ik zit bij vgz en heb dan de duurste verzekering.
heeft me moeder toen ik uit huisging voor me geregeld.
dus op oog van de toekomst al.
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Lunanoa schreef:Het zijn 50 uren die de kraamverzorgster bij je is. Dit is standaart, zonder extra uren dus. Doe maar eens 50 x 3,90 = 195 euro.
Met bijv. zoals mij, met 80 euro per jaar meer kwijt aan verzekering, maar dekt alles volledig, dus hoef niet die bijna 200 euro te betalen.
Thyra schreef:nee ik ken die verzekering ook niet. ben zelf bij IZA verzekerd, weet niet eens hoe het bij mij zit en kraamzorg enzo, slecht van me....
Lunanoa schreef:Verstandig. Ben blij dat jullie er ook even extra naar kijken! 😃
Ik zat ook vooral met die ziekenhuisbevalling die ik wil, zónder medische indicatie. Dat is dus nu ook geregeld 😉
Kostte anders bijna 300 euro :shock:
b0llie schreef:Thyra schreef:nee ik ken die verzekering ook niet. ben zelf bij IZA verzekerd, weet niet eens hoe het bij mij zit en kraamzorg enzo, slecht van me....
eej eej
ik zit ook bij IZA
welk pakket heb je?
Tessa23 schreef:Ik ga wel even uit zoeken of ik over ga stappen.. :d
Doe ik van de week wel even..
Ben trouwens wel blij dat ik na de pil geen hoofdpijn meer heb zeg , 10 jaar lang mee gelopen dag in dag uit , therapie voor gehad niks hielp , ik stop met de pil en weg.. :D
Tessa23 schreef:Dat is zeker fijn syl , in aug en sept. heb ik echt weekenden lang op bed gelegen van de migraine, vriendlief moest naar huisartsen post om paracetamol 1000mg te halen en pillen voor misselijkheid , hielp niks 😖 hopen dat dat ook niet meer voor komt.
Thyra schreef:Weten jullie trouwens dat het veiliger is ( zonder medische indicatie) om thuis te bevallen?
Tessa23 schreef:Vraagje meiden , ik had dus met ovu testen 7x positief, kan dus niet , weet dus ook niet wanneer mn ei er was , maar zal ik dan gewoon testen op mijn nod over 5 dagen of raden jullie aan langer te wachten of mijn nod door zet? vorige ronde hoefde ik niet te testen toen kwam het eerder..
Lunanoa schreef:Ja ivm bacteriën in een ziekenhuis toch?
Vind het gewoon fijner. Omdat alles daar is. Mocht er iets mis zijn met het kindje of met mij, dan wil ik niet eerst 15 minuten moeten rijden naar het ziekenhuis.
Ze hebben er alles, evt. pijnbestrijding ofzo :P
Thyra schreef:b0llie schreef:Thyra schreef:nee ik ken die verzekering ook niet. ben zelf bij IZA verzekerd, weet niet eens hoe het bij mij zit en kraamzorg enzo, slecht van me....
eej eej
ik zit ook bij IZA
welk pakket heb je?
geen idee, pa en ma reregeld, wel aanvullend. betaal 130 per maand
ik ga het trouwens gelijk eens even nakijken.
miss lipstick schreef:Lieve allemaal,
Ik ga mn bed in, voel me echt helemaal niet lekker 😞
Al een paar dagen hangerig en misselijk, nu raar gevoel in mn hoofd erbij en ontzettend moe.
Voor straks, allemaal lekker slapen, mooie dromen en gezond op!
Liefs
Al een paar dagen hangerig en misselijk, nu raar gevoel in mn hoofd erbij en ontzettend moe.
Liefs
Liefs
Lunanoa schreef:Ik vind het 10 x niks..
Verloskundige & kraamverzorgster zegt me niks. Ik wil gewoon zo snel mogelijk & zo goed mogelijk geholpen worden met alle gemakken in de buurt.
Misschien verandert het nu nog wel, maar zoals het nu staat wil ik toch lekker in het ziekenhuis bevallen.
snippie schreef:ik moet in ziekenhuis bevallen.dus heb geen keus
en anders ou ik het nog doen want woon in ene bovenwoning dus trappen op!
daarbij ik zou al mijn echo's in ziekenhuis krijgen.
Tessa23 schreef:Ik weet niet ik heb het ook niet op thuis bevallen maar ja misschien veranderd dat wel, ik snap best dat het fijn is in je eigen omgeving maar weet niet , ziekenhuis lijkt me ook niet alles maarja ik kom er nog wel uit haha..
Mama2b schreef:meiden ik ga ook slapen. Niet teveel kletsen he anders moet ik weer zoveel bijlezen morgen 😉
Nee hoor praat maar gezellig.. vind alleen maar leuk om zoveel te lezen hier 😉
Slaap lekker allemaal en tot morgen!!
