GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Hahha Becky: je zegt steeds een bepaald woord van die kant, weet even niet welk :?:
Schorpioentje87 schreef:Hahha Becky: je zegt steeds een bepaald woord van die kant, weet even niet welk :?:
Schorpioentje87 schreef:Hahha Becky: je zegt steeds een bepaald woord van die kant, weet even niet welk :?:
Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:Hahha Becky: je zegt steeds een bepaald woord van die kant, weet even niet welk :?:
"Ram vervelend" 😂 😂
becky88 schreef:Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:Hahha Becky: je zegt steeds een bepaald woord van die kant, weet even niet welk :?:
"Ram vervelend" 😂 😂
hahah nee mrij dat is niet van t zuiden 😉
ankie praat je echt mestreechs???
Ankie87 schreef:Schorpioentje87 schreef:Hahha Becky: je zegt steeds een bepaald woord van die kant, weet even niet welk :?:
hahaha dat is wel leuk dat jullie beide eg limburgs zijn.
Ik denk dat jullie mij al helemaal niet willen horen..... :oops:
Ben eg van t zuiden
Schorpioentje87 schreef:Hahah wil jouw wel horen hoor, vind dat wel geinig!! En ik vind het ook erg leuk dat hier limburgers zijn!!Ankie87 schreef:Schorpioentje87 schreef:Hahha Becky: je zegt steeds een bepaald woord van die kant, weet even niet welk :?:
hahaha dat is wel leuk dat jullie beide eg limburgs zijn.
Ik denk dat jullie mij al helemaal niet willen horen..... :oops:
Ben eg van t zuiden
Lunanoa schreef:Maastrichts versta ik voor geen flikker.
Vriendin van me komt er vandaan & ben een aantal keren bij haar in Maastricht op bezoek geweest, maar als zij met haar vriendinnen sprak kon ik het écht niet volgen 😛
Klinkt duits met belgisch ofzo 😛 whahaha
Wenke; Waar kom je "officieel" vandaan?
x
Babii schreef:Zeg dames, bespreek jullie Limburgse dingen en accenten eens op msn 😛 :P 😛 :P
Zit 2 pagina's bij te lezen daarover en niks boeiends 😛 whahahaha ach ja....
@ Mrij, super super super!!! GEFELICITEERD!!! WAUWWW!!!
Ankie87 schreef:Zie heet aoge daor weurs diech neet good vaan
Prachtich blow, da's neet normaal maan
En daan kieks te naor haor lachende geziech
En de dinks daan trots die huurt beij miech
Es diech hiel verleef naor haor bleifs loere
Fluustert zie daan met haor lippe in dien oere
Diech bleifs altied miene vent
Want beij diech veul iech miech pas content
Stukje van Erwin van t merretkoer. Adam en Eva....zow praat ik ook wel....
wenke1986 schreef:lunanoa, k kom van belgie. aan kust, waarschijnlijk dat jullie niet gekend. Blankenberge
snippie, kwee ni, kverwacht een brief. op brief zal ze allemaal op wanneer moet gaan.hopelijk snel.
want ik ben stilaan begin beu te worden van wachten enz. idd spannend. kword haastig zot van :lol:
wenke1986 schreef:lunanoa, k kom van belgie. aan kust, waarschijnlijk dat jullie niet gekend. Blankenberge
snippie, kwee ni, kverwacht een brief. op brief zal ze allemaal op wanneer moet gaan.hopelijk snel.
want ik ben stilaan begin beu te worden van wachten enz. idd spannend. kword haastig zot van :lol:
snippie schreef:wenke je hebt het over proef buis baby?
het kan zijn dat reageerbuis baby bedoeld?dat is ivf.wel vervelend dat die arts het niet handig kon uitleggen.
knuf
Schorpioentje87 schreef:Hey daar ben ik vaker toen ik een jaar of 10 was op vakantie geweest! Erg leuk! Camping Dallas ken je dat? Weet niet of het er nog is?wenke1986 schreef:lunanoa, k kom van belgie. aan kust, waarschijnlijk dat jullie niet gekend. Blankenberge
ik denk het wel. ik passeren niet veel vandaar. normaal wel
Lunanoa schreef:Dat liedje ken ik overigens héél erg goed.
Draaien ze hier regelmatig in de kroeg 😛
Ik spreek lekker Fries, dat kent geen van jullie :P
Ankie87 schreef:nog 1 ding:
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
GRAPJE :lol:
Babii schreef:@ Wenke, wat voor trajecten heb je allemaal al ondergaan? Denk ook dat je IVF bedoeld, maar is het zaad van je man bijv. slecht? Of is een natuurlijke zwangerschap niet aan de orde? Sorry dat ik ernaar vraag hoor :oops:
Lunanoa schreef:Als je het op mijn manier doet, ben je binnen een maand zwanger 😛
Begon in september & testte in oktober positief hahaha.
Uh dat liedje: Tis een kwestie van geduld, rustig wachten tot de dag. Dat heel Holland Limburgs lult, dat heel holland limburgs lult...
DIE :P
becky88 schreef:haha mrij dat is niet moeilijk 😉
denk als jij je dialect gaat praten dat ik er ook niks van snap :?
Mrij schreef:becky88 schreef:haha mrij dat is niet moeilijk 😉
denk als jij je dialect gaat praten dat ik er ook niks van snap :?
