Had ik gister steeds. Héél irritant.
Laatst flipte de hele pc ervan :?
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
becky88 schreef:wat is het hier rustig vandaag 😮
kreeg net te horen dat een nichtje van me vriend al 19 weken zwanger is, zijn er 2 weken geleden pas achter gekomen :shock:
Lunanoa schreef:Had ik gister steeds. Héél irritant.
Laatst flipte de hele pc ervan :?
becky88 schreef:was idd niet gepland maar zijn er nu wel blij mee gelukkig 😊
hoe het kan dat ze er nu pas achterkomen weet ik ook niet :?
Babii schreef:Als je man er niet klaar voor is kan je er beter ook (nog) niet aan beginnen. Heel jammer, maar je moet er beide achter staan. Hij kan jou wel begrijpen, maar nogmaals als hij er niet klaar voor is kan je dat moeilijk afdwingen.
Overigens moet hij dan niet onveilig vrijen, dat is ook niet volwassen van hem ;). Want stel je raakt zwanger en hij is er nog niet aan toe. Dat is ook niet leuk.
Succes.
Ankie87 schreef:Mijn vriend is er nog steeds niet klaar voor . Hij wilt t zowiezo pas na t trouwen. Ik had gedacht dat hij maybe wel een paar maanden eerder wilde beginnen, maar neej dat wilt meneer niet. Nu in januari wacht ik al VERDOMME (sorry voor mn taalgebruik moderators) 2 jaar.......
En dan zegt meneer, t is toch nog maar 7 maanden wachten....ja halllllllowwww heb je een dikke plank voor die hersenen van je?! Eerst zei je tegen me, ik kan t jouw niet aandoen om lang te wachten dus eind dit jaar proberen lijkt me voor ons beide beter. Toen werd ik ten huwelijk gevraagd (ook hartstikke leuk!), kan ik me voorstellen dat eind dit jaar te snel is, maar weeeeeeeer maanden lang wachten??????? D8 hij soms dat mijn wens voor kinderen te krijgen minder werd nu we gaan trouwen.
Lunanoa schreef:Nouja, het wordt er ook niet gezelliger op dat je je vriend zo'n dwingend gevoel geeft.
Je moet ook begrip voor hem hebben meid.
Ik snap dat de wens énorm is, want heb dit zelf ook altijd gehad.
We zijn echter pas begonnen toen we er beide voor wouden gaan. Dat is het belangrijkst, jullie moeten dit samen doen meid!
Probeer achter je mannetjes keuze te staan.
Babii schreef:Ankie87 schreef:Mijn vriend is er nog steeds niet klaar voor . Hij wilt t zowiezo pas na t trouwen. Ik had gedacht dat hij maybe wel een paar maanden eerder wilde beginnen, maar neej dat wilt meneer niet. Nu in januari wacht ik al VERDOMME (sorry voor mn taalgebruik moderators) 2 jaar.......
En dan zegt meneer, t is toch nog maar 7 maanden wachten....ja halllllllowwww heb je een dikke plank voor die hersenen van je?! Eerst zei je tegen me, ik kan t jouw niet aandoen om lang te wachten dus eind dit jaar proberen lijkt me voor ons beide beter. Toen werd ik ten huwelijk gevraagd (ook hartstikke leuk!), kan ik me voorstellen dat eind dit jaar te snel is, maar weeeeeeeer maanden lang wachten??????? D8 hij soms dat mijn wens voor kinderen te krijgen minder werd nu we gaan trouwen.
Ik citeer ;). Jij geeft aan dat hij er niet klaar voor is. Dit soort dingen kan je niet afdwingen. dat moet van beide kanten komen.
Ik wilde vanaf me 18e gelijk door voor een baby (na mijn MK dus), maar mijn man niet, dit had te maken met de opleiding die ik moest afmaken etc. etc. En sowieso wilde mijn man nog even wachten. Die keuze respecteerde ik en wel 2.5 jaar lang.
Na 2.5 jaar kwam ie er zelf mee! dus ja... Wat ik net al zei dwingen helpt niet en door blijven zeuren ook niet.
Misschien moet je zijn besluit ook accepteren hoe moeilijk het ook is.
Moest me bericht even aanpassen naar 2.5 jaar 😛 Ben beetje warrig vandaag.
Lunanoa schreef:Tuurlijk is het frusterend.
De wens is zó groot.
Iedereen loopt met bolle buiken & kinderwagens. En daar zit je dan, zo graag een kindje willend, zonder kindje.
Ken het gevoel maar al te goed.
Jullie komen er wel uit meid 😉 Gun je ventje nog wat tijd!
Stort je eerst maar op jullie prachtige huwelijksdag!
Babii schreef:En dan zit je ook nog op een zwanger worden forum. Nog confronteerender...
Geef hem de tijd meid.
