jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
schrik :mrgreen: :mrgreen: :shock:
Jamilah79 schreef:Kiekeboe!!!! :mrgreen:
jorina schreef:meiden ben weg prikkie halen tot vanmiddag en anders vanavond
Essiee schreef:Zoooo, ben weer afgewerkt!
Heerlijk zo die 4uurtje op de ochtend, was wel weer lekker hectisch!
Es je bent er weeeeeeeer! :mrgreen:
Schattie is thuis door ht rotweer, dus we gaan even iets leuks doeeeen!
Mrij schreef:Becky, wat fijn meid dat je al zo snel terecht kunt! Ga even afwachten wat de gyn bij jou gaat zeggen/doen, misschien moet ik dan zo onderhand ook maar een keer de stap wagen :roll:
EstherH, leuk dat je er weer bent meid!! 😃
Jorina, succes met de prikkies!
snippie schreef:becky88 schreef:ja en toen ik zei ik had een cyclus van 83 dagen zegt ze maar je bent wel gewoon om de 4 weken ongesteld geworden??
hoe slim is je HA dan :?
tjonge zeg waar heeft zei haar opleiding gedaan?
Tessa23 schreef:Kim hoe is het met jou ??
Lunanoa schreef:Ik vind het zo spannend voor Snippie :oops:
Babii schreef:@ Sylvia, ik verging van de pijn de eerste 2 dagen... Echt alles deed pijn, buik, bovenbenen, onderbenen, me onderrug, me hoofd... Echt alles.
Weet niet of dat zo kan komen, maar ik had het dus echt tijdens me menstruatie.
Babii schreef:@ Sylvia, had de vorige ronde tijdens het prikken ook een menstruatiegevoel, maar dan met name in mijn buik. Nu heb ik weer krampen.... Ik dacht eerst dat er niks gebeurde, maar het betekende dat er een eitje heel snel groeide haha.
sylvia22 schreef:Babii schreef:@ Sylvia, had de vorige ronde tijdens het prikken ook een menstruatiegevoel, maar dan met name in mijn buik. Nu heb ik weer krampen.... Ik dacht eerst dat er niks gebeurde, maar het betekende dat er een eitje heel snel groeide haha.
maar ik heb nu ook bloed.
Babii schreef:Inderdaad, HUH BLOED???
Mama2b schreef:Heey meiden ik ben er ook weer!!!!!
Ik heb niet alles helemaal teruggelezen want het was zoveel..
Ik zag wel dat schorpioentje een positieve test had! Gefeliciteerd meis!!
Hoe is het verder hier??
Schorpioentje87 schreef:Mama2b schreef:Heey meiden ik ben er ook weer!!!!!
Hoe is het verder hier??
Thanx meid!! Hier is alles goed! Hoe gaat het met jouw?? Bijna testen??
sylvia22 schreef:oh snippie wat zou dat geweldig zijn meid! wanneer is je NOD? en iemand die op een normale manier zwanger wordt heeft elke maand 15 % kans, is die kans met ISCI hoger?
snippie schreef:sylvia22 schreef:oh snippie wat zou dat geweldig zijn meid! wanneer is je NOD? en iemand die op een normale manier zwanger wordt heeft elke maand 15 % kans, is die kans met ISCI hoger?
kans bij icsi voot mensne t/m 35 jaar ligt in onze kliniek 42,5 %
nod is 2dec
Babii schreef:@ Sylvia, vindt het wel raar dat je ineens bloed verliest. Zou je niet even de gyn bellen? Lijkt me niet dat je nu WEER een mensturatie hebt....
@ Snippie, mijn duimen draaien hier overuren... :shock:
snippie schreef:maarjah er is 57,5 procent dat het niet lukt en das ook veel
Lunanoa schreef:WOW SNIPPIE.
Ben je steeds misselijk? Lees ik dat goed. WOEHOEEH. Spannend.
Babii schreef:Haha Lunanoa, volgens mij voel je met elke medicatie t.b.v. de vruchtbaarheid wel wat....
Ik heb het met de Gonal F menstruatiekrampen... En met de Ovitrelle wordt ik een giga hormoonbom :P.
