Babii schreef:@ Struffle, kindje nesteld tussen 3 en 10 dpo in ;). En een LF van 10 tot 18 dagen wordt als normaal beschouwd.
kan je zonder medicatie op de een of andere manier je LF verlengen?? Want ik zit wel echt op de grens..........
Babii schreef:@ Struffle, kindje nesteld tussen 3 en 10 dpo in ;). En een LF van 10 tot 18 dagen wordt als normaal beschouwd.
Babii schreef:Whahahaha maar ik wil het zonder roesje proberen... Voel me echt een aansteller... Wie gaat er nou voor IUI onder een roesje :| Ja juistem... Kim :shock:
struffle schreef:zoals al gezegd, een roesje is juist DE oplossing dan, het is dan toch juist fijn dat die er is!! Optimaal gebruik van maken.
Wel eens een jointje op? Schijnt beetje hetzelfde ontspannen gevoel te zijn, lekker dus!
Storm1987 schreef: Vind het wel een goede vergelijking hoor Struffle 😉
Weet je wat ook zooooo heerlijk is? Een oxazepam als je wat gespannen bent. Héééérlijk. Al je zorgen vergeten, gewoon lekker stoned hmm.... (niet teveel nemen want dan kunnen je hersenen niet meer filteren)
Als ik straks ga bevallen wil ik Morfine!! Ook zoiets heeeeeerlijks. Ik roep nu in ieder geval heel erg hard dat ik geen ruggenprik wil. Dat lijkt me namelijk helemaal niks!
Essiee schreef:gaaf 'pak' heb je trouwens aan storm.. die broek! Wil nog graag een nieuw huispakkie :D
Essiee schreef:gaaf 'pak' heb je trouwens aan storm.. die broek! Wil nog graag een nieuw huispakkie :D
Ankie87 schreef:@ snippie nog 2 dagen.....heb je niet veel zenuwen? Of probeer je er niet veel aan te denken?
Lunanoa schreef:Storm: Ik slikte voor mijn zwangerschap ook oxozepam, slikte dit bij piercen, tandarts, vliegen of als ik een hyperventilatie aanval kreeg. Is idd heerlijk maar kon er 2 weken moe van zijn :?
Heel hevig spul. Je kunt er ook zwáár verslaafd aan raken.
Wat een prachtige buik Storm 😃 Staat je prachtig man! Ik kan niet wachten 😃
Kim: Wat een enorm kut nieuws. Gedverderrie 😞
Zoals je al zei hé, januari IVF. Ik hoop dat dit jullie superkans wordt. Gaat zoiezo lukken! Deze maand dus geen poespas aan je lichaam & even lekker rusten?
Dikke vette knuffel vanaf hier!
Liefs
struffle schreef:oh essie dat is toch hartstikke fijn??
ben je nog steeds op zoek?
sowieso vleiend als je een baan wordt aangeboden!!
Lunanoa schreef:Mijn moeder is er ook verslaafd aan. Ook haar levenlang depressief geweest! Toevallig dus..
Daarom was mijn moeder er ook héél streng in. Ik mocht max. een half pilletje per week.
Struffle: Wat een mooie cycles 😃
O oops. Heb niet zo'n goed kortetermijn geheugen.
Wat is het verschil tussen iui & ivf ?
Lunanoa schreef:Thanks voor je uitleg Snip!
Begrijp het nu helemaal ;)
Tessa23 schreef:Even een vraagje , had hem al in ander onderwerp gesteld maar daar is t rustig haha..
Als ik vrijdag nog niet ongi ben kan ik dan wat doen zeg maar HA bellen of zal ik dan gewoon moeten afwachten ,tja weet echt niet hoe dat gaat..
Tessa23 schreef:Even een vraagje , had hem al in ander onderwerp gesteld maar daar is t rustig haha..
