Is een CB digitale test trwns beter dan een test van Matcare?
Matcare zegt alleen positief en negatief en een digitale van CB geeft toch meer aan??
wendylOud lidBerichten: 1.214Lid sinds: 20 juli 2009
Essiee schreef:Ik krijg steeds zoon 'nutteloos' en negatief antwoord..
Dat ik er zelf ook enorm onzeker van ben geworden.
Ik vind mezelf ook ongeloofwaardig als ik er nu weeeer over ga beginnen.
Echt heel erg lastig dit .. want jullie hebben gelijk hoor, er moet wel duidelijkheid komen!
De kans dat ik zwanger KAN zijn is er wel, dan weet ik ook wel graag hoe hij erover denkt.
(niet dan weer wel en dan weer niet)
jorina schreef:wauw anne ben ff een dagje niet hier en meteen een zwangere
van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan
ok ff heel wat anders ik heb nu 1 reactie terug gehad van nailey
ik ben in augustus zwanger van een zoon en ik beval dus das wel een goede bijjkomstigheid 😉
alweer een mooie zoon dat zou wel heel leuk zijn als het waar is
Kimberly20 schreef:Essiee schreef:jorina schreef:wauw anne ben ff een dagje niet hier en meteen een zwangere
van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan
ok ff heel wat anders ik heb nu 1 reactie terug gehad van nailey
ik ben in augustus zwanger van een zoon en ik beval dus das wel een goede bijjkomstigheid 😉
alweer een mooie zoon dat zou wel heel leuk zijn als het waar is
haha leuk! wat is dat precies, wil ik ook wel eens ;)
Haha zorg jij nou maar eerst dat je vriend erachter staat en je een goed gesprek voert ;)
becky88 schreef:als je er niet echt in gelooft snap k er t doel niet zo van........
wendyl schreef:Ja we zijn er uit... We doen het wel om de dag. We hebben allebei het idee dat dat het beste is. Gelukkig denken we er allebei hetzelfde over!
Ok, nog 1,5 uur ongeveer... Ben erg benieuwd wat ze zullen zeggen...
Essie, je zei dat je je vriend een beetje door hebt...?? Wat dan? Heeft hij een hint/signalen afgegeven?
Kimberly20 schreef:Ik wacht op die rot GYN!!! Wachten is frustrerend...
Kimberly20 schreef:Cervixslijm is als je er een draad van 10 cm mee kan trekken!!! Dat is echt slijmerig en bah...
Heb het zelf sinds het stoppen NIET gehad...
@ Anne, wat voor symptomen had jij voor je eisprong??
sonja2009 schreef:Ik heb ook iets terug gekregen van het pendelen
aug van een jongen
Ik hoop zo dat het waar is...
Kimberly20 schreef:Anne87 schreef:kim, Had je puisten rond je kin?
Ja, maar die heb ik altijd als ik last van hormonen heb 😛 En aangezien ik 5 dagen lang veel hormonen heb geslikt 😉
@ Sylvia, jaaaaa dat gevoel had ik ook bij jou...
En nu even serieus... Wat denkt jullie gevoel over mij meiden???
Kimberly20 schreef:Anne87 schreef:kim, Had je puisten rond je kin?
Ja, maar die heb ik altijd als ik last van hormonen heb 😛 En aangezien ik 5 dagen lang veel hormonen heb geslikt 😉
wendyl schreef:Kimberly20 schreef:Anne87 schreef:kim, Had je puisten rond je kin?
Helaas zit ik daarvoor te kort op dit forum!
Maar ik hoop het iig wel heel erg voor je!!
Dat clomid is om de vruchtbaarheid te stimuleren?
Kan je dat ook zomaar krijgen?? Of is dat niet de bedoeling??
Kimberly20 schreef:Nee ze hebben nog niet gebeld!!! Ben erop aan het wachten... Die doen toch alles op hun dooie gemakkie 😉
Ik kan nu niet weg van me werk, maar morgen kan ik wel in de middag, dus hoop dat ze nog plek hebben :). Nou die test geeft nog niks aan...
Maar misschien omdat me urine niet geconcentreerd genoeg was. Had al 3x geplast waarvan al aardig wt gedronken...
