Heb je net toegevoegd jorina!
Ik mis lunanoa nog volgens mij..
De rest heb ik toegevoegd!
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
Lunanoa schreef:Als jullie mijn echte naam willen weten vraag het dan asjeblieft in en persoonlijk bericht, wil een klein beetje anoniem blijven voor de "meelezers".
Maar mijn naam is al goed geraden haha:P
best spannend dit hahaha
marieke88 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben 21 (pas geworden).
Omdat ik last had van een aantal symptomen van een zwangerschap heb ik vanochtend een test gedaan.
Deze was negatief.
Zwanger worden stond helemaal niet in de planning maar nu de test negatief is baal ik toch wel behoorlijk.
Ik denk dat ik toch wel erg graag een kindje wil, zelfs al ben ik nog jong.
Zijn er meer die zoiets hebben?
(K)
marieke88 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben 21 (pas geworden).
Omdat ik last had van een aantal symptomen van een zwangerschap heb ik vanochtend een test gedaan.
Deze was negatief.
Zwanger worden stond helemaal niet in de planning maar nu de test negatief is baal ik toch wel behoorlijk.
Ik denk dat ik toch wel erg graag een kindje wil, zelfs al ben ik nog jong.
Zijn er meer die zoiets hebben?
(K)
marieke88 schreef:Financieel gezien kan het wel,
Mijn vriend heeft een vaste baan, ik werk op dit moment ook 5 dagen in de week alleen dan wel met een halfjaarcontract.
We wonen inmiddels 2,5 jaar samen in een huis waar ruimte genoeg is.
Spannend, mijn hoofd loopt bijna over van alle gedachten!
marieke88 schreef:We hebben het er wel eens over gehad maar nog niet heel serieus.
Ik zal het er vanavond met hem over hebben, hoop dat hij er ook zo over denkt!
sylvia22 schreef:heel veel plezier struffle..ik ga je volgen!
ik was goed op weg met schoonmaken, maar heb totaaal geen zin, dus ik zit weer van alles te doen, behalve de schoonmaak :D
Lunanoa schreef:Ja hoop het ook. De kinderopvang lijkt me ook leuk, of iets van woonbegeleiding.
Ben al eerder aangenomen voor een baan maar dit heb ik eerder afgeslagen om bepaalde redenen. Bij deze scholenvereniging werken ze met veel onderwijsassistenten & heb hier weer een open sollicitatie naar gestuurd. Ze zouden het me laten horen zodra er iets vrij komt 😃
Nouja ik houd hoop 😃 En anders wordt het ander werk, wat ook niet erg is 😉
Administratief is een hele andere sector, vind je het wel leuk?
x
mayella schreef:sylvia22 schreef:heel veel plezier struffle..ik ga je volgen!
ik was goed op weg met schoonmaken, maar heb totaaal geen zin, dus ik zit weer van alles te doen, behalve de schoonmaak :D
Ben dus niet de enige... die er totaal geen zin in heeft... Ik heb morgen en woensdag nog.. Donderdag en vrijdag moet ik werken. Ach komt vast goed deze week :P
celeste schreef:en, mocht een van de werkzoekende dames interesse hebben in de gehandicaptenzorg?? bij viataal (ik weet niet of dit reclame maken is) zoeken ze nog volop mensen. daar werk ik zelf ook... euhm.. nieuwe naam is tegenwoordig kentalis geloof ik... tis een samenvoegsel van stichting KEGG, sint marie en viataal...
Storm1987 schreef: Hier draait de wasmachine ook volop. Moet eigenlijk ook nog strijken maar daar heb ik nu even geen zin in. Ik moet straks weer werken van 17:00 tot 23:00 .... pfffff zo geen zin in!!!
Het valt me wel op dat hier een hoop meiden in de gehandicaptenzorg werken. Waaronder ikzelf :mrgreen: Ik werk bij Stichting Philalphia. Ja dat is die stichting die er zon potje van gemaakt heeft en allemaal dure panden heeft gekocht :x 😈 Zeer triest. Gelukkig merken we er op de werkvloer weinig van, wij als de werkers proberen er toch het beste van te maken voor onze clienten.
Lunanoa schreef:Wat lief dat jullie allemaal meedenken! Philadelfia heeft niks in mijn regio, helaas!
