Sofie11 schreef:hey meiden,
na 62 dagen moet ik starten met clomid van de gynae! 5dagen 1pilletje.
heeft hier nog iemand ervaring mee??? weet dat het voor de eisprong op te wekken is.
Is het dus zo als we dan nu goed klussen die dagen dat we dan kans hebben om zwanger te worden??
sorry als het een stomme vraag is maar we hebben nu al zolang moeten wachten dat we er zeker van gebruik willen maken.
groetjes
Die hebben Sylvia en ik geslikt :). Je hebt altijd als je een eisprong hebt kans om zwanger te raken, het betekend alleen niet dat jij gelijk op 50 MG reageert, wellicht reageer je op de 100 MG pas of zelfs net als mij de 150 MG. Dit hoeft niet hoor.
Bedoel je alleen duidelijk te maken, je zal eerst een eisprong moeten hebben en ja dan heb je kans om zwanger te worden, maar niet meer als ieder ander stel.
het kan dus ook dat je dosis niet aanslaat en dat je menstruatie opgewekt moet worden en je naar de 100 MG moet. Het hoeft niet zoals net gezegd.
Overigens is het ook niet normaal dat je gelijk aan de Clomid wordt gezet. Je zal eerst volledig moeten ontpillen en minimaal een jaar bezig zijn alvorens je helpen.
Het is dus niet normaal dat ze dat in ronde 1 al geven. Want nu raakt je lichaam in feite verslaafd aan Clomid en gaat ie dus niet werken zonder Clomid. Daarom moet je meestal eerst minimaal 1 jaar wachten! En met uitzonderingen helpen ze je met 6 maanden.
Vindt het dus heel vreemd :oops: Krijg je geen meidcatie om eerst een ontrekkingsbloeding op te wekken? Want je mag eigenlijk niet starten emt Clomid zonder een Provera/Primolut kuur...(uitzonderingen daar gelaten :roll: )