Storm1987 schreef:sharon_ schreef:. Alleen ben ik daar weer wat banger voor dat het niet zo 123 gaat lukken. Ook omdat me vriend een paar jaar geleden een operatie heeft gehad aan zijn "zaakje". En ja dan ben ik weer zon type om op google daar meer over te gaan zoeken, en dan lees ik toch weer vermindere vruchtbaarheid kans enz. Ik wil er niet teveel aan denken maar het spookt wel veel door me hoofd.
Ik denk dat iedereen die angst wel heeft. Mijn vriend vertelde me ooit dat hij bang was dat hij onvruchtbaar was omdat hij ooit zo hard met zijn zaakje ergens op is gevallen, dat hij er ruim 3 dagen last van heeft gehad.... Ik heb er nachten van wakker gelegen dat er iets mis zou zijn :oops:
Ook bijmezelf haalde ik me de gekste dingen in mijn hoofd. Ik was bang dat ik verklevingen o.i.d zou hebben omdat ik altijd veel afscheiding had en omdat ik áltijd last van mijn darmen had,
In maart raakte in ineens ongepland in verwachting. Een complete verassing. Ja, we hadden het onveilig gedaan maar wel circa 3 dagen voor mijn eisprong... ik kon me niet voorstellen dat ik daar zwanger van zou raken. Ik was immers overtuigd dat wij beiden verminderd vruchtbaar waren :oops:
Het is logisch dat als je een grote wens hebt je bang bent dat deze nooit in vervulling zou gaan. Een van mijn beste vriendinnen wilde ook a;ltijd graag jong moeder worde. Wij waren samen bang voor onvruchtbaarheid. Ze is in juni begonnen met zwanger worden. Ze was direct zwanger!!! We schelen nu 10 dagen, ik ben 17 maart uitgerekend, en zij 10 maart.
Ja ik haal me ook altijd wel vanalles in mijn hoofd hoor ook over mezelf inderdaad. Bang om onvruchtbaar te zijn enz.
Toch doen we het al 5 maand zonder voorbehoedsmiddelen en dan denk ik waarom ben ik nog niet zwanger dan? Maar vorige maand hebben we echt besloten er voor te gaan. Nu zijn we veel meer bezig met de vruchtbare dagen.
Mijn vriend is toen die 18 was geoppereerd dus aan zijn zaakje omdat zijn beide ballen nooit waren ingedaald. En die hebben ze toen vanuit de lies op hun plek gezet. En dan lees ik op internet weer dat het heel slecht is als je er zo laat bij bent, omdat het juist tijdens de pubertijd zo belangrijk is. Brrr, ach moet gewoon goeie hoop houden 😉 . Komt vast allemaal goed.
@Kimberly, misschien dat de ovu testen morgen of zaterdag veel positiever zijn. En inderdaad gewoon zorgen dat het leger kan aanvallen wanneer het nodig is hihihihihi.