becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
fijn dat je ons begrijpt snippie 😉 haha t was echt niet me bedoeling om jou aan te vallen :oops:
Kimberly20 schreef:Dat zou kunnen hoor Mrij, kan natuurlijk ook zijn doordat je een hele cyclus hebt overgeslagen (dat je wel een eisprong hebt) en weer vruchtbaar wordt 😊
Kan ook zijn dat je dus ongsteld wordt 😃
Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb totaal geen buikpijn 😉 Zo een menstruatie wil ik vaker 😂 Maar heb met me mannetje afgesproken dat er hierna geen menstruatie meer komt 😛
Jaja, we zijn goed gemutst vandaag :P
Kimberly20 schreef:Ik hang al 5 minuten aan de telefoon 😞 Ik moet het volgende vragen:
* Bloedprikken CD3
* Follikelmeting CD 10
* Terug komen bij de gyn op CD 35?
becky88 schreef:goedemorgen meiden!
nou hier een update van mij:
de uitslag van t bloed was er nog niet maar........toen ik wakker werd vanmorgen was ik ongesteld dus ik ben niet zwanger :(
Anne87 schreef:Ja ik snap je reactie hoor storm, maar deze kamer blijft gewoon in de verpakking bij mijn ouders op zolder staan hoor!
Ik ga hem echt nog niet neerzetten, ten eerste voor mensen die hier komen, en ten tweede de reden die jij net noemt!
Als het langer gaat duren etc, dan word het moeilijk inderdaad, daar had ik al aan gedacht!!
Het is een neutrale kamer, alle meubeltjes zijn wit.
Een moderne look!
Dus ik verwacht niet dat het iets is waarvan je na een paar maanden zegt, ik vind t niet meer mooi!
Heb dit ook altijd in gedachten gehad 😃
Oh kim dat is niet slim haha, en wat zei ze?
becky88 schreef:nou ik had me vorige week ook al verlult tegen me schoonzusje en ze zei ook der mond te houden dus we gaan gewoon hopen dat dat oook het geval is 😃
wij hebben de babykamer wel al uitgekozen bij babydump ook gewoon wit en er zit iets op met zilver........of we moeten op marktplaats een hele leuk andere tegenkomen.
haha mayelle dat is die wat wij ook willen hahaha
mrij wat vervelend! hoop dat je je snel beter voelt
Kimberly20 schreef:Storm heeft een beetje last van zwangerschapsdementie :roll: 😛 Ze haalt nu al dingend oor elkaar hihi :P
Kimberly20 schreef:Volgens mij he Storm... Heb ik jou nog niet in me hyves :roll: Of was jij degene die dat niet wilde?
becky88 schreef:de gebruikersnaam van mijn hyves is http://www.becky1709.hyves.nl
dus iedereen die mij nog niet heeft en toe wil voegen ga je gang haha!
we schrijven zowiezo niet bij elkaar op de hyves over zwanger worden dus daar hoeft niemand zich druk om te maken ;)
Mrij schreef:Weet nu al niet meer wie, wie is, maar volgens mij Lunanoa, wij hebben een gemeenschappelijke vriend 😉 Wiranda! :D