Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
jaa met mij alles goed hoor!! hoop nergens meer op dus ook geen teleurstellingen meer haha
snippie schreef:dahmzzzzzzzzzzz krijg net rekening binnen voor bewaren embryos:(!
sharon_ schreef:Kim meissie morgen veel sterkte met het onderzoek.. Mij lijkt het ook DOODeng!! Heb er ook niet veel goeds over gelezen helaas.. Dus echt heel veel succes morgen!!
Nieuwe meiden welkom 😃 .. Leuk dat jullie mee komen kletsen..
Pff Mrij, weer zoown lange cyclus 😞 tis toch ook niet om goed van te worden.. Gewoon naar de HA gaan hoor..
Snippie is de rekening hoog? Volgensmij kost het toch wel zon 100 euro per maand ofzo toch dat je het bewaard..
Vind het zo belachelijk dat mensen die al zoveel moeite, verdriet en pijn hebben bij het krijgen van kindjes ook nog eens
een fors bedrag moeten betalen voor hun droomwens.. Als je eenmaal in de MMM zit ben je echt de klos, kwa pijn maar
ook kwa kosten.. Het is zo oneerlijk allemaal 😞 ..
sharon_ schreef:Kim meissie morgen veel sterkte met het onderzoek.. Mij lijkt het ook DOODeng!! Heb er ook niet veel goeds over gelezen helaas.. Dus echt heel veel succes morgen!!
Nieuwe meiden welkom 😃 .. Leuk dat jullie mee komen kletsen..
Pff Mrij, weer zoown lange cyclus 😞 tis toch ook niet om goed van te worden.. Gewoon naar de HA gaan hoor..
Snippie is de rekening hoog? Volgensmij kost het toch wel zon 100 euro per maand ofzo toch dat je het bewaard..
Vind het zo belachelijk dat mensen die al zoveel moeite, verdriet en pijn hebben bij het krijgen van kindjes ook nog eens
een fors bedrag moeten betalen voor hun droomwens.. Als je eenmaal in de MMM zit ben je echt de klos, kwa pijn maar
ook kwa kosten.. Het is zo oneerlijk allemaal 😞 ..
sharon_ schreef:Noontje welkom hier 😃 tuurlijk mag je mee kletsen..
sharon_ schreef:Och ja tuurlijk dat klopt 50 euro voor een jaar.. Dat vind ik eerlijk gezegt geen geld..
Ik was in de war met spermacellen invriezen geloof ik.. Heb trouwens gelezen dat donorinseminatie meer dan 1000 euro kost :shock: ..
snippie schreef:sharon_ schreef:Och ja tuurlijk dat klopt 50 euro voor een jaar.. Dat vind ik eerlijk gezegt geen geld..
Ik was in de war met spermacellen invriezen geloof ik.. Heb trouwens gelezen dat donorinseminatie meer dan 1000 euro kost :shock: ..
neee me man zei ook is dat alles hihi!
maar word donorinseminatie noet vergoed?
sharon_ schreef:Op die site meis die jij me van de week had gegeven..
http://www.ivfkliniek.nl/wcs/mck/nl/464 ... anpak.html
snippie schreef:heus niet :oops:
vergeet alleen maar dingen.
Ankie87 schreef:@ Snippie, wauw nog een weekje.....al klachtjes? ik las al dat je last had van zwangerschapsdementie? ;)
Tessa23 schreef:Yesss vriendlief zijn contract is weer verlengd, tja ze zeggen wel altijd je kan blijven hier blabla maar je weet nooit , in mei waren ze failliet dus alle contracten weer op half jaar , en hij mocht als 1 van de weinige toen blijven :D
Babii schreef:ACh ik weet niet wanneer me NOD is ;). Hoor dat morgen haha.
SNIPPIE HELP!!!!
Babii schreef:Ik heb het al gezien Snippie 😃 Thanks....
Voor de meiden die ff nieuwsgieirg waren... Me injectie was leeg en had dus te weinig geinjecteerd en Kim prikte ff 4x mis :(....
Tessa23 schreef:nou idd , sinds ik thuis zit en niet werk wel , normaal nooit.. word tijd dat die operatie komt maar ja.. helaas kan ik niks doen aan die wacht tijd..
Babii schreef:Ik heb een naaldenangst dus prik mezelf niet graag!
Babii schreef:Spuit ook 75 IE, maar had net maar 37.5 IE gespoten. Dus snippie zei nog ff 37.5 erbij spuiten :).
Mijn pen was al bijna op joh. Heb er vorige maand mee gedaan 😊 En nu weer.
Tessa23 schreef:Tenen breken Mama2b , klauw tenen , kwam ik achter met werken dat ik altijd pijn in mn voeten had/heb , dus als ik daar van af wil moet ik mijn tenen recht laten breken , mocht ik eventueel zwanger raken kan ik alles allemaal uit stellen gelukkig.
