syl succes meid!!
ben benieuwd wat er gezegt gaat worden:D!
knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
struffle schreef:hoe spannend snippie!!! Dat is idd verhoging haha! Goed teken zeg!
Wat is je normale temperatuur?
Mijn temperatuur is van 36,2 naar 36,8 geschoten, dus lijkt wel duidelijk een eisprong...
struffle schreef:woooow dat is dus meer dan een hele graad omhoog!!! Dat is wel een heel goed teken zeg! Wanneer kun jij gaan testen dan? Want normaal begint ie toch wel 2 dagn van tevoren al licht te dalen?
struffle schreef:dat je temp stijgt is dan toch alleen maar een goed teken snippie?
ik duim me rot voor je, hoe geweldig is het als het gewoon met de eerste poging icsi raak zou zijn voor jullie!!! Zou echt geweldig zijn!!
Nou ik heb mn banner aangepast, want ik ben er lichtelijk van overtuigd dat mn ei al is geweest. Heb een LF van slechts 10 dagen, dus het is ineens wel heel snel om straks te testen haha! Ondertussen test ik gewoon door met ovutestjes, voor de zekerheid...
sylvia22 schreef:allereerst hebben hormonen die je spuit geen tijdsbesef en als ik vanavond om 23.00 uur spuit en dan morgen om 14.00 uur , zit er 15 uur tussen en als ik hem morgen nacht om 2.00 uur zet en woensdag weer om 23.00 uur zit er 21 uur tussen, dus dan klint het voor mij het het logischt als ik om 2.00 uur 's nachts spuit, want als ik dan 14.00 uur spuit dan zit er juist het minste uren tussen en aangezien de hormonen geen tijdsbesef hebben is dat eerder een overdosis dan dat ik om 2.00 uur 's nachts spuit.
kunnen jullie me nog volgen :? :?
ik ga het zo vragen ;)
Babii schreef:Wat goed Snippie!!! Nu niet meer zeggen dat het door de bolletjes kan komen :P.
struffle schreef:kim het moet wel mogelijk zijn met een roesje volgens mij. Natuurlijk, leuk is anders, maar volgens mij moet het wel te doen zijn, een roesje is dan zeer welkom toch?
haha wat lief van je vent, hij denkt gelukkig met je mee 😉
Snippie, wat een gek idee eigenlijk want technisch gezien ben je nu toch eigenlijk al zwanger? Alleen moet je nog weten of het blijft zitten, toch? Ik tel de dagen af tot donderdag hoor!!
struffle schreef:kim het moet wel mogelijk zijn met een roesje volgens mij. Natuurlijk, leuk is anders, maar volgens mij moet het wel te doen zijn, een roesje is dan zeer welkom toch?
haha wat lief van je vent, hij denkt gelukkig met je mee 😉
Snippie, wat een gek idee eigenlijk want technisch gezien ben je nu toch eigenlijk al zwanger? Alleen moet je nog weten of het blijft zitten, toch? Ik tel de dagen af tot donderdag hoor!!
struffle schreef:het maakt toch verder niet uit of het uitzonderlijk is of niet, het gaat er gewoon om wat voor jou het beste is op zo'n moment. Het is alleen maar fijn dat ze die mogelijkheid hebben toch? Je weet zelf ook wel dat je geen aansteller bent, en dat zal ook niemand denken, het zou niet eens in me opkomen! Dus daar moet je je verder ook niet druk om maken.
Trouwens, al vinden ze je een aansteller, wat dan nog? Jij bent degene die het moet ondergaan, zij niet, dus wie heeft er dan recht van spreken?
Denk niet dat je teveel moet stilstaan bij dingen die je niet kunt veranderen. Het is nu eenmaal zo, en omdat het zo is wordt je omgeving daaraan aangepast, zodat het voor jou het beste werkt. Je wordt toch alleen maar verdrietig als je aan de dingen denkt die je niet kunt veranderen en liever anders had gezien.
sylvia22 schreef:kim, ik heb gevraagd en ik moet toch echt om 2.00 uur 's nachts spuiten dit omdat het tijdverschil maar 3 uur is en tussen 14.00 uur ;s middags en 's avonds een heel groot verschil! volgens haar mag er 2 uur tijdverschil inzitten met uitloop naar uiterlijk 3 uur.. dus als ik om 2 uur 's nachts spuit dan zit er uiterlijk 3 uur tussen.
heb net weer een meting gehad en dat eitje van 12 is nog steeds 12 en mijn slijmvlies is nog steeds 6,6 mm dus niets gegroeid, maar aan de rechterkant zaten 4 eitjes van 10 mm en daar zit nu 1 eitje van 14 mm.. dus die is wel gegroeid.. overmorgen weer terug en dan hopen dat die is doorgegroeid en hopen dat mijn slijmvlies ook iets is gegroeid want die moet min. 7 mm zijn!
ik hoop alleen ook niet dat die van 14 mm nu ineens heel hard gaat groeien en dat ik dan weer mijn eisprong heb voor de pregnylspuit..
