LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Ben overigens vandaag 10 weken zwanger & vind dit al een hele mijlpaal. Op naar de 12 weken 😃
snippie schreef:
klinkt raar maar ben gewent geraakt aan het wachten.
Lunanoa schreef:Lin: Welkom meid. Vervelend dat je zo'n rotcycles hebt! Het zou mooi zijn als a.s. vrijdag je NOD is. Een cycles van 44 is toch een stuk beter als je eerdere cyclessen!
Spannend hoor 😉
Snippie:Wat enorm kut dat je je zo slecht voelt meid. Ik hoop dat het gewoon goed zit & dat het prachtige zwangerschapskwalen zijn! Ik heb ook erge menstruruatie krampen gehad rondom mijn NOD!
We wachten het af meid.
Schorpioentje: Whiehoeh, spannend hoor, de VK bellen :D
Lin23 schreef:@ Lunanoa: niet echt fijn inderdaad, maar ik hoop dat de positieve ovutest heeft geklopt en dat mijn nod inderdaad vrijdag of het weekend is. Ik ga daar wel aan twijfelen, want heb deels KV ovutesten gebruikt en lees nu op het forum dat die weleens vals positief (blijven) testen :shock: Maar 43/44 dgn zou idd al een stuk beter zijn. Ik heb ook nog geen recht van klagen, als ik de verhalen op dit forum lees!
Gefeliciteerd met je mijlpaal! 😉 Leuk 😃snippie schreef:
klinkt raar maar ben gewent geraakt aan het wachten.
Toch is het tijd dat er een einde aan het wachten komt vind ik eerlijk gezegd.
Lunanoa schreef:Ben overigens vandaag 10 weken zwanger & vind dit al een hele mijlpaal. Op naar de 12 weken :D
snippie schreef:
lief van je dat je het zegt!!
ik hoop dat jij vrijdag een mooie test hebt:D
Lin23 schreef:snippie schreef:
lief van je dat je het zegt!!
ik hoop dat jij vrijdag een mooie test hebt:D
Dank je, lief 😃 Ik denk het niet hoor en met een ongi en daarmee de bevestiging dat de ovutest klopte zou ik eerlijk gezegd ook al blij zijn.
Babii schreef:@ Sharon, je zou het kunnen proberen, maar over het algemeen zijn de wachtlijsten lang bij doorverwijzing :(.
sharon_ schreef:Babii schreef:@ Sharon, je zou het kunnen proberen, maar over het algemeen zijn de wachtlijsten lang bij doorverwijzing :(.
Ja jeetje dat is echt extreem lang.. Pfff.. Maar om ff een voorbeeld te noemen, becky kan al over 2 dagen bij een gyn terecht.. Is het dan zo extreem verschillend in welke plaats je woont enzo? Tis gewoon echt k*t dat we nu gewoon weer iets van 3 cyclussen moeten wachten............................
snippie schreef:sharon_ schreef:Babii schreef:@ Sharon, je zou het kunnen proberen, maar over het algemeen zijn de wachtlijsten lang bij doorverwijzing :(.
Ja jeetje dat is echt extreem lang.. Pfff.. Maar om ff een voorbeeld te noemen, becky kan al over 2 dagen bij een gyn terecht.. Is het dan zo extreem verschillend in welke plaats je woont enzo? Tis gewoon echt k*t dat we nu gewoon weer iets van 3 cyclussen moeten wachten............................
hej lieverd! maar wat ik niet snap ik kon binnen 2weken terecht!dus vind het maar vaag.
dikke knuffel voor jouw
snippie schreef:toch raar dat het zo verschild vinden jullie niet dames?
maar jah dat zie ik nu ook weer met ICSI sommige mensne moeten 6 maanden wachten
en wederom bij mij geen wachtlijsten waardoor ik meteen kon beginnen.en zo is het in januari ook.
ik hoef maar te zeggen ik wil dan terugplaatsing proberen en ik kan te recht.
sonja2009 schreef:snippie schreef:toch raar dat het zo verschild vinden jullie niet dames?
maar jah dat zie ik nu ook weer met ICSI sommige mensne moeten 6 maanden wachten
en wederom bij mij geen wachtlijsten waardoor ik meteen kon beginnen.en zo is het in januari ook.
Het ligt eraan hoeveel artsen er zijn denk ik en hoeveel plek
Wij zouden ook niet snel terecht komen want wij moeten naar amersfoort en daar moet soest baarn amersfoort hoogland en hoevelaken en soesterberg al heen
snippie schreef:sonja2009 schreef:snippie schreef:toch raar dat het zo verschild vinden jullie niet dames?
Het ligt eraan hoeveel artsen er zijn denk ik en hoeveel plek
Wij zouden ook niet snel terecht komen want wij moeten naar amersfoort en daar moet soest baarn amersfoort hoogland en hoevelaken en soesterberg al heen
das waar! weet niet of het uitmaakt maar bij ons zit niet alles in 1 ziekenhuis.
maar goed.
hoe si het trouwens met jouw?
sharon_ schreef:Ja Snippie jullie hebben het echt wel goed voor elkaar bij het ziekenhuis als ik dat altijd zo hoor..
Hier is dat echt niet het geval.. Maar heel fijn haha kan ik dus nu 3 cyclussen gaan wachten en eer
alle behandelingen gaan beginnen ben ik wel een cyclus of 6 verder als het niet langer is.. :shock:
Babii schreef:@ Sharon, ik kon gelijk terecht, maar ik liep al bij de gynaecoloog. Ik ken het Zuwe Hofpoort, dokter Kuit. Die helpt mij zo onwijs goed.