Jamilah79 schreef:Ankie: Ook een dikke knuffel van mij voor jou. T is natuurlijk heel naar voor jou, maar wat de andere meiden ook al zeggen: je moet het samen willen, want in je eentje is het knap zwaar. Je hebt idd echt je man/vriend nodig die je steunt. Geloof mij maar. Ik ben niet alleen, maar doe wel heel erg veel in mijn eentje, en ik kan je wel vertellen dat dat echt mega zwaar is soms!
liefs Jamilah
snippie schreef:Ankie meid wat naar zeg:S!maar ben het met de andere meiden eens hoor!
er pas aan beginnen als jullie beiden willen en hij wilt dus ook er echt voorgaan.
oja meid wanener denk ej te gaan testen voor het eerst met cyclus 33 ben je 1 dag overtijd!
struffle spannend meid!! en oaj correctie heb maandag geen terug plaatsing maar punctie!!
eitjes moeten eerst uit me lichaam gehaald worden en dan 1 voor i geinjecteerd worden met een zaadcel!
(dus bevrucht worden)en gaat dat goed dan gaan ze pas terug plaatsen en eventueel inlaten vriezen!
en sharon toch spannend!ik duim voor je!
knuf
Jamilah79 schreef:hahaha, lekker hoor een patatje...Wij hebben pizza besteld, was ook erg lekker maar had niet echt heel veel honger. Beetje buikpijn nog wel en ook nog steeds nabloeden, maar niet meer zo heftig als vanmorgen. Ik verloor me vanmiddag toch een dik stolsel, dacht eerst dat me spiraaltje er weer uitgefleopt was, maar gelukkig was dit niet zo ( heb het stolsel even vakkundig bestudeerd hahaha). En verder vandaga maar op tijd me bedje in, en dan hopelijk morgen geen buikpijn en bloeden meer.
jorina schreef:goedenavond dames lekker rustig hier 😉
syl waarom pas aug 2010 ik dacht meer aan dec 2009 :D
jorina schreef:goedenavond dames lekker rustig hier 😉
syl waarom pas aug 2010 ik dacht meer aan dec 2009 :D
snippie schreef:zo moi is hij niet:P!
wta ik al zei is pas mooie dag bij punctie en terugplaatsing.
maar lief van je
Schorpioentje87 schreef:Snippie: Slaap lekker meid!! En geniet van deze mooie dag :mrgreen:
Syl: Haaaj :mrgreen: Hoe is ie met jou??
Babii schreef:Het klinkt heel stom, maar ik denk dat vrouwen dit heel goed kunnen aanvoelen of ze zwanger zijn of niet.
Schorpioentje87 schreef:Ja goed sommige meiden hebben zo sterk de symptomen en zijn niet zwanger terwijl ze het wel denken.. En als je niet echt durf te hopen dan voel je het naar mijn idee ook niet echt aan, want dan weet je het toch gewoon zeker :?: Tenminste zoals jij zegt, jij wast het bij jouw vorige zwangerschap..
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik geloof niet zo in dat iedereen dat voelt!
Storm1987 schreef:hahahaha Kim wat zijn we weer gelijkgestemd :mrgreen:
Babii schreef:Heb hem al aangepast Storm ;). Je berichtje met wachtwoord.
Kaatje007 schreef:@Sharon, spannend hoor, duim voor je!
@Struffle, sterkte!!
@Lunanoa, jeetje wat erg, heel veel sterkte!
@Sylvia, duim voor je hoop, dat het raak is!
@Babii, kop op meid! Hopelijk voel je je snel beter.
@Snippie, zeker weten ooit wordt ons wachten beloond!
Voor de rest natuurlijk ook veel succes :)!
Ga vanmiddag naar de gyn, kijken of mijn eitjes willen groeien, vind het zooo spannend.... Wat als ze niet groeien....
Ankie87 schreef:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik moet ff mn ei kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben verdrietig en pisnijdig! Owh, want wens ik nu om een boksbal ofzo thuis te hebben en daar es een paar keer tegen te slaan, ff gewoon een paar keer meppen en dat mn frustraties minder worden.
Mijn vriend is er nog steeds niet klaar voor. Hij wilt t zowiezo pas na t trouwen. Ik had gedacht dat hij maybe wel een paar maanden eerder wilde beginnen, maar neej dat wilt meneer niet. Nu in januari wacht ik al VERDOMME (sorry voor mn taalgebruik moderators) 2 jaar.......
Dus tja, toen een gesprekje met hem gehad. Hij wilt graag voor de beide onderwerpen (om t zow ff te zeggen), genoeg tijd voor hebben. Dus alles rustig en relax aandoen, snap ik. Kan t me voorstellen. MAAR BEGRIJPT HIJ MIJN KANT OOIT?????
Ik heb hem dit gezegd, en hij zou erover nadenken. Hij zei maybe een paar maanden eerder....ik zei al maybe naar carnaval (februari), maar dat hoor ik dan wel morgenavond ofzo van hem....
*ZUCHT*