Haha daarom is het moeilijk doen, als we nou gewoon allemaal abn praten 😉
Moar idd, van mien dialect zul ie ook niks snap'n 😉
Babii schreef:Ik praat ABN ;). Maar ben officieel een Amsterdammer, dus wat denken jullie ;)
Ankie87 schreef:Nou meiden, ik ga es langzaam naar mijn vriendje toe (zit op de bank naar domino days te kijken urgh...ja sorry zelf vind ik t een irri programma) Dus alllllllemaaaal een heeeeeeeel fijne avond en weekend gewenst! Maybe tot morgen!
En voor iedereeeeeeeeeeen heeeeeeeleeee dikke knuffels van deze SJENG ;)
Lunanoa schreef:Nouja werken in september & positieve test in oktober.
Begon niet in sept. met zwanger proberen te raken 😛
Oja, wel in sept, maar 2008 😛
Jaahaaa Schorpioentje, sta je van versteld hé 😉 mhoehahaha
Ankie87 schreef:Nou ben nu eg pleiten....en boeien welk accent of whatever je praat, ik vind jullie allemaal hele lieve aardige meiden en daar gaat t toch om he?! WELTERUSTEN
(OWH SCHORPIOENTJE ALVAST PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Babii schreef:Ik spreek gewoon ABN en geen Amsterdams of Utregs. Dat kan ik me niet eens permiteren met mijn werk en al het contact met klanten en externen :).
becky88 schreef:maar mrij hendri is ook niet helemaal normaal :?
Schorpioentje87 schreef:Dit kan ik me niet eens permiteren? Zo klinkt het net alsof het erg is om een dialect te hebben :?: Vind dit een beetje raar overkomen..Babii schreef:Ik spreek gewoon ABN en geen Amsterdams of Utregs. Dat kan ik me niet eens permiteren met mijn werk en al het contact met klanten en externen :).
jorina schreef:meiden meiden toch wat een slap gelul weer hier 😉
wenke welkom hier
het is niet raar maar met een zwaar dialect een telefoon opnemenzodat de gene aan de andere kant van de lijn je niet verstaat is denk ik niet iets wat een grot bedrijf als kpn accepteerd
becky88 schreef:hahaha nee tekent alleen gezichtjes op ramen :?
Schorpioentje87 schreef:haha nee tuurlijk niet, ik zou ook niet in het limburgs op kunnen nemen! Maar een accent hebben kan toch geen kwaad??jorina schreef:meiden meiden toch wat een slap gelul weer hier 😉
wenke welkom hier
het is niet raar maar met een zwaar dialect een telefoon opnemenzodat de gene aan de andere kant van de lijn je niet verstaat is denk ik niet iets wat een grot bedrijf als kpn accepteerd
Babii schreef:Schorpioentje87 schreef:Dit kan ik me niet eens permiteren? Zo klinkt het net alsof het erg is om een dialect te hebben :?: Vind dit een beetje raar overkomen..Babii schreef:Ik spreek gewoon ABN en geen Amsterdams of Utregs. Dat kan ik me niet eens permiteren met mijn werk en al het contact met klanten en externen :).
Ik mag dat niet eens hebben op me werk ;). Wij leren gelijk ABN te spreken. denk dat jij ook niet weet wat voor een functie ik heb ;).
Dit kan ik me dus neit permiteren tijdens mijn werkzaamheden NEE! Denk dat jij eens moet leren goed te lezen meid alvorens je een oordeel verstuurd. Het ging over mijn werk en niet over het dagelijks leven ;).
Babii schreef:Schorpioentje87 schreef:Dit kan ik me niet eens permiteren? Zo klinkt het net alsof het erg is om een dialect te hebben :?: Vind dit een beetje raar overkomen..Babii schreef:Ik spreek gewoon ABN en geen Amsterdams of Utregs. Dat kan ik me niet eens permiteren met mijn werk en al het contact met klanten en externen :).
Ik mag dat niet eens hebben op me werk ;). Wij leren gelijk ABN te spreken. denk dat jij ook niet weet wat voor een functie ik heb ;).
Dit kan ik me dus neit permiteren tijdens mijn werkzaamheden NEE! Denk dat jij eens moet leren goed te lezen meid alvorens je een oordeel verstuurd. Het ging over mijn werk en niet over het dagelijks leven ;).
jorina schreef:als je op tv bent (bn´r) krijg je ook cursussen om je accent of dialect af te leren kijk maar naar jullie boer zoekt vrouw vrouwtje(ben ff haar naam kwijt) die heeft nl ook een zwaar accent
sylvia22 schreef:ben er weer.. wat ik ook terug lees, lees alleen maar beirchtjes over accenten 😃 is er nog wat anders gebeurt hier?
ik denk dat de pregnyl zodanig verminderd is dat ik er geen last meer van heb! ;)
Schorpioentje87 schreef:Hey Syl, wat fijn dat je er geen las meer van hebt zeg!!..
Ik weet nog dat Struffle negatief getest heeft en ... oh ben de naam even kwijt... goede eitjes had, 4 nog wel!sylvia22 schreef:ben er weer.. wat ik ook terug lees, lees alleen maar beirchtjes over accenten 😃 is er nog wat anders gebeurt hier?
ik denk dat de pregnyl zodanig verminderd is dat ik er geen last meer van heb! ;)
Ankie87 schreef:nog 1 ding:
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult
GRAPJE :lol: