Lunanoa schreef:Hmm dat is vervelend Jorina, dat moeilijk in te schatten is!
Wenke: Wel erg fijn dat jullie kindje waarschijnlijk gewoon een goed gehoor heeft :D
idd, soms wou wij wel dove gezintje, lijk mij gezellig. maar dan toekomst voor doven is altijd moeilijk. ik krijg ook moeilijk werk. ik ben op bijna 19de afgestuderd en tot nu nog geen werk vinden. mijn man gelukkig wel werk had. mensen van bedrijf ofzo... wou doven mensen niet aannemer. kvind mensen juist zielig. maja. kben gelukkig leven. ik ga niet door hen laten onze leven kapot maken. soms voel mij wel dipje dat niemand wou mij aanemen maja. maar voordeel is. geen irritant geluid en zeuren aan mij hoor haha 😂 . doven zijn hebben altijd maar voordeel en nadeel
snippie, idd. kwens mensen ook nie toe dat ze mmm beland. ik mezelf ook nie maja. dat gebeurd het.
kben wel blij voor mij vriendinnen. bij mij momentueel rond 10 mensen die al zwanger en ook voor hen 2de kind. ik ben wel stikjaloers maar kgunt hen wel. en gisteren bevalt ex vriendin van mijn man. een zoontje. ik was ook beetje kapot van. maar ben wel blij voor hen. maar dat wou wij ook iets van ons. denk ik ook bij jullie ook zo.