Als ik vrijdag nog niet ongi ben kan ik dan wat doen zeg maar HA bellen of zal ik dan gewoon moeten afwachten ,tja weet echt niet hoe dat gaat..
struffle schreef:mrij biaaaaaaaaaatch
wat zie ik nu :mrgreen:
we kunnen allebei op dezelfde dag testen 😃 🤓
wie weet verhuizen we dan alsnog saampies naar het zwanger zijn topic :!:
Schorpioentje87 schreef:Lieve Syl! Probeer je niet teveel zorgen te maken elk lichaam is anders!! Snap dat je onzeker word, zou ik ook al lang zijn geworden hoor, je doet het zo goed! Houd dat lekker vast meid! Jullie komen er echt wel!!
Essiee schreef:Ik heb ineens heel erg zin in een frietjespeciaal :shock:
Getverderrie wat smerig zo smorgens :? :lol:
Babii schreef:@ Esssie, heb je exact op hetzelfde tijdstip gemeten? Want FF gaat uit van een laag meetpunt en als die ineens met 0.2 tot 0.4 omhoog schiet heb je wel je ei gehad... :roll:
Maar ook FF maakt fouten hoor ;). Kijk maar naar mij vorige maand qua eisprong... Maar het lijkt er wel op dat je ei is geweest.
Lunanoa schreef:Ik zit ziek thuis. Hele nacht wakker geweest, gisteravond alleen maar gekotst & heb enorm het zuur.
Nu de Emesafene maar in zetpil vorm besteld, dan kan ik ze iig niet uitspugen.
Meteen leidinggevende gebeld & verteld dat ik 11 weken zwanger ben. Ze zat niet alleen op het kantoor dus kon niet vrijuit spreken & reageerde daarom heel koeltjes 😛
Maarja ze kan natuurlijk moeilijk GEFELICITEERD zeggen whaha.
Ze vond me al zo vaak ziek. Nou vandaar dus zei ik. Ben normaal nóóit ziek, echt nóóit!
Baal enorm, maar ben blij dat ik thuis zit..
Word er wel verdrietig van, het ging zo goed. Kan er niet goed tegen dat ik me ziek moet melden, voel me dan zo zwak.. :oops:
Maargoed. Velen van jullie voelen zich veel kutter!
Ik baal enorm voor je Kim. Wordt er eigenlijk ook best verdrietig van. Het is je allemaal zo gegunt & je wilt zó graag & dan wéér zo'n enorme kut tegenslag.
Ik wou dat ik je mijn eitjes kon geven & mijn slijmvlies.
Januari gaat jullie maand worden! Je bevalt nog in 2010!
Lunanoa schreef:Mrij, heel veel plezier op je eerste echte werkdag 😃 Geniet van de kindjes. Het is zúlk leuk werk!
Ok. Snippie. Dan nog maar een extra dagje wachten. Hoop dat we gewoon nog 8 maanden moeten wachten tot je weer eens menstrueert... :D
Lunanoa schreef:Ze zei alleen dat ze niet vrijuit kon spreken & dat ze me heel veel beterschap wenste.
Ze vroeg of ik dan morgenochtend op kantoor kwam, want dan was ze wel alleen 😉
Konden we dan even écht vrijuit spreken.
Ze is zelf moeder van twee, dus zal vast positief reageren 😉
Moet me ook altijd ziekmelden bij P&O, nu moet ik een zwangerschapsverklaring van de VK opsturen :?
Oja lees dat het dan langer uitblijft.
Ik ga denk ik twee weekjes proberen borstvoeding te geven & daarna over op de fles.
Ze zeggen dat een paar weken beter is als niks. Dusja..
Ben absoluut geen borstvoeding type :oops: Vind het verschrikkelijk maar wil het beste voor ons kindje. Dus ga het een aantal weken proberen.
Dan snel over op het gemak van een fles....
Lunanoa schreef:Hmnee, ik vind dat het mijn vrijheid belemmert. Klinkt misschien egoïstisch maar ik wil gewoon volledig vrij zijn met de kleine! Overal mee naar toe kunnen nemen, nachtjes bij opa & oma slapen etc.
Net mijn oma gebeld dat ik 11 weken zwanger ben.
Ze kon alleen maar huilen van blijdschap, ze is er helemaal af.