Storm1987 schreef:hey meiden
Kim heb je het een beetje van je af kunnen zetten vandaag? Staan er nog leuke dingen op het programma voor jullie weekend??
Mayella: Hoe is het nu met jou? Heb je nog geen terugslag gehad? Ik kreeg dat 4 weken na mijn miskraam. Toen ik weer ongi werd.
Vandaag een lekker druk dagje gehad en ben nu ook echt uitgeteld. Vanmiddag op visite bij mijn vriends oma, ze was jarig. Mijn vriends nichtje is ook zwanger, 10 weken nu. Nu heeft mijn mannetje het dus ook direct verteld, iedereen vond het helemaal leuk.
Ik had gisterenavond laat nog lekker stoofvlees gemaakt, nouja, lekker.... half kokhalzend... maar met het idee dat we het vandaag zouden eten. Maar nu zijn we vandaag uit eten geweest. Het was geen succes. Ik was kots en kots misselijk en heb bijna niks kunnen eten omdat ik bang was dat ik weer moest overgeven. Zo jammer, want het was echt lekker. Voorlopig gaan we maar niet uit eten. :roll: 😉
Heey meid,
Ik heb vandaag wel een kleine terugval gehad.. We hebben vanmorgen met een beetje fam van mn vriend de urn van zn opa in een muur gezet.. Hij is in feb overleden.. Nouw toen had ik echt de tranen prikken.. Kan sowieso al niet goed tegen dat soort dingen maar nu voelde het zo dubbel...
Ik had zo graag iedereen die er was verteld dat ik zwanger was.. Zou anders 8.2 zijn.. Maargoed het is niet anders.. Thuis beetje afleiding gezocht en het ging vrij snel wel weer.. Verder nog geen rare dingen gehad.. of terugvallen.. zie wel of het nog komt..
Heb volgens mij vanmorgen mn ei weer gevoeld.. Zou opzich kunnen 2 dagen te vroeg.. Voelde het zelfde of misschien zelfs nog meer steken dan voor mn zwangerschap.. Laten we hopen dat het wel zo is.. Morgenvroeg als ik het bed in kom maak ik mn mannetje wakker en gaan we ffies klussen (hij is al op de hoogte 😉 had vandaag geen zin meer en zei zelf, dan morgenvroeg maar 😛 ) Stel me er niet op in dat ik snel weer zwanger wordt.. We gaan ons best doen maar mn gevoel zegt dat we nog wel ffies moeten wachten.. We zullen zien 😉
Kim wat balen van die file zeg... Typisch Nederland 😛 naja je bent op bestemming, ga lekker genieten van en met je mannetje!! Jullie hebben het naar al die tegenslagen dubbel en dwars verdient!!