hoe gaat de bevruchting met icsi?
word het eerst bevrucht en dan terug geplaatst?
sorry hoor ben gewoon nieuwschierig :oops:
betsyOud lidBerichten: 398Lid sinds: 1 januari 2005
betsy schreef:nou ik gun het je van harte! zeker na zon lange tijd.
word je er zelf niet gek van?
ik was na 1,5 maand zwanger maar dat duurde me al te lang!!!
had mezelf eigenlijk ms ongeduld moeten noemen!
xxxxx
snippie schreef:betsy schreef:nou ik gun het je van harte! zeker na zon lange tijd.
word je er zelf niet gek van?
ik was na 1,5 maand zwanger maar dat duurde me al te lang!!!
had mezelf eigenlijk ms ongeduld moeten noemen!
xxxxx
mij gaat het er niet om hoelang iemand bezig is.
het gaat mij er om we hebben allemaal maar 1 wens
en die is het waard om voor iedereen uit te komen! en dan het liefst zonder mmm.want dta gun je niemand.
en essie meid.hoe ga je dta dan doen als je vriend niet thuis is;)
jorina schreef:nee hoor essie en snippie voor je kindje doe je straks alles
want geloof me de poep die de hele kleintjes produceren is vele malen erger dan kots dus tegen de tijd dat ze echt vast voedsel uitgaan spugen bij je er wel aan gewend
en daarbij het is je eigen kleine kindje wat ziek is dus dan is het gewoon verstand op nul
schorpioentje gefeliciteerd met je verjaardag 😃
meiden ik ben werken tot vanavond
jorina schreef:nee hoor essie en snippie voor je kindje doe je straks alles
want geloof me de poep die de hele kleintjes produceren is vele malen erger dan kots dus tegen de tijd dat ze echt vast voedsel uitgaan spugen bij je er wel aan gewend
en daarbij het is je eigen kleine kindje wat ziek is dus dan is het gewoon verstand op nul
schorpioentje gefeliciteerd met je verjaardag 😃
meiden ik ben werken tot vanavond
sylvia22 schreef:volgens mij heeft ze miskraam gehad..
betsy schreef:heb idd een miskraam gehad storm. en je mag alles vragen hoor!
heb nu geen duidelijkheid in mijn cyclus vandaar mijn onderschrift.
@ tessa ik kom uit brummen
xxxx betsy
betsy schreef:oh echt waar ik precies andersom grappig he?
xxx
betsy schreef:ik werk bij sutfene op het slingerbosch.
jullie?
xxx
betsy schreef:@ sylvia ook in de zorg?
betsy schreef:ouderen en stervenden ja
Tessa23 schreef:Ik werkte in de thuiszorg en wil dat wel weer doen hierna , heb tussen door allemaal andere baantjes gehad omdat ik bij veel altijd die pijn in mn voeten had , heb als laatste bij TNT gewerkt , lekker post bezorgen en eigen wijk sorteren , ideaal afwisseling van zitten en 2 uurtjes lopen maarja moesten mensen uit dus wij die als laatst kwamen gingen als eerste.
Syl , even vraagje meestal springt je ei tussen 24 en 36 uur toch? Heb net ovu test gedaan en positief , vorige keer dus ook op zondag en gelijk maandag had ik steken onderin rechts..
Tessa23 schreef:Haha oke , ik wil graag die nieuwe film zien van 2012 ofzo , lijkt me wel wat 😃
Schorpioentje87 schreef:Hahha Lunanoa, zei toch dat ik d8 dat het leefde 😉 voor de aquarium dus 😉
Komt ie gistermorgen naar me toe.. Uhm schat er is iets mis met het cadeautje :? Ik zo van ja het is dut toch iets wat leefd anders kan er toch niets mis mee zijn :?
Dus ik mee naar beneden, hij handen voor mijn ogen, kon ik me op de tafel ervoor gaan zitten.. En tadaaaa, 3 dooie vissen erin :? 😂 WHahahahah grellig bah bah.. Eentje leefde trouwens nog 😉
Hij maar weer fijn opgeruimd en 3 nieuwe gekocht, gisteravond weer 3 vissen dood :? En die wat het gister had overleefd, die leefd nog steeds whahahhaa, dat is een sterke :D
sylvia22 schreef:schorpioentje, als je een aquarium hebt moet je hem eerst 2 weken laten staan zodat de bacterieen in het water kunnen komen en dan mogen pas de vissen erin 😂 vandaar dat ze dus dood gingen..
Lunanoa schreef:Heh gadverdamme 😞
Je geduld wordt goed op de proef gesteld.
Gelukkig groeien er wel eitjes! De volgende ronde gaat het vast helemaal goed meid! :D
Lunanoa schreef:Hey Snip: Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet meid!
Ik hoop dat het meevalt. Gelukkig krijg je een verdoving toch? Dat scheelt weer een hoop toch?
Alles voor jullie wondertje :D
sharon_ schreef:Lunanoa gelukkig is je dag wel iets beter dan gisteren, nu maar hopen dat je vandaag niet hoeft over te geven!
Hihi ja tegen die wijven kan ik echt niet. Eerst hing ze aan de ene vriend van ons, toen aan de andere.. Zag ze weer iemand lopen klemt ze zich aan hem vast bahbahbah. En ze ging jongens optillen om te laten zien hoe stoer en sterk ze wel niet was.. Viel ze achter over op de grond :roll: .. Raar mens.. En het ergste is nog.. Me vriend en ik hebben een eigen autoclub, houden elke zondagavond meeting. En nu komt zij misschien vanavond ook.. BAHBAHBAH.. zo geen zin in!
Snippie schat kan begrijpen hoor dat je heel erg tegen morgen op ziet. Is ook niet niks allemaal! Je weet ik heb er onwijs veel respect voor. Gelukkig kan je mannetje lekker mee, en laat je daarna maar goed verzorgen door hem. Komt helemaal goed meissie.
Lunanoa schreef:Ik gebruikte altijd ovulatie testen, zo wist ik precies wanneer mijn eisprong was & wanneer ik ongesteld moest worden.
Je mag niet klagen met cyclessen van 40 dagen.
Snap dat het vervelend is, maar je had het veel slechter kunnen treffen.
Mrij schreef:Hee meiden! Hoe is het hier?
Nog nieuwtjes? Heb niks bijgelezen..
Hier wel een leuk nieuwtje, we zijn eindelijk oom en tante geworden van een jongetje!!!!!!!!! 😃