Weet alleen niet of Woerden te doen is voor je?
sharon_ schreef:Babii schreef:@ Sharon, ik kon gelijk terecht, maar ik liep al bij de gynaecoloog. Ik ken het Zuwe Hofpoort, dokter Kuit. Die helpt mij zo onwijs goed.
Nee helaas niet meid 😞 .. Dat is bijna 2 uur rijden vanaf hier.. Dus dat word hem helaas niet! Wel jammer.. Wat gek dat jullie uit het westen wel terecht kunnen direct en ik hier uit het oosten niet 😖 .. Je zou het andersom verwachten!
Sonja wat een mooie echo! Echt zo schattig je kleine beebje.
sharon_ schreef:Babii schreef:@ Sharon, ik kon gelijk terecht, maar ik liep al bij de gynaecoloog. Ik ken het Zuwe Hofpoort, dokter Kuit. Die helpt mij zo onwijs goed.
Nee helaas niet meid 😞 .. Dat is bijna 2 uur rijden vanaf hier.. Dus dat word hem helaas niet! Wel jammer.. Wat gek dat jullie uit het westen wel terecht kunnen direct en ik hier uit het oosten niet 😖 .. Je zou het andersom verwachten!
sharon_ schreef:Ja nood is het ook wel min of meer want de dokter heeft zelf gezegt dat hoelang je wacht hoe zwakker het laatste kleine beetje zaad wat wel goed is word. En om nou kinderloos te blijven, nee dankjewel! Dus ik ga zeker eens rondbellen morgen of over morgen.. Thanks meiden voor jullie tips!
Mariekepiek schreef:ik hoop ook gewoon dat ze met grey's doorgaan naar seizoen 7 hoor! Ik kwam er ook pas heel laat achter hoe leuk het is
Lin23 schreef:Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje op dit topic mee en heb nu besloten (na aandringen van Kim ;-)) ook mee te gaan kletsen. Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik erbij kom en dat ik het een beetje bij kan houden, want hier gebeurd vaak veel zag ik al. Ik zal iets meer over mezelf vertellen. Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 26. We zijn bijna 8 jaar samen en wonen nu ongeveer 1,5 jaar in het huisje dat we vorig jaar hebben gekocht. We hebben al een hele tijd een kinderwens, maar (vooral ik) wilden wachten tot ik klaar zou zijn met studeren, we samenwoonden en allebei een leuke baan hadden. Nu dat allemaal voor elkaar is, zijn we sinds juni druk aan de klus! 😉 De cyclus heeft tot nog toe helaas niet zo meegewerkt (zie onderschrift), maar als de positieve ovutest vrijdag de 13e klopte, is a.s. vrijdag of zaterdag mijn nod. Spannend!
Ankie87 schreef:@ sylvia: Suc6!!!!!
sylvia22 schreef:struflle, ben jij weleens in zweden geweest?
sylvia22 schreef:Ankie87 schreef:@ sylvia: Suc6!!!!!
dank je wel, ga er vol goede moed weer in.
struffle schreef:sylvia22 schreef:struflle, ben jij weleens in zweden geweest?
nee nooit in scandinavië, ga je erheen??
zou wel eens naar noorwegen willen gaan, maarja, heb je geld voor nodig he haha, te dure landen...
struffle schreef:lijkt me erg leuk!
finland schijnt wel een beetje waus te zijn, ik zou eerder dan voor noorwegen en zweden gaan. Finland is heel anders, maar ik weet natuurlijk niet waar jullie van houden. Noorwegen staat bekend om eindeloze ongerepte natuur, en vooral veel verschillende soorten landschappen, fjorden, etc. En noorderlicht en poolkappen in het noorden.
Lekker hoor, nu al weer met de zomervakantie bezig zijn 😉 Bij ons is dat altijd last minute werk, ik wacht ook af of ik zwanger raak en wanneer, dan kunnen we er een vakantie omheen plannen, want een baby én backpack gaat denk niet werken samen... Gelukkig boeken we ook nooit vooraf.
Lunanoa schreef:Ja precies, dan verdiep je je er ook wel in idd!
Fijn dat alles goed geregeld is.
was bij mij niet het geval dus ben blij dat ik er even naar heb gekeken :D
Lunanoa schreef:Nee.
Ik had een basis + AV extra verzekering van de Friesland zorgverzekeraar. Een goede verzekering maar niet op het vlak van moeder worden e.d.
Alles werd voor de rest altijd goed vergoed. Dus dacht goed verzekerd te zijn, viel wat tegen dus :?
sylvia22 schreef:nou hier de eerste bellemmering van het 's avonds spuiten.. ik ga vanavond de stad in, maar moet eerst spuiten, dus kan pas laat afspreken! :roll:
waar is iedereen?
kim, wanneer moet je jij weer naar het ziekenhuis? ik heb vrijdag weer een echo.
b0llie schreef:had n paar weken geleden opgebeld om te vragen of t wel goed verzekerd is hoe ik verzekerd ben
kreeg ik n vent aan de telefoon die er geloof ik niet heel veel van begreep waarom ik belde :?
struffle schreef:Ben nog steeds af en toe beetje teleurgesteld, valt me tegen van mezelf, maar aan de andere kant: als je iets ZO graag wilt is het misschien niet meer dan logisch. Ik probeer het zoveel mogelijk van me af te zetten door me bezig te houden met andere dingen (die er genoeg zijn haha)