Kim, hoe is je weekendje? 😃
Becky al gezien>? 😉
Waar is het NOD lijstje weer gebleven??
Binnenkort meiden die moeten testen? 😃
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
Storm1987 schreef: oh en nog iets, meiden....
mijn schoonmoeder heeft het aan de oma van mijn vriend verteld dat ik zwanger ben.
Ze vond het niet leuk.... ze vindt dat we eerst moeten trouwen en vindt dit niet kunnen. Die opa en oma zijn erg van de kerk. Bovendien is de zus van mijn vriend vorig jaar juni getrouwd, en nog niet zwanger. Ze vond dat zij eerst aan de beurt waren... tjah :roll: Ik beslis niet over de natuur...
Me schoonmoeder vindt het heel erg dat haar moeder zo reageert. Ik word er erg boos om en vind het schijnheilig. Ze is zelf verslaafd aan BINGO, nou dat mag ook niet volgens de kerk :|
Pff... het geloof... nooit aan beginnen, alle oorlogen ontstaan door het stomme geloof.
sylvia22 schreef:Anne, dat heb je weer mooi gezegd, dank je wel!
ik heb ook een babysite. ik had hem gemaakt tijdens de vorige zwangerschap en heb hem wel gehouden, maar heb hem nu afgeschermd zodat niemand erop kan en nu hou ik daar een soort van dagboek bij over wat ik nu allemaal mee maak.. en straks als ik weer zwanger ben gooi ik hem weer open.
Als je er op wilt kijken moet je me even een pb sturen.
Lunanoa schreef:zozo. Het zomerseizoen is volop in gang & daarom ben ik hier ook nog amper te vinden.
Ik lees van een aantal zwangeren, gefeliciteerd!
Mayella, lees ik het goed dat jij een miskraam hebt gehad?
Wat verschrikkelijk voor je 😞 Eerst zo'n vreugde en nu zo'n tegenslag. Maak er gebruik van hier er zoveel mogelijk over te praten, het helpt echt. Ook ik kreeg een miskraam, ongeveer anderhalve maand á 2 maanden later kreeg ik een enorme dip. Ik kon alleen nog maar huilen en had nergens zin meer in.
Het helpt echt als je bij iemand je hart kan luchten. Als is niemand natuurlijk hetzelfde..
Meid, ik wens jou & je mannetje veel sterkte met dit verlies.
Wat dubbel allemaal, goed nieuws, slecht nieuws....
Hier is het hopen op deze, of de volgende ronde. Daarna zijn we meer dan een jaar bezig & dan zullen we voor onderzoeken moeten....
Iedereen succes met klussen, wachten en de rest.
Zwangeren, geniet!
Liefs
Storm1987 schreef:sylvia: ik PM de foto ook wel naar jou toe, als je dat wilt? Maar ik vind het te persoonlijk om het hier open en bloot neer te zetten.
Essiee schreef:Hee meiden!
Ik heb nog niet bijgelezen, doe ik strx even (ht is weer een hele hoop)
Hier gaat het even niet zo goed, vrijdag avond kreeg ik ineens een griepgevoel .. snel gaan slapen en snachts flink liggen zweten en mn mannetje goed wakker gehouden.
Smorgens voelde ik me al een stuk beter, nog een beetje slap .. maar toen ik onder de douche ging ineens enorme krampen onder in mn buik. Echt heel ver naar beneden (net boven je schaambeen ong). Het trok weer weg en heb dit ng 3 keer gehad die dag, af en toe wat lichte steekjes.
Vanacht wat het zoooo erg, ik kon gewoon bijna geen adem meer halen van de pijn. Mn ventje was ook echt helemaal overstuur, germ! Hij heeft een warme kruik gehaald en toen trok het langzaam weg (heeft wel 20 min geduurt)
Vind het echt eng, zou ht een ontsteking ofzo zijn? Als het nog een keer komt gaan we naar de huisartsen post, heb dit echt nog nooit gevoeld!
Kimberly20 schreef:Ik doe heel hard me best! Maar het zou veel mooier zijn als er een zwangerschap komt... 😊
Ps vindt reacties in me gastenboek ook leuk hoor, mag gewoon, want er kan niemand van mijn familie op!
Alleen op me hyves niks over eemn zwangerschap plaatsen 😊
Ps bedankt voor het lieve compliment!
Kimberly20 schreef:Haha omdat niemand weet dat wij bezig zijn 😉 Dus die weten helemaal NIKS van de site af :).
En als iemand een gastenboek berichtje wil schrijven 😃 Graag, weet alleen niet hoe ik vriendjes moet toevoegen...
