Heey Meiden
Zo weer even alles bijgelezen!
Allereerst even aan mijn vriendinnetje kimberley 😃 Super dat het er allemaal zo goed uit zag bij de gyn. Meid wat ben ik blij voor je. Maar had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht dan dat de clomid goed aan zou slaan bij jou. Moet je, wanneer je niet zwanger bent deze maand, in je volgende ronde weer clomid gebruiken of mag jij verder zonder?
Mayella, meid fijn dat je er toch weer bent. Maar niemand zou het gek vinden als je een tijdje weg blijft. Ik vond het de eerste paar weken na mijn miskraam te confronterend allemaal. Ben wel direct lid geworden van dit forum, zwanger worden, waar ik ook veel plezier aan heb beleefd en beleef. 😉 Ik denk dat voor jou de grootste klap nog moet komen, dit duurt eventjes. Het allermoeilijkst vond ik dat ik ongeveer een maand na mijn miskraam allemaal nieuwe zwangeren om mij heen kreeg die allemaal begin december uitgerekend zijn, net als ik geweest was. Dit was heel confronterend en ik moet zeggen dat ik het dat nog moeilijk vind.
Oh en voor de meiden die alle babyboom afleveringen al hebben gezien, heb ik nog iets leuks gevonden op internet. Hoe word ik mama in amsterdam zuid! Alle afleveringen terug te zien op:
http://www.rtl.nl/reality/hoewordikmama ... zuid/home/Nog 3 kwartier dan ben ik alweer 6 weken zwanger. Nog steeds spannende weken. Nog 8 dagen dan mag ik naar de gyn. Meiden bliven jullie duimen voor mij?