Babii schreef:@ Sylvia, zo zie je maar weer elke gyn werkt anders. Ik heb toevallig de mijne gebeld en die zegt het weer anders. Ach als we onze gyn maar aanhouden toch ;).
Ik snap het niet echt hoor dat die eitjes niet zo goed doorgroeien :oops:. Die spuiten zorgen er toch juist voor? Maar je slijmvlies is bijna 7 mm meis, dat is wel weer goed :D. Wel super dat er al een eitje van 14 mm zit :mrgreen: Groeien, groeien, groeien :P
Babii schreef:Ja inderdaad Syl, bij mij groeien ze toch ook veel trager als de vorige ronde! Maar er groeit wel iets en daar dank ik god op me blote knieen in de sneeuw voor 😂 ...
Ik denk dat jouw slijmvlies nog wel meegroeit :). Aangezien je eitje pas 14 mm is en hij bij de 20 volwassen en goed is :D. Komt helemaal goed meissie!!
sylvia22 schreef:Babii schreef:Ja inderdaad Syl, bij mij groeien ze toch ook veel trager als de vorige ronde! Maar er groeit wel iets en daar dank ik god op me blote knieen in de sneeuw voor 😂 ...
Ik denk dat jouw slijmvlies nog wel meegroeit :). Aangezien je eitje pas 14 mm is en hij bij de 20 volwassen en goed is :D. Komt helemaal goed meissie!!
maar mijn slijmvlies groeit eerder dan de eitjes 😞 de vorige keer had ik al een slijmvlies van 8 mm terwijl er nog geen eitjes waren en toen later groeide de eitjes en mijn slijmvlies bleef 8 mm, dus ben daar wel een beetje bang voor..
snippie schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Ja inderdaad Syl, bij mij groeien ze toch ook veel trager als de vorige ronde! Maar er groeit wel iets en daar dank ik god op me blote knieen in de sneeuw voor 😂 ...
maar mijn slijmvlies groeit eerder dan de eitjes 😞 de vorige keer had ik al een slijmvlies van 8 mm terwijl er nog geen eitjes waren en toen later groeide de eitjes en mijn slijmvlies bleef 8 mm, dus ben daar wel een beetje bang voor..
ohh das minder meissie.maar als het je gyn zorgen baad zou ze toch wel iets er van zeggen?
knuf
becky88 schreef:
storm idd met 4 weken zien ze nog niks maar zei het ook meer met de bedoeling van miss heb ik idd een geluksengeltje op me schouder en word ons de MMM bespaard :? hebben in ieder geval gisterochtend geklust en vanavond nog een x en dan weer op de wachtbank :)
struffle schreef:hee storm wat een leuke reactie weer van jouw kantje 😉
alles goed met jou meid? Sjonge jonge alweer bijna 25 weken zeg... ik weet t moment nog goed dat je kwam vertellen dat je positief had getest, wat gaat de tijd hard!
En wat je zegt, ik had zaterdag een housewarming, lange autorit met 3 vriendinnen in de auto, die praatten zo lichtzinnig over zwanger worden. Ze weten niet dat wij bezig zijn en verwachten dat (vreemd genoeg vind ik) ook niet echt bij ons, waarom weet ik niet. We zijn het langst samen en hebben samen een huissie, de rest is pas net een jaar samen en begint nu al over kinderen. Zo zeiden ze dat je na stoppen met de pil veel vruchtbaarder bent (right!) en dat de meesten wel meteen de eerste ronde zwanger zijn (right!). Ook praten ze over 'plannen' 'timing' en een kind 'nemen'. Ik kan hier echt beledigd door raken en voelde me daar ook best door gekwetst, ze hebben blijkbaar geen idee waar ze het over hebben, en dan zal je straks zien dat ze inderdaad zo zwanger zijn, terwijl wij er (voor mijn gevoel dan) zo ons best voor moeten doen en hard aan het knokken zijn voor ons kleintje.
