precies sylvia we moeten het maar van de positieve kant bekijken 😉
heb nu wel een beetje buikpijn maarja dat heb ik er graag voor over 😃
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
becky88 schreef:hey meiden,
heb niet bijgelezen was erg veel sinds gistermorgen :oops:
ik ben net thuis van de gynaecoloog.
heb een inwendige echo gehad en daar was duidelijk op te zien dat ik pco heb.
de gynaecoloog vertelde dat dit vaak met een vorm van suikerziekte te maken had, maar niet de 'normale' suikerziekte.
ik moet morgenvroeg bloed laten prikken en mag vanaf vannacht 12 uur niet meer drinken of eten.
ook moet mijn vriend zijn zaad inleveren.
14 december moeten we terug en dan krijgen we de uitslagen maar zeer waarschijnlijk krijg ik tabletten.
Storm1987 schreef:Snippie wat bedoel je met BM? :oops:
Becky meid, pff heftig!! Maar wat fijn dat je al zo snel bij de gyn terrecht kon en er een diagnose is gesteld. Nu kunnen ze ook actie gaan ondernemen. Wat gaan die tabletten doen? Sorry hoor ik heb er helemaal geen verstand van. Maar ik ben wel blij voor je dat je nu eindelijk uit de onzekerheid bent.
becky88 schreef:ja klopt dat zei die al voordat we het over hem hadden gehad
Mama2b schreef:als ik het goed begrepen heb dan houdt PCO in dat je wel genoeg eitjes hebt maar dat ze niet willen springen.. Weet niet of ik het helemaal goed uitleg nu hoor :oops:
miss lipstick schreef:ehm meiden, vraagje,
Gisteravond was ik dus helemaal niet lekker, misselijk en overdreven moe.
Toen ik ging plassen voor het slapen bij het afvegen een klein beetje roze bloed.
Nu heb ik vandaag last van een beetje afscheiding wat vreemd ruikt?
Herkennen jullie dit?
jorina schreef:joehoe ik heb een ei gespot
jan mag vanavond keihard aan de bak (ok niet keihard maar wel liefdevol 😉 )
heb het hem al ff erg onromantisch medegedeeld :)
jorina schreef:joehoe ik heb een ei gespot
jan mag vanavond keihard aan de bak (ok niet keihard maar wel liefdevol 😉 )
heb het hem al ff erg onromantisch medegedeeld :)
Jamilah79 schreef:Snippie: Heb je nog geen enkele vulling????
Dat vind ik echt bijzonder hahahhaa, ik heb me mond ermee vol, ze vallen aalleen niet op omdat ze nu bijna allemaal vervangen zijn voor van die mooie witte hahaha...Maar ja, ik heb vroeger als klein meisje ook heel erg veel penicilline gehad vanwege dat ik valse kroepaanvallen had. En dat spul is niet best voor je gebit.
Thanks allemaal, ik hoop ook dat ie nu lekker doorslaapt tot morgenochtend. Dus duim allemaal maar voor me 😉 , dat helpt misschien wel...
Babii: Ja hij word zeker al groot man. Kan me niet eens meer voorstellen hoe ongelfoelijk klein hij was toen ie geboren was..En ja, hij is al heerlijk met de fruithapjes en de groente bezig en vind het allemaal super lekker...maar de bruine boontjes van vandaag spande toch wel de kroon van de hele week. Als ik de andere helft van het potje nog opgewarmd had, had ie dat ook nog opgegeten volgens mij hahaha...Wel lekker dat ie tot nu toe alles lekker vind van de groentes, scheelt een hoop frustraties.
Mrij schreef:Jamilah, ik hoop voor je dat hij nu lekker door zal slapen!
Succes morgen bij de tandarts!
Kim, zoals ik gisteren ook al zei 😉 ik wacht nog even deze cyclus af of ik uberhaupt wel een ei heb, dan kan ik dat ook gelijk aangeven, maar zodra ik dat weet trek ik die ha wel over z'n bureau hoor.. dat ie me zal doorverwijzen! :shock:
miss lipstick schreef:Ik heb pas een flinke kuur gehad omdat ik infectie in mn baarmoeder hals had, dus lijkt me een schimmelinfectie niet voor de hand liggend of wel?
Heb geen idee hoor! Tis ook niet echt dat het stinkt (hihi sorry) maar ruikt en heb het nog nooit geroken...
Ankie87 schreef:miss lipstick schreef:Ik heb pas een flinke kuur gehad omdat ik infectie in mn baarmoeder hals had, dus lijkt me een schimmelinfectie niet voor de hand liggend of wel?
Heb geen idee hoor! Tis ook niet echt dat het stinkt (hihi sorry) maar ruikt en heb het nog nooit geroken...
Heb je toen een antibiotica gekregen? Dan kan t zijn dat de bacterien zijn doodgemaakt, maar dat de schimmels veel ruimte krijgen en daardoor dat je nu last ervan hebt.
snippie schreef:me buik doet minder pijn.en temp is nog steeds hoog(37.39) dus vrucht zit er nog.
spannend morgen testen:D
knuf
Lin23 schreef:snippie schreef:me buik doet minder pijn.en temp is nog steeds hoog(37.39) dus vrucht zit er nog.
spannend morgen testen:D
knuf
Ga je morgen dus ook testen? Leuk! Ik hoop heel erg voor je dat de test positief gaat zijn en anders een paar dagen later positef (gebruik je een extra gevoelige test omdat je 4 dagen voor nod test?). Temp in elk erg hoog, lijkt mij een goed teken!
Essiee schreef:Spannend snippie!
Hoe zit dat met je temperatuur? Vanaf wanneer is die dan zo hoog?
Essiee schreef:Woeeh, vind ht spannend hoor!
Ik voel me enorm ongemakkelijk.
De stucadoor is vanaf half 8 al bezig beneden, en ik lig nog steeds in bed.
Hij liep net even naar boven, omdat hij daar ook nog een stukje moet doen straks. :shock:
Voel me best een beetje lullig, kom ik hm dalijk over 2 uur nog eens even gedag zeggen ... hmmm :roll: