden ofzo?