Sigi schreef:
Weet je wat ik echt hoop dat ik niet over hoef te geven. Daar ben ik zo bang voor gek he. Ik hoef het ook nooit. Ik kan me maar twee keer herinneren 1 keer toen ik een jaar of 13 was en 1 keer toen ik 16 was. Ik puf het altijd weg tot ik niet meer misselijk ben. Maar ja ik hoorde dat als je zwanger bent het niet weg te puffen is. Dus dat wordt duimen dat ik er geen last van ga krijgen.
Hey Sigi, 't is niet gek hoor dat je bang bent om over te geven, ik heb daar ook last van! Gisterenavond moest ik echt bijna overgeven, ben plat op bed gaan liggen en heb het weggepuft, benauwd dat ik het had!! Aan alle kanten zweten enz., maar na een half uurtje was het helemaal weg. (kkan beter gewoon ff overgeven, dan ben je er sneller vanaf!)
Ik ben er bang voor omdat ik een aantal jaar geleden zo erg moest overgeven... 7 of 8 vlagen achter elkaar en dan door mijn neus en mond tegelijk (getsie, klinkt ranzig!), dus ik kon meteen geen adem meer halen. Sindsdien ben ik bang dat ik het loodje leg als ik moet overgeven 😉