Maar ik houd het wel in de gaten, thanks meiden 😉
xxxx
Storm1987 schreef: Grappig, ook veel spw ers. Ik heb in juli 2007 mijn spw3 gehandicaptenzorg afgerond. Omdat ik mijn spw4 diploma miste om hogerop te kunnen komen ben ik in september weer terug naar school gegaan. Dit keer de bbl opleiding. Gelukkig heb ik dit nu ook afgerond. Pfff
Vonden jullie de spw de eerste jaren ook zo kinderachtig? Vooral die eerste 2 jaar joh. Sport en spel en dan zakdoekje leggen enzo... echt zo enorm gelachen 😂
snippie schreef:jah vond het ook kinder achtig.
ik heb de opleiding gelukkig in 2,5jaar mogen doen.
heb toen ene half jaar gewerkt en daarna o
ook weer naar school gegaan .om een niveau 4opleiding te gaan doen zodta mocht ik ooit nog de kriebels krijgen ik
zo een hbo opleiding kan gaan doen.
maar voor lopig vind ik het wel best zo:D!
ben nog jong(24) dus kan altijd nog naar school terug
liefs
Lunanoa schreef:Wat lief dat jullie allemaal meedenken! Philadelfia heeft niks in mijn regio, helaas!
Maar ik houd het wel in de gaten, thanks meiden 😉
xxxx
Lunanoa schreef:Wat onwijs lief Mayella. Noorderbrug, heb er nog nooit van gehoord :$ Waar ligt dat? :D
mayella schreef:Over SPW, ik heb het eerste jaar niet gedaan.. Dus heb het kinderachtigste gemist 😉 Maar vond het wel een hele leuke opleiding :D
mayella schreef:Lunanoa schreef:Wat onwijs lief Mayella. Noorderbrug, heb er nog nooit van gehoord :$ Waar ligt dat? :D
Das een stichting in Groningen, Friesland, Drenthe... En dan nog een gedeelte in Deventer.. De 3 provincies zitten ze door verspreid :D
snippie schreef:syl das wel lastig he.maar straks heb je 9maanden de tijd om daar over te piekeren;)!
jorina schreef:nou ik doe echt iets compleet anders dan jullie allemaal ik ben kok en werk momenteel 32 uur op contract maar het zijn er nu met hoogseizoen wel 40 denk ik als alles goed gaat krijg ik eind sept een vast contract
snippie schreef:toen ik in de 3van de mavo zat ben ik aan gereden door een auto.
ik stak ergens over waar ik niet over mocht steken!(heel dom wete het,maar doe je nu niks meer aan)
ik had toen ribben gekneust en een dubbele hersen kneuzing.ik kon toen der tijd bijna niks.
en ben maar halve dagen naar school geweest omdat ik het niet uit hield.
daarbij zijn mijn ouders in de 4de van de mavo gescheiden.ik ben helaas chronisch vermoeid geworden daardoor.
ik sta moe op en ga moe naar bed.en dat dus al jaren.
mimimabo schreef:Hoi dames,
Zo heb even nog een bende van jullie toegevoegd op hyves 😃
Erg leuk om al die foto's te zien.
Weet niet meer wie het vroeg, maar wij willen het geslacht wel weten.
Het valt mij op dat er bijna geen neutrale kleertjes meer te vinden zijn. Dus dat wordt dan meer uit praktisch oogpunt.
Verder werk ik 40 uur per week in de ICT, bij een detacheringsbedrijf. Dus het ene moment zit ik bij een klant dicht bij huis en het andere moment zit ik een heel eind in de auto voordat ik bij de klant ben. Maar ja, dat is het risico van het vak. Het blijft in ieder geval afwisselend, je doet nooit hetzelfde werk. (ik heb overigens een vast contract al zegt dat niks meer).
Gisteren was ik nog helemaal 'blij' dat ik geen klachtjes/kwaaltjes had. Maar was vandaag ontzettend misselijk op het werk. Niet echt fijn. Hoop dat het niet 3 maanden duurt 😖
Had net voor mn vriend iets leuks willen halen bij de prenatal, iets van super daddy ofzo, maar was ie om half 6 al dicht. Heeeeel jammer.