Mayella, sterkte meid!
morgen weer naar het ziekenhuis en dan eigenlijk gewoon te horen krijgen dat de clomid niet werkt... nou ja ben er al op voorbereid!
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
Anne87 schreef:Mayella, hoop dat alles goed is!
Storm, heerlijk die kwaaltjes, hoop dat ik het snel mag meemaken ;)
Storm1987 schreef: Sylvia, een vriendin van mij haar moeder had kanker. Ik had haar al even niet gezien en toen was ze kaal geschoren omdat de kanker terug was. Ik vond het een beetje eng en onwennig om zo die eerste keer daarheen te gaan, want ja, wat zeg je dan? Ik heb toen eerlijk aan mijn vriendin verteld dat ik het een beetje spannend vond. Die begreep dat en haar moeder begreep dat ook. Toen ik binnen kwam maakte de moeder direct een grappige opmerking. Daardoor was het ijs vrijwel direct gebroken. Dat was prettig 😊
jorina schreef:Jenny89....vijfde ronde........NOD 12 juli
Mimimabo..derde ronde........NOD 13 juli > Zwanger
Lunanoa.... ronde 9/10.............NOD 20 juli
Celeste.....eerste ronde......NOD +/- 20 juli
Sonja2009.....tweede ronde.........NOD 21 juli
Anne87.....tweede ronde.....NOD +/- 25 Juli
wodje......tweede ronde......NOD 28 juli
Struffle.....tweede ronde.....NOD 2 augustus
Snippie......17de ronde........Nod 2augustus
Dina88......17e ronde..........NOD 5 augustus
jorina .......7e ronde...........NOD 6 augustus
Kimberly20.tweede ronde.....NOD 9 augustus (bij cyclus van 28 dgn) of 14 augustus (bij cyclus van 33 dgn i.v.m. Clomid)
becky........2e ronde...........NOD 15 augustus
Mrij..........eerste ronde......NOD onbekend
sylvia........vijfde ronde (MK)....NOD ? (geen eisprong deze maand)
Storm1987 schreef:Anne87 schreef:Mayella, hoop dat alles goed is!
Storm, heerlijk die kwaaltjes, hoop dat ik het snel mag meemaken ;)
Dat hoop ik ook Anne! Heb je je aan de "afspraak" gehouden en goed geklust?? Denk erom, je moet een positieve test hebben over 6 dagen hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hihi... geintje, maar het zou wel heeeeeeeeel erg geweldig zijn! Heb je wel geklust rond je eisprong, en hoe voel je je nu verder?
Ik had op woensdag 8 juli mijn nod maar voelde me vanaf donderdag 2 juli al met vlagen misselijk en vaag. Ik heb toen zondag positief getest.
Dus ben wel benieuwd of je al iets merkt haha! Overigens had ik bij mijn vorige zwangerschap geen kwaaltjes, ik voelde me toen ook helemaal niet zwanger.
Kimberly20 schreef:Ehm........ :roll: :roll: Ik weet het niet meer :oops:
Sylvia, ik heb buikkrampen sinds gisteravond, hoort dat erbij????
Kimberly20 schreef:Ik vind je een schat hoor 😛 Maar ehm wat wil je mij aandoen :shock: Gelijk een elftal ofzo???
Nee 2 is prima 😉 Maar liever 1 om te beginnen :oops: Of maakt me dt een slechte moeder?
Kimberly20 schreef:
O en heb sinds de Clomid veel last van afscheiding?
BeautyQueen23 schreef:Kimberly20 schreef:
O en heb sinds de Clomid veel last van afscheiding?
Hi Kimberly,
Ik gebruik zelf geen clomid maar heb altijd redelijk wat last van afscheiding. Normaal gesproken maak ik dit onder de douche goed schoon met `vaginaal` douchen zeg maar.. nu lees ik overal dat dat niet slim is als je zwanger wilt worden..
Weet jij hier toevallig meer van? :)
BeautyQueen23 schreef:hi sylvia,
bedankt voor je antwoord. Ik vind het ook zo "vies" om het helemaal niet te doen hahaha
Voelt toch altijd weer lekker schoon 😃
Hoelang ben jij op dit moment bezig om zwanger te worden?
Sigi schreef:Hoi Sharon,
Welkom gezellig dat je mee komt kletsen.
Wij blijven ook altijd samen even liggen nagenieten! Je moet het tenslotte ook voor de fun doen.
