hey meiden
hoe is het hier??
ben 2 dagen niet hier geweest dus ook niks meegekregen van wat er hier allemaal is gebeurd :oops:
sylvia ik heb je een pb terug gestuurd.
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
becky88 schreef:hey meiden
hoe is het hier??
ben 2 dagen niet hier geweest dus ook niks meegekregen van wat er hier allemaal is gebeurd :oops:
sylvia ik heb je een pb terug gestuurd.
Ankie87 schreef:@ Snippie, een vraagje. Je bent toch eigenlijk nu toch zwanger? Omdat ze de zaad in t eitje hebben gedaan en dan terug geplaatst? Het moet nu toch gewoon blijven zitten? Of heb ik dat verkeerd? :oops:
sylvia22 schreef:snippie, die bollen die je moet inbrengen, waar zijn die eigenlijk voor?
sylvia22 schreef:maar bij elke fm wordt bij mij mijn baarmoederslijmvlies gemeten en vandaag was die 9 mm, is dat dan eigenlijk je baarmoederwand? ik dacht dat dat was om mijn baarmoeder af te sluiten?
snippie schreef:sylvia22 schreef:maar bij elke fm wordt bij mij mijn baarmoederslijmvlies gemeten en vandaag was die 9 mm, is dat dan eigenlijk je baarmoederwand? ik dacht dat dat was om mijn baarmoeder af te sluiten?
nee hoor.dta zou toch raar zijn als ze dat aan mij zouden geven?
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:maar bij elke fm wordt bij mij mijn baarmoederslijmvlies gemeten en vandaag was die 9 mm, is dat dan eigenlijk je baarmoederwand? ik dacht dat dat was om mijn baarmoeder af te sluiten?
nee hoor.dta zou toch raar zijn als ze dat aan mij zouden geven?
ik heb dus echt al die maanden gedacht dat die slijmvlies was om mijn baarmoeder af te sluiten 😂 maar waarom ligt die dan midden in de baarmoeder..gaat die na de eisprong uit elkaar tegen de baarmoederwand aanliggen?
sylvia22 schreef:nee ik heb die bollen niet.. als ik intyp op wikipedia dan staat er dan het voor de innesteling is.
Essiee schreef:Nee als ik op toon je eigen berichten druk...
zegtie, ERROR!
Babii schreef:Kan wel even voor je pendelen hoor Struffle :). Moet je even voor- en achternaam pb-en :). Maar pin je niet vast aan de uitslag!
Babii schreef:Dat had ik toch al voor je gedaan Esssie?
Waar is Schorpioentje??
Lunanoa schreef:Nou idd.
Mijn grootste angst heb ik voor naalden, maar zelfs dát heb ik er voor over om niet meer ziek te zijn....
Lunanoa schreef::D Oeh Struffle, nog 6 daagjes. Ik hoop het zó voor jullie!
Wachten is heel moeilijk, je kunt niks...
Snippie:
Mijn leidinggevende reageerde superpositief 😃 Ze feliciteerde me & vertelde over een ex collega die het ook zo erg had & dat ze acupuntuur heeft gehad & dat het daarna over was.
Ze zou wel even uitzoeken waar dat kon e.d. & als ik dan wou, kon ik er iets mee doen.
Ze is heel lief. Zei dat ik goed om mezelf moest denken ivm uitdrogen e.d.
ERG LEUK DUS 😃 Ben helemaal blij
Babii schreef:@ Sylvia, meissie ik wil niet rot overkomen, maar probeer je niet te druk te maken over je slijmvlies! Een goed slijmvlies tijdens de eisprong is tussen de 7 en 10 mm :)! En jij had 9 mm, dat is alleen maar super!
Met IVF of ICSI is dit standaard dat ze het gebruiken, dus vandaar dat ze het doen.
Zelf krijg ik die bollen ook zodra ik IUI ga doen, maar goed ik heb dus een reden. Met IUI krijg je dit vaak ook (de bollen).
@ Esssie, als je eens F5 indrukt bij die ERROR, doet hij het dan wel weer?
@ Struffle, whhaha die pijn in me tieten heb ik nu al 5 dagen! En had geen eens een eisprong gehad haha. Maar bij mij kan het door me medicatie komen zei Snippie :).
Babii schreef:Baarmoederslijmvlies bevordert de innesteling en laat het zaad goed zwemmen zeg maar :).
jorina schreef:is goed hoor lieverd maar ben wel een beetje zenuwachtig hoor
ik gun het je heel erg zo erg dat ik misschien wel ff ga huilen als het niet zo is maar ook als het wel zo is
en dan laat ik me lekker troosten door thomas :roll:
Lunanoa schreef:Ik ga waarschijnlijk beide keren janken. Als het wél raak is & als het niet raak is... De hormonen heb ik niet meer onder controle.
Ik stuur je gewoon een hoop HCG, zodat jij zwanger bent & ik van de misselijkheid afraak 😂 Goede deal lijkt me zo ;)
Thyra schreef:Heej meiden,
jeetje zeg hoop terug moeten lezen.
Heb eergister een kitten opgehaald dus was even druk met opvoeden 😉 ze is echt heel gaaf een rood witte main coon..