Babii schreef:Die van mij is van 900 en je mag hem 28 dagen na openingsdatum gebruiken. Inderdaad als het de 900 was, was het zonde! Die ampullen zijn al giga duur. Ik moset deze opmaken en daarna een nieuwe.
Tessa23 schreef:Miss lipstick en Noontje welkom en succes met zwanger worden!
Pff ik zit vol van t eten zeg , ontplof zowat..
Heb nou in 1x veel witte afscheiding (sorry) iemand enig idee waar dat nu van kan komen ?
sylvia22 schreef:Babii schreef:Die van mij is van 900 en je mag hem 28 dagen na openingsdatum gebruiken. Inderdaad als het de 900 was, was het zonde! Die ampullen zijn al giga duur. Ik moset deze opmaken en daarna een nieuwe.
ja dat heb ik idd ook gelezen, maar toch ben ik er niet zo happerig op dan. :oops:
Babii schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Die van mij is van 900 en je mag hem 28 dagen na openingsdatum gebruiken. Inderdaad als het de 900 was, was het zonde! Die ampullen zijn al giga duur. Ik moset deze opmaken en daarna een nieuwe.
ja dat heb ik idd ook gelezen, maar toch ben ik er niet zo happerig op dan. :oops:
Dat snap ik, maar ga het niet zomaar weggooien als je het nog mag gebruiken! Die injecties kosten ruim 400 euries. En er plassen zoveel vrouwen flessen vol met urine voor dit alles... althans dt begreep ik :P
sylvia22 schreef:Babii schreef:Die van mij is van 900 en je mag hem 28 dagen na openingsdatum gebruiken. Inderdaad als het de 900 was, was het zonde! Die ampullen zijn al giga duur. Ik moset deze opmaken en daarna een nieuwe.
snippie schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Die van mij is van 900 en je mag hem 28 dagen na openingsdatum gebruiken. Inderdaad als het de 900 was, was het zonde! Die ampullen zijn al giga duur. Ik moset deze opmaken en daarna een nieuwe.
maar je hebt hem toch in de koelkast?
Babii schreef:Ik ben saggie aan het zijn :P
Thyra schreef:Zo jullie hebben lekker zitten kleppen gister en vandaag, moest net heel stuk bijlezen 😉
ik zag dat jullie het gister hadden over verzekeringen. De eigen bijdrage aan kraamzorg is met ingang van 2010 zelfs al 3,90 euro.
snippie schreef:Thyra schreef:Zo jullie hebben lekker zitten kleppen gister en vandaag, moest net heel stuk bijlezen 😉
ik zag dat jullie het gister hadden over verzekeringen. De eigen bijdrage aan kraamzorg is met ingang van 2010 zelfs al 3,90 euro.
bij mij niet hoor;)
Lunanoa schreef:Ik ook pas net. Zou het toch even checken, je kunt nog switchen van aanvullende verzekering t/m 31 Dec!
Het klopt dat het verschilt per aanvulling. Of het 100% wordt vergoed! Met mijn AV Extra moest ik 2,90 per uur gaan betalen, nu wordt alles vergoed met mijn GEZIN verzekering.
Tyra: Het kan ook een voorbode van een menstruatie zijn!
Tessa23 schreef:Ik zal wel moeten betalen als ik een kleine zou hebben , 3,80 per uur geloof ik , ben gewoon basis verzekerd + extra enz , meer kan ik ook niet hebben bij hun. Ach ja maakt t uit zie t dan wel hoor..
jorina schreef:ik hoop ook echt dat de nieuwe regels nu hier in huis een hoop meer rust gaan meebrengen en dat thomas een beetje beter gaat luisteren en wij dus niet meer boos hoeven te worden
heb het zo gebracht naar hem dat zelfs papa en mama een kruis kunnen krijgen en dat vond thomas maar al te interessant
dus hier in huis geen geschreeuw meer ,geen huilende thomas , geen huilende mama want ook bij mij was het meer huilen als lachen de afgelopen paar dagen
Tessa23 schreef:Ik zal wel moeten betalen als ik een kleine zou hebben , 3,80 per uur geloof ik , ben gewoon basis verzekerd + extra enz , meer kan ik ook niet hebben bij hun. Ach ja maakt t uit zie t dan wel hoor..
Mama2b schreef:ik ben blij dat het er weer over gaat.. ik ben namelijk zo iemand die dus gewoon vergeet om zoiets te checken :oops:
ik ga het vandaag of morgen echt even nakijken want vind het wel heel veel geld.. terwijl je er dus ook gewoon voor kan verzekeren..