Ik ben gisteren naar de acupunctuur geweest en ik had beloofd te laten weten hoe het was.
Nou in China denken ze heel anders over het lichaam dan dat we hier doen. Ze werken daar met energie. Ze geloven dat het "huisje van je baby" dus je baarmoeder in balans moet zijn. Dit kan alleen als de andere organen optimaal functioneren. Bij mij zag ze dat mijn lever een beetje zwak was dus wij gaan hier mee aan de slag. Ik moet vier keer terug komen en dan zou het goed moeten zijn. Maar ze kunnen heel veel met acupunctuur heb ik geleerd dus ik zou het zeker proberen als het niet lukt om zwanger te worden. Omdat wij pas in ronde 1 zitten hebben we hier nog niets voor "geprikt". Eerst maar eens kijken of mijn lichaam zichzelf voldoende in balans vindt. We zijn begonnen met de klusweek dus wie weet haha....
Liefs
sharon_ schreef:Leuk dat ik mee mag kletsen!
Heb even wat terug gelezen zodat ik een klein beetje weet waar jullie over kletsen en wie wie is enz.
@Mayella, heel erg veel sterkte!
@cassie247, erg spannend dus. Hoop voor je dat het raak is!!!
@Sigi, apart hé dat er in China zo anders gedacht word, hoop dat het inderdaad na die 4 keer goed zal zijn. Heb ook veel positieve verhalen altijd gehoord over acupunctuur.
Nog een vraagje aan jullie. Ik slik nu sinds een week of 3/4 foliumzuur. Maar nu ben ik sindsdien ook 3,5 kilo aan gekomen. Zou dit kunnen komen door het slikken van foliumzuur? Mijn gezicht is ook heel erg opgezet.
Sigi schreef:@ Wendyl: Wij hebben gisteren ook onze eerste poging in ronde 1 gedaan! Ik hoop stiekem ook dat het meteen raak is hoor ik denk dat iedereen dat doet. Alleen de kans is zo klein.... Maar ja wie weet.
@Sylvia: Het doet echt helemaal niet zeer. Je voelt een heel klein prikje meer niet. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond lekker een uurtje liggen en niets doen en zelfs niets denken hahaha. Bij mij kost het € 55,00 en ik krijg € 25,00 vergoed van het ziekenfonds. Ik heb nog een jongeren verzekering. Moet ik in december meteen even omzetten naar een pakket met kraamzorg er in. Als je dit pakket bij CZ hebt dan krijg je volgens mij € 35,00 per behandeling terug.
@Kim: Heel veel succes en we horen het heeeeel graag.
Liefs
Sigi schreef:Ik weet dat zij is aangesloten bij Zhong. Op http://www.zhong.nl kun je therapeuten zoeken!
Van de man die voor ons alle verzekeringen regelt begreep ik dat je alleen per 01-01-10 over kunt stappen naar een andere verzekering en/of polis. Maar al ben je in december al 8 maanden zwanger en moet je in januari al bevallen dan maakt het niet uit en heb je toch recht op vergoeding van kraamzorg als je maar per 01-01 over bent gestapt. Wel raar want als je dan per ongeluk zwanger wordt in februari en dus hetzelfde jaar nog bevalt en een verzekering hebt waar geen kraamzorg in zit heb je pech....
Dus een goede reden om het even allemaal na te kijken toch! Zijn er nog meer van die dingen waar je niet snel aan denkt?
sylvia22 schreef:sharon_ schreef:Leuk dat ik mee mag kletsen!
Heb even wat terug gelezen zodat ik een klein beetje weet waar jullie over kletsen en wie wie is enz.
@Mayella, heel erg veel sterkte!
@cassie247, erg spannend dus. Hoop voor je dat het raak is!!!
@Sigi, apart hé dat er in China zo anders gedacht word, hoop dat het inderdaad na die 4 keer goed zal zijn. Heb ook veel positieve verhalen altijd gehoord over acupunctuur.
Nog een vraagje aan jullie. Ik slik nu sinds een week of 3/4 foliumzuur. Maar nu ben ik sindsdien ook 3,5 kilo aan gekomen. Zou dit kunnen komen door het slikken van foliumzuur? Mijn gezicht is ook heel erg opgezet.
slik je ook hormonen?
ik kom namelijk ook ineens aan, maar bij mij licht het aan de hormonen.