Ik ga hard duimen voor sturffle!!
en voor jou ook snippie! 😃
Spannend!!
Weer lekker thuis kimmie?
Wat leuk dat het gezellig was met becky!! 😃
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
Kimberly20 schreef:Nou Jorina, dat zou ik al verpest hebben door die pillen!!!! Dan treedt er hoe dan ook een menstruatie op. Maar de gyn zei dat ik niet zwanger was.
Ik ben dus ook al 2 dagen beetje moe enzo. Maar dat kan ook niet anders, want werk keihard...
Had inderdaad buikkrampen, maar gvd ik weet niet wat er aan de hand is? Een zwangerschap kan toch niet, aangezien dat eitje niet gesprongen is :(.
Ik weet het niet meer. Duw er net een tampon in, maar dat gaat zo stroef :| Dus een echte menstruatie kan je het niet noemen!
@ Mrij, volgens de gyn is me eitje niet geknapt en de Clomid niet aangeslagen 😞 Dus mijn menstruatie wordt weer opgewekt. Heb nu 3 dagen de pillen geslikt en moet nog 7 dagen. Aangezien me menstruatie zovaak opgewekt is en ik nooit tussentijds bloedverlies e/o slijmverlies (bruin) heb gehad snap ik er niks van.
Dus ik krijg een hogere dosis Clomid! En de menstruatie wordt opgewekt, maar jeetje... Ik kijk eerst of de menstruatie doorzet vandaag! Anders neem ik die pillen mooi niet in!
Sigi schreef:ooo dat zou fijn zijn! Maar ik moet nog vijf weken tot ik vakantie heb :shock: . Maar jij hebt wel goede ideetjes hoor! :D
Sigi schreef:haha Mimimabo kan ik wel achter jullie aan naar Frankrijk! Wij gaan niet we hopen nog steeds dat we dan de sleutel van ons nieuwe huisje krijgen. Weet nog helemaal niets. Kan na de bouwvak ineens heel snel gaan of het wordt oktober snik snik.
Maar vijf weken is echt nog heel lang ja pff. Maar ja ook hierbij geld geduld wordt beloond.
Storm1987 schreef:He Beck... kon je niet met wat leuker nieuws komen?? 😢 😉 Balen meis, had het je zo gegund. Heb je niet kunnen klussen? Volgende ronde vast meer geluk.
Mijn onderburen zijn pannenkoeken aant bakken......... OOOOO Mennn!! Ik moet ik moet ik moet.... helaas zijn de winkels dicht en hebben we geen pannenkoekenmeel in huis. Anders had ik ze direct gebakken! Morgen meteen naar de winkels en eten we morgenaaf lekker pannenkoeken.
Want dat heb ik nu wel. Als ik aan iets te eten denk, moet en zou ik het direct krijgen. Gisterenmorgen wilde ik persé ergens een tostie gaan eten, dit gedaan. Gisterenavond reden we op de snelweg en ik had ineeens zo'n trek in een bacon-ei sandwich :oops: we zijn direct naar het tankstation gereden en ik heb het echt naar binnen zitten werken. Mijn straf voor het schrokken was dat ik na afloop misselijk was :oops:
En nu wil ik pannenkoeken....!!!!!!! Hmmm lekker met poedersuiker of jam.
becky88 schreef:ik weet het zeker haha
was vrijdag vruchtbaar en de laatste x was vorige week zondag.........
maar maakt niet uit kwam gewoon zeer kut uit nu met de bruiloft van me schoonma....
tis echt gezellig hier bij me fam ben alleen ziek :cry:
sylvia22 schreef:Ik ga morgen shoppen in zwolle met mijn moeder..pfff moet kleren hebben voor de bruiloft van mijn "zwager".. verplicht kleren kopen ben ik niet zo goed in :oops:
mimimabo schreef:sylvia22 schreef:Ik ga morgen shoppen in zwolle met mijn moeder..pfff moet kleren hebben voor de bruiloft van mijn "zwager".. verplicht kleren kopen ben ik niet zo goed in :oops:
Er is in Zwolle veel in de opruiming 😃 Dus je kunt vast wel ergens iets leuks vinden.
Heb zelf laatst voor een bruiloft bij Qinn een leuk jurkje gekocht.
Storm herkenbaar dat zin hebben in bepaald eten.
Had ik dus ook met pannenkoeken. Die hebben we gisteren dus gehad. Hadden wat over, nam er vandaag 1 en smerig dat ik het opeens vond haha.
Daarnaast heb ik nog een aantal dingen opgeschreven waar ik aan dacht en wel zin in had haha.
sylvia22 schreef:mimimabo schreef:sylvia22 schreef:Ik ga morgen shoppen in zwolle met mijn moeder..pfff moet kleren hebben voor de bruiloft van mijn "zwager".. verplicht kleren kopen ben ik niet zo goed in :oops:
Er is in Zwolle veel in de opruiming 😃 Dus je kunt vast wel ergens iets leuks vinden.
Heb zelf laatst voor een bruiloft bij Qinn een leuk jurkje gekocht.
Had ik dus ook met pannenkoeken. Die hebben we gisteren dus gehad. Hadden wat over, nam er vandaag 1 en smerig dat ik het opeens vond haha.
Daarnaast heb ik nog een aantal dingen opgeschreven waar ik aan dacht en wel zin in had haha.
Qinn, waar zit die ongeveer? hebben ze er ook leuke accesoires?
mimimabo schreef:
Hedwig88 schreef:Tsjonge... wat een toeval weer... haha en epe is nog wel zo klein...:P
Woon je zelf nu nog in de buurt dan?
Ik niet ben met me vriend verhuist naar heerenveen.
jorina schreef:oooooooooook dank je weer een beetje slimmer geworden vanavond weet waar heerde ligt en ik kan het woord cijfers schrijven het word nog wat met me 😉
@silvia ken jij toevallig een marcel pannekoek want zo heet hij
Hedwig88 schreef:Die slagerij heeft er maar heel kort gezeten... want is vervangen door een andere en bij die nieuwe heb ik 1,5 jaar gewerkt voor ik ging verhuizen......