Nu sinds 12.15 niks meer gedronken en niet meer geplast...
Kimberly20 schreef:vlindertje23 schreef:Heej meiden! Ik ben er weer hoor!! :mrgreen:
Zijn er nog nieuwtjes die ik moet weten? :P
YEPP!! ANNE IS ZWANGER!!!!!!!!!!
Kimberly20 schreef:sylvia22 schreef:ik denk dat ze dan de eisprong bedoelt van aug. want dan raak je dus zwanger.
Had je ht tegen mij? Want dat kan dus niet 😛 Heb geen eisprogn haha 😛 tenminte... Hij is nog niet gesignaleerd evenals het telefoontje van de gyn!
Kimberly20 schreef:sylvia22 schreef:ik heb de pendeldame nu ook gevraagd toen ik de vorige keer zwanger was, wat dat geweest was. ik heb het gevoel dat ik dat MOET weten, om het los te laten.. zelf heb ik heel sterk het gevoel van een jongen, dus eens kijken wat zij zegt..
Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap!
Anne87 schreef:Joehoeeeeeeee :mrgreen:Kimberly20 schreef:vlindertje23 schreef:Heej meiden! Ik ben er weer hoor!! :mrgreen:
Zijn er nog nieuwtjes die ik moet weten? :P
YEPP!! ANNE IS ZWANGER!!!!!!!!!!
sylvia22 schreef:ik heb een vraag, rondom jullie eisprong hoe klussen jullie dan, stel je hebt je ei op dag 14, klussen jullie dan op dag 12, 14 en 16 enz. of op dag 13, 15 enz.. dus kortom klus je ook op de dag zelf de dag ervoor en erna. voor mij zal het een beetje moeilijk worden, omdat ik niet precies weet wanneer ik mijn eisprong heb, maar wil eigenlijk weten wat het beste is/
Kimberly20 schreef:Geloof me het is niet goed 😉 Ze is al een kwartier in me dossier aan het ploerten volgens de assistente.. Daarom is het wat verlaat 😢 😢
Ik baal, want me eigen gyn is er niet... Die is met vakantie!
Anne87 schreef:Ja op een paar dagen na klopt het 😉
Maar ik voel me goed!
Beetje raar gevoel in de buik, en af en toe beetje misselijk.. maar dat heb ik er graag voor over! 😃
En hoe is het met jou?
sylvia22 schreef:wat raar dat ze er zo mee omgaan, willen ze niet even controleren wat achterlijk!
ze sturen het zo maar op en willen niet even zeker weten ofzo.. door te controleren! :shock:
Kimberly20 schreef:Tsjah wat moet ik nu weer tegen me Hubbie zeggen 😢 Ik wou dat ie me wat dit betreft eens begreep....
sylvia22 schreef:volgens die pendeldame was ik zwanger van een meisje! ik zit hier gewoon te janken!
sylvia22 schreef:nee alleen dat de volgende zwangerschap dus in aug. zal zijn van een meisje en die gaat wel goed!
Sigi schreef:Zo is dat Wendyl!!! Onze Sylvia gaat deze maand zwanger worden van een mooi meisje of een stoere vent!!!!
En wij proberen het met zijn allen tegelijk met haar te worden!!!
Ik ga lekker naar huis nu! Naar mijn mannetje en eens kijken of ik hem aan de klus krijg haha.
Kimberly20 schreef:Ik heb besloten me mannetje tot CD21 niks te vertellen... Als ik op CD21 nog geen eisprong heb gehad, dan vertel ik het hem...
Ik wil hem nu niet onnodig onbezorgd maken en dan wil hij helemaal niet meer klussen 😞
Dus stel me ei komt nog, maak ik hem onnodig ongerust.... We wachten af en klussen door.. HEB echt mega buikkrampen rechts..
mimimabo schreef:sharon_ schreef:Nou ben benieuwd wat voor een schattige sokjes er bij zitten!
Hoelang duurde het bij jou mimimabo voor je de folder kreeg? Denk dat wij als het eenmaal zo ver is ook een keer naar Hellendoorn gaan om te kijken/shoppen.
Duurde ongeveer een week denk ik. Ging in ieder geval vrij vlot.
Waar woon je ongeveer eigenlijk?