Ik kan misschien verbittert overkomen nu, maar dan hoop ik toch stiekem dat ze zelf zullen meemaken dat een kindje krijgen niet vanzelfsprekend is en dat ze dit wonder meer leren waarderen en respecteren, want ik denk dat dit je wens alleen maar versterkt, wat ten goede komt aan je kindje, uiteindelijk.
En kun je nagaan, ik ben een halfjaar bezig, maar hier en overal zijn er meiden zoals snippie, sylvia en estherH die al meer dan een jaar aan het bikkelen zijn voor een kleintje. Mensen zouden dit besef moeten krijgen, misschien worden ze dan wat genuanceerder in hun uitspraken.
Zo, ik ben dat ei ook weer kwijt ;)
Babii schreef:Zullen we wedden dat wij door moeten voor IVF, ik voel het echt aan me water 😞 Steph zegt dat het angst is, maar goed!!
snippie schreef:Babii schreef:Zullen we wedden dat wij door moeten voor IVF, ik voel het echt aan me water 😞 Steph zegt dat het angst is, maar goed!!
ik ga niet wedden met jouw!en waraom zou je ivf moeten wijffie?
Babii schreef:Op me dromen en gevoel... Heb echt het idee dat het zaad van manlief giga achteruit is gegaan... Wordt gek van die dromen :(.
EstherH schreef:Meisjes komt helemaal goed met jullie hoor!!!!
Ik vind dat syl en babii eerder aan de beurt zijn, gun jullie het zo!!
iedereen trouwens hoor!
EstherH schreef:Meisjes komt helemaal goed met jullie hoor!!!!
Ik vind dat syl en babii eerder aan de beurt zijn, gun jullie het zo!!
iedereen trouwens hoor!
Babii schreef:Op me dromen en gevoel... Heb echt het idee dat het zaad van manlief giga achteruit is gegaan... Wordt gek van die dromen :(.
sylvia22 schreef:oh wat ben ik dom geweest.. ik was vrij vandaag! en nu moet ik werken.. ben soms te goed voor deze wereld 😂 ;)
struffle schreef:even een vieze poep en pies vraag tussen door hoor...
maar hebben jullie ook altijd last van diarree-achtige ontlasting na je eisprong?
Volgens mij ga ik een patroon in mn cyclus herkennen haha
struffle schreef:even een vieze poep en pies vraag tussen door hoor...
maar hebben jullie ook altijd last van diarree-achtige ontlasting na je eisprong?
sylvia22 schreef:struffle schreef:even een vieze poep en pies vraag tussen door hoor...
jep :D
struffle schreef:gefeliciteerd met je status EstherH!!
Ik ben intussen ongemerkt die-hard geworden kwam ik net achter :mrgreen:
Dacht eigenlijk dat ik niet zoveel poste :?
Tessa23 schreef:Hier geen ongi te bekennen en ook geen krampen en hoofdpijn meer zoals normaal voor mn ongi , testje toch maar gedaan, negatief natuurlijk, geloof wel dat mn ongi komt hoor alleen nu wel zekerheid met een test , van mij mag het nu komen haha.
ga straks bijlezen moet nog ff weg..
Babii schreef:@ Tessa, he bah meissie wat balen! Volgende ronde is jouw ronde ;). 3 maal is beebsrecht 😂 😂
Ooooo mijn mannetje belt me net op: lieverd als we deze ronde IUI moeten dan doen we dat he... :shock: :shock: :roll: :shock: :shock:
Euhm... nou ehm.... Nee niks ehm lieffie, we doen het gewoon :|
O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE een eendenbek 😢
snippie schreef:Babii schreef:@ Tessa, he bah meissie wat balen! Volgende ronde is jouw ronde ;). 3 maal is beebsrecht 😂 😂
Ooooo mijn mannetje belt me net op: lieverd als we deze ronde IUI moeten dan doen we dat he... :shock: :shock: :roll: :shock: :shock:
Euhm... nou ehm.... Nee niks ehm lieffie, we doen het gewoon :|
O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE een eendenbek 😢
PORT verdikkie!!! nu word ik even goed boos op jouw :x !!!!
jouw gyn heeft gezegd dat je het onder een roesje mag doen!
dus merk je niks van die eende bek
Babii schreef:Whahahaha maar ik wil het zonder roesje proberen... Voel me echt een aansteller... Wie gaat er nou voor IUI onder een roesje :| Ja juistem... Kim :shock: