sabino schreef:hallo allemaal!
Wat hebben jullie een onwijs leuk forum met z'n allen....en wat leven jullie met elkaar mee 😊
Ik ben al een tijdje opzoek naar een plek om m'n hart te kunnen luchten...volgens mij heb ik het gevonden 😉
Ik ben sabine en 23 jaar....ik heb op 9 maart mijn laatste prikpil gekregen...en dus vanaf juni 'prikpilvrij'
En ik werd maar niet ongesteld...dus ik gaan googelen...blijkt dat het maanden tot jaren kan duren voor je weer een volledige eisprong hebt met alles wat erbij hoort! Dit heeft mijn huisarts mij nooit verteld 😈
Mijn vriend en ik zijn helemaal klaar voor een kleine beub in huis...maar alles wat ik lees maakt me niet positiever na de prikpil!
En aangezien jullie allemaal ook jonge meiden zijn...en misschien ook ervaring hiermee hebben....hoop ik dat jullie me wat moed in kunnen spreken!
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest om te vragen wat er nou waar is van alles wat ik lees...en hij gaf aan dat de meeste vrouwen tussen de 4 en de 10 maanden zwanger worden...en ik mag over 3 maanden terug komen als er nog niks is gebeurd, hij wil me dan 2 strippen geven van de gewone pil om mijn cyclus te 'resetten' Is dit een goed idee? :?:
Groetjes, Sabine! :)
Hoi Sabine!
Welkom! 😃
Ik heb geen ervaring met de prikpil, dus heb geen idee hoe dat werkt...
Wel heb ik ook gelezen dat het gemiddeld tussen de 6 en 12 maanden duurt voordat je zwanger wordt.
Alleen zei Anne (volgens mij) dat haar gyn had gezegd dat het meestal al binnen 3 maanden is, maar dat er overal staat dat het zo lang duurt...
Ik merk zelf wel dat ik mezelf helemaal gek kan maken, als ik te lang blijf google-en. Je leest zoveel verschillende dingen en zoveel tegengestelde dingen!
Laat je zelf in ieder geval niet gek maken door alle 'spook' verhalen!!!