sharon_Oud lidBerichten: 903Lid sinds: 20 juli 2009
Ja die vele vakanties is weer een voordeel van naar school gaan. Maar denk vaak zat van pfffff was ik maar klaar met school. Achja alles heeft zn voor en na-delen 😛 ..
sharon_ schreef:Ja ga nog fulltime naar school Essie, moet nog 3 jaar dus best lang.
Jorina, hoop inderdaad ook dat die snel weer werk heeft! Heb vanochtend echt wel ff een potje staan janken hihi werd echt boos toen ik het nieuws hoorde. Vooral omdat het uitzendbureau waarvoor me vent werkt het vrijdag al wist, en hun geen contact hebben opgenomen met hem. Belt me vriend vanochtend op naar het werk, ja de jongen is opgepakt ik kan weer aan de slag. Zegt de planner, ja bel maar eerst even met randstad. Nou en toen kregen we het dus te horen.
@Essie, weet hoe pijnlijk een blaasontsteking is, sterkte :(.
sylvia22 schreef:oh ja tuurlijk kim je slikt hormonen..
mimimabo schreef:Zo er is weer een hoop afgekletst vandaag.
Kim wat vervelend dat je niet langs mocht komen. Maar ik las ook al ergens dat het vrij normaal was als je je ei pas rond cd18/19 had toch met clomid? Nou maar hopen dat dat zo is toch 😃
Essie wat irritant die onzekerheid met je vriend. Ik zou toch ook echt wat duidelijkheid gaan verlangen. Gezien een kind niet een wegwerpobject is.
Anne wees blij dat je nog niet zoveel kwaaltjes hebt 😃
Was vandaag weer ontzettend duizelig en misselijk blegh. Hoop dat dat toch snel voorbij is.
Gisteren om 8 uur naar bed toe gegaan. Was echt bekaf. En denk dat ik zo ook weer naar bed toe ga 😉
Van Hengelo naar Groningen via Hellendoorn??? Toeristische route?? Haha. Maar tis een hele mooi winkel absoluut de moeite waard om straks naar toe te gaan 😉 (met een dik gevulde portemonnee uiteraard haha).
Storm1987 schreef:sylvia22 schreef:oh ja tuurlijk kim je slikt hormonen..
Is dit sarcastisch bedoeld? Dan sorry, want ik probeer alleen maar mee te denken.
sylvia22 schreef:Storm1987 schreef:sylvia22 schreef:oh ja tuurlijk kim je slikt hormonen..
Is dit sarcastisch bedoeld? Dan sorry, want ik probeer alleen maar mee te denken.
nou nee dat is dus niet sarcastisch bedoeld..nu jij dat zegt, herinner ik me dat mijn gyn. me heeft verteld dat als je ooit ovu testen gaat gebruiken, moet ik wel opletten want ik slik hormonen, dus vandaar mijn reactie.
het was een herkenning! Jammer want ik zal nooit zo'n opmerking plaatsen in de negatieve zin.
Kimberly20 schreef:staat overigens ook op google als je even zoekt 😊 echt heel veel :P
Essiee schreef:Oja een punt waar wij op kwamen en allebei eigenlijk niet zo heeel veel van weten.
Hoe gaat dat als je niet getrouwd bent oid?
Weet wel dat hij het dan moet erkennen .. maar verder financieel ofzo.
Weten jullie daar meer over?
@storm, hoeveel weken echo heb je nu?
sharon_ schreef:Voor mij hoeft trouwen niet, heb ik ook altijd al geroepen. Dus denk niet dat dat er ooit van gaat komen.
Heb net weer een ovutest gedaan, en was geloof ik hetzelfde als gisteren. Kan het vanavond pas vergelijken want ben de hele dag aan het werk. Maar is niet erg want doe oppaswerk en ben vandaag aan het oppassen op een ventje van 16 maandjes en zijn zusje van net 5 maandjes. Heerlijk hoor zo een kleine op schoot terwijl je hier gezellig zit mee te kletsen. Hoop over een jaartje me eigen kleine op schoot te hebben ;).
@Essie en Kimberly, fijn dat jullie beide zo goed gepraat hebben en jullie er uit zijn gekomen. Het kindje komt wanneer de tijd er rijp voor is en hopelijk is dat heeeeel snel zo bij jullie.
Storm1987 schreef: Wij zijn ook aan het denken om een geregistreerd partnerschap aan te gaan. We willen ook heel graag trouwen maar ik wil liever pas trouwen als het kindje er bij is en wanneer we genoeg geld hebben voor een mooi feest. Ik wil van de bruiloft iets speciaals maken en het niet even snel doen.
Ik wil gewoon graag de achternaam van mijn mannetje zodat we straks écht een gezin vormen.
Kimberly20 schreef:Mijn mannetje is er niet zo mee bezig als jullie hoor 😊 Maar dat komt omdat ik hem teveel gepusht heb 😛 Overigens is mijn mannejte een nuchtere, soms plaatst ie opmerkingen tussendoor :). Echt schattig... Maar niet zoals die van jullie, dat doet hij pas wanneer het raak is!!
@ Wendynl, dat kan wel kloppen wat je zegt hoor 😃 Want mijn schoonmams weet het niet, maar ik krijg iedere keer opmerkingen naar me hoofd geslingerd.. Jullie beginnen toch nog niet aan kids he?
En me schoonzusje laatst... Justin wil een neefje of nichtje... Tsjah :roll: ....
Mrij schreef:Kim, nee die dongel is niet van mij he.. die is van mijn collega en die is op vakantie.. dus zij weet ook nog niet dat haar dongel het niet meer doet 😉
Oja, ik had trouwens ook een bericht terug van dat pendelen: ik raak in augustus zwanger van een jongetje... ben benieuwd!!! ;)
Essiee schreef:hahaha nou dat wordt dalijk echt een ongelooflijke babybooom!
sylvia22 schreef:hahaha volgens mij heeft iedereen aug. van dat pendelen.. maakt het voor mij wel een stuk ongeloofwaardelijker. :?
Kimberly20 schreef:Mrij schreef:Komt dat er bij iedereen uit ja? Nou dat zou dan wel heel toevallig zijn he!! ;)
Neeeee!!!
Mijn pendels zagen er anders uit:
cassie247 schreef:hey ladies
even snel een vraagje...ik heb nu voor de 5e dag nog steeds een mega positieve ov test...ik snap er nix van..betekend dat dat ik geen goede eisprong heb gehad ofzo? Hoop van wel natuurlijk. heeft iemand hier ervaring mee?
en ik wens dat ik er een jou kon geven kim! vindt het heel sneu voor jou maar ik weet dat jou lichaam zich uiteindelijk aanpast en dan geweldig gaan fuctioneren! geef de moed niet op en ook niet met ov testen!!
Anne...fijn dat je er zon goed gevoel bij hebt!
liefs
cassie247 schreef:nee dat heb ik nog niet gedaan want het is pas 5 dagen na mijn ovulatie dus heb geen ongesteldheid gemist ofzo...maar als mijn ei niet goed gesprongen is dan kan ik ook niet zwanger zijn toch?