Liefs
Tessa23 schreef:Vriendlief stuurde net smsje , hoop dat je zwanger bent lieverd , wil echt heel graag een kindje met jou , lief he ?haha hij praat er wel over hoor alleen hij is nooit zo serieus zeg maar, altijd grapjes enz .. gelukkig maar zo denk ik. als t moet is hij wel serieus hoor haha
sylvia22 schreef:ik ben er ook, maar waarschijnlijk voor kort, want word telkens van internet afgegooid :x
Noontje schreef:jeetje meiden, jullie gaan snel...wel gezellig natuurlijk 😉
heb even een vraagje, ik heb volgende week woensdag 2 dec mijn nod (verwacht er maar niet te veel van want zit nog maar in ronde 2) heb altijd hele stabiele cyclus van 28 dagen, maar heb gisteravond ineens heel lichtbruinig vocht (sorry 😂 voor de details) verloren een heel klein beetje, zou dit kunnen betekenen dat ik gewoon ongi ga worden volgende week (of eerder)...normaal voel ik het pas een dag van te voren..of kan het ook wat anders betekenen?
@Babii...dan ga ik dat nu maar is even bijlezen
EstherH schreef:jaa met mij alles goed :mrgreen:
kan het een stuk beter van me af zetten, heb niet zo erg meer die druk van ik moet zwanger worden!! Geeft mezelf veel meer rust
Babii schreef:Hey meiden,
Ik ben er nog even snel. Met 15 minuten wil ik weggaan. Daarna heb ik EHBO examen dus ben pas later weer aanwezig :mrgreen:
EstherH schreef:sylvia22 schreef:ik ben er ook, maar waarschijnlijk voor kort, want word telkens van internet afgegooid :x
heeeee syl :mrgreen:
Noontje schreef:heb even een vraagje, ik heb volgende week woensdag 2 dec mijn nod (verwacht er maar niet te veel van want zit nog maar in ronde 2) heb altijd hele stabiele cyclus van 28 dagen, maar heb gisteravond ineens heel lichtbruinig vocht (sorry 😂 voor de details) verloren een heel klein beetje, zou dit kunnen betekenen dat ik gewoon ongi ga worden volgende week (of eerder)...normaal voel ik het pas een dag van te voren..of kan het ook wat anders betekenen? @Babii...dan ga ik dat nu maar is even bijlezen
Noontje schreef:bedankt snippie...
ik zie dat jij een terugplaatsing hebt gehad, hoe voel je je?
beetje positief?
ik duim iig ook voor je :!:
sylvia22 schreef:weet je ik maak me soms weer een beetje zorgen.
vorige maand voelde ik van alles en had ik pijn en toen zaten er ook vijf en nu voel ik helemlaa niks, ben dan een beetje bang dat er ook helemaal niks zit 😢 morgen zal ik meer weten
snippie schreef:sylvia22 schreef:weet je ik maak me soms weer een beetje zorgen.
vorige maand voelde ik van alles en had ik pijn en toen zaten er ook vijf en nu voel ik helemlaa niks, ben dan een beetje bang dat er ook helemaal niks zit 😢 morgen zal ik meer weten
lieve meid!!je heoeft echt niet elke maand wat te voelen hoor.
en trouwens jij hebt mijn eind resultaat gelezen.dus maak je geen zorgen meissie
EstherH schreef:meisjes ik duim heel hard voor jullie!!! jullie zijn al zo lang bezig, gun het jullie zo!
EstherH schreef:ohja.... mijn huisarts gaat pas wat doen tussen de 1,5 en 2 jaar :roll: verdorie.... nu ronde 13 dus ff wachten maar weer...
sylvia22 schreef:EstherH schreef:ohja.... mijn huisarts gaat pas wat doen tussen de 1,5 en 2 jaar :roll: verdorie.... nu ronde 13 dus ff wachten maar weer...
nou dat is mooi balen dan!
EstherH schreef:sylvia22 schreef:EstherH schreef:ohja.... mijn huisarts gaat pas wat doen tussen de 1,5 en 2 jaar :roll: verdorie.... nu ronde 13 dus ff wachten maar weer...
nou dat is mooi balen dan!
jaa idd, zit erover te denken over te stappen naar de HA van vriendlief (dr Freeve) miss dattie eerder wat wil doen.... erg eigenlijk he...
becky88 schreef:hey meiden,
heb niet bijgelezen was erg veel sinds gistermorgen :oops:
ik ben net thuis van de gynaecoloog.
heb een inwendige echo gehad en daar was duidelijk op te zien dat ik pco heb.
de gynaecoloog vertelde dat dit vaak met een vorm van suikerziekte te maken had, maar niet de 'normale' suikerziekte.
ik moet morgenvroeg bloed laten prikken en mag vanaf vannacht 12 uur niet meer drinken of eten.
ook moet mijn vriend zijn zaad inleveren.
14 december moeten we terug en dan krijgen we de uitslagen maar zeer waarschijnlijk krijg ik tabletten.
becky88 schreef:sylvia ja van de ene kant was het wel kut om te horen,
maar aan de andere kant ze kunnen er wat aan doen dus kwa dat opzicht ben ik ook weer blij