Anne87 schreef:Sharon ik heb meteen weer een normale cyclus gehad, dus echt ieder lichaam is anders daarin!
Misschien heb jij binnenkort ook alweer een eisprong hoor!
Storm, dat humeurige dat herken ik haha, viel vanmiddag ook uit tegen mijn mannetje ( om niets ) dat vond ik ook erg lullig en heb het maar meteen goed gemaakt..
Ik wil ook helemaal niet humeurig zijn!!! 😞
Maar ja dat zullen die hormonen wel zijn... :?
Het ene moment ben ik super blij en het andere moment ben ik chaggie en heb ik nergens meer zin in!
En inderdaad Miss etam vind ik ook niets..
Positiemode bij HM vond ik wel leuke dingen bij zitten, en bij Esprit ook!
Ik denk dat ik er al vroeg aan moet beginnen want loop de hele dag met mijn knoop open, behalve als ik naar buiten moet 😉
Of ik draag een legging dat rekt lekker haha, savonds lijk ik wel