Lunanoa schreef:Oké, dat was voor het innestelen te bevorderen toch?
Word je daar ook misselijk van?
Babii schreef:Haha Lunanoa, volgens mij voel je met elke medicatie t.b.v. de vruchtbaarheid wel wat....
Ik heb het met de Gonal F menstruatiekrampen... En met de Ovitrelle wordt ik een giga hormoonbom :P.
snippie schreef:oja babii weet je nog dat ik vertelde over mijn stemming wisselingen!!
die kwamen dus van me vermoeid heid door verhuizing.
liefs
Mama2b schreef:Schorpioentje87 schreef:Mama2b schreef:Heey meiden ik ben er ook weer!!!!!
Hoe is het verder hier??
Thanx meid!! Hier is alles goed! Hoe gaat het met jouw?? Bijna testen??
ja ik werd er net in een ander topic inderdaad even aan herinnerd dat ik bijna kan testen haha ik had er echt nog helemaal niet aan gedacht.. 😖
Ik ben 3 maanden niet bezig geweest met zwanger worden en als het goed is wel weer begonnen met klussen in de vruchtbare dagen maar een beetje laat dus ik denk dat het niet raak is.. al hoop ik natuurlijk van wel 😃 Maar we zien wel.. ik ga er iig niet van uit dat het raak is dan kan het alleen maar meevallen (zegt ze heel stoer nu haha :? )
Nog geen last van kwaaltjes??
Schorpioentje87 schreef:
Tja niet echt, voel wel de hele tijd van die lieve schattige steekjes, maar dat is absoluut niet storend 😂 Was vanmorgen op het werk wal zo ontzetten moe, voelde me net een vrouw van 80 😉 Pff echt erg, dus ben me in de pauze even lekker gaan liggen en heb daar een beetje geslapen :? Haha erg he :? Was daarna wel weer fit geworden :lol:
Schorpioentje87 schreef:
Mama2be: Ja precies, dit is ook wel prettig 😃 Ik werk in de kinderopvang! Op de babygroep :mrgreen:
Schorpioentje87 schreef:Goeiemorgen meiden!
Snippie: Ik hoop dat het juist wel een goed teken is 😉 Nog even afwachten maar, you never know :?
Lin: Welkom meid, dat klussen heb je goed gedaan deze ronde! Hopelijk is het raak en heb je over een paar dagen een mooie positieve test!! En tuurlijk mag je meekletsen, gezellig!! :mrgreen:
Ik wou net een afspraak maken bij de vk, hebben ze nu geen spreekuur en krijg ik een vk eraan die op dit moment dienst heeft :oops: Woepsie :? Maar was een hele aardige meid en ik moet morgenochtend even terug bellen, ben benieuwd!
Liefs
Lin23 schreef:@ Schorpioentje. Dank je wel voor het hartelijke welkom 😃 Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk dat je de vk hebt gebeld, dat maakt het weer net een stapje echter lijkt mij. Voel je je goed?
@ Snippie: het lijkt mij ook moeilijk om dan maar altijd positief te blijven, je wil jezelf misschien ook in bescherming nemen tegen eventuele teleurstelling. Zoals ik heb gelezen hier, hoopt en duimt iedereen namens en voor jou, dus dat komt vast goed. Hopelijk deze ronde en anders de volgende! 😉 Sterkte met afwachten, dat zal niet makkelijk zijn.
Lin23 schreef:Ja, ik zag dat jij al heel lang bezig bent en nu bezig bent met ICSI. Dat betekent toch dat het eitje al is bevrucht, maar zich nog moet innestelen (of dat inmiddels gedaan heeft hopelijk ;-))? Wat word jouw geduld op de proef gesteld zeg.. 😞 Hopelijk snel echt raak en een dikke positieve zwangerschapstest (heb een keer gelezen dat je toen een vaag streepje had, dat lijkt me ook erg vervelend, omdat je daarna alsnog ongi werd).
Lin23 schreef:Het lijkt me vreselijk dat het zo lang moet duren voor jullie wens in vervulling kan gaan. 😞 Hopelijk is het jullie heel snel gegund en blijft je baby dan ook goed op zijn/haar plaats zitten.