Kimberly20 schreef:Ik ben VIP, koste geen geld.. Je krijgt gewoon een aparte code 😃
xxx
sylvia22 schreef:Essiee schreef:Hee meiden!
Ik heb nog niet bijgelezen, doe ik strx even (ht is weer een hele hoop)
Hier gaat het even niet zo goed, vrijdag avond kreeg ik ineens een griepgevoel .. snel gaan slapen en snachts flink liggen zweten en mn mannetje goed wakker gehouden.
Smorgens voelde ik me al een stuk beter, nog een beetje slap .. maar toen ik onder de douche ging ineens enorme krampen onder in mn buik. Echt heel ver naar beneden (net boven je schaambeen ong). Het trok weer weg en heb dit ng 3 keer gehad die dag, af en toe wat lichte steekjes.
Vanacht wat het zoooo erg, ik kon gewoon bijna geen adem meer halen van de pijn. Mn ventje was ook echt helemaal overstuur, germ! Hij heeft een warme kruik gehaald en toen trok het langzaam weg (heeft wel 20 min geduurt)
Vind het echt eng, zou ht een ontsteking ofzo zijn? Als het nog een keer komt gaan we naar de huisartsen post, heb dit echt nog nooit gevoeld!
kan een eisprong zijn..
sharon_ schreef:Snippie wat is dit spannend zeg. Ik ga ook hard voor je duimen inderdaad. Zou geweldig zijn zeg.
Even een vraag aan jullie. Had vrijdag dus een positieve ovutest, nou die dag heb ik nog erg veel geklust en gisteren ook. Nu heb ik al sinds gisteravond de hele avond een mega trekkend gevoel in mijn onderbuik. Wat zou dit kunnen betekenen?
Als het eitje eventueel bevrucht zal zijn merk je dan zo snel al iets? Nou ik ben benieuwd wat jullie zeggen.
Kimberly20 schreef:Ha Jenny, spannend... Zie alleen dat je wel een erg onregelmatige cyclus hebt... Dus het kan zijn dat je menstruatie later op bezoek komt.
Zie dat je 24 cyclusdagen hebt aangehouden, laten we hopen dat het er geen 26 worden 😊
Heb je er al een test tegenaan gegooit?
Anne87 schreef:Anne87....... Zwanger
Mimimabo.....Zwanger
Storm..........Zwanger
HOE ZIT HET MET DEZE 3 DAMES????
Lunanoa.... ronde 9/10.............NOD 20 juli
Celeste.....eerste ronde......NOD +/- 20 juli
wodje......tweede ronde......NOD 28 juli
Struffle.....tweede ronde.....NOD 2 augustus
Snippie......17de ronde........Nod 2augustus
Dina88......17e ronde..........NOD 5 augustus
jorina........zevende ronde.......NOD 6 augustus
Cassie247....derde ronde....Nod 6 augustus
Kimberly20.tweede ronde.....NOD 9 augustus (bij cyclus van 28 dgn) of 14 augustus (bij cyclus van 33 dgn i.v.m. Clomid)
Sigi...........eerste ronde.......NOD vermoedelijk 10 augustus (ligt aan cyclus nog even afwachten)
sharon_......1e ronde.........NOD 14 augustus
Wendyl......eerste ronde.......NOD vermoedelijk 14 augustus (ligt aan cyclus nog even afwachten)
becky........2e ronde...........NOD 15 augustus
sonja2009.......3e ronde........NOD vermoedelijk 15 augustus (door dat het deze maand eerder was heb ik even geen idee meer)
Mayella........6e ronde (1e na MK).......NOD bij 28 dagen 16 augustus
Sylvia........vijfde ronde (MK).. NOD vermoedelijk 5 september
Mrij..........eerste ronde......NOD onbekend
mimimabo schreef:sharon_ schreef:Snippie wat is dit spannend zeg. Ik ga ook hard voor je duimen inderdaad. Zou geweldig zijn zeg.
Even een vraag aan jullie. Had vrijdag dus een positieve ovutest, nou die dag heb ik nog erg veel geklust en gisteren ook. Nu heb ik al sinds gisteravond de hele avond een mega trekkend gevoel in mijn onderbuik. Wat zou dit kunnen betekenen?
Als het eitje eventueel bevrucht zal zijn merk je dan zo snel al iets? Nou ik ben benieuwd wat jullie zeggen.
Sharon ik heb niks gevoeld van een bevruchting, ik had ook helemaal niet door dat ik zwanger was. Alleen wel een positieve test.
Sommige meiden voelen met de innesteling iets van krampjes of hebben heel iets bloedverlies hierbij. Dit is dan ongeveer 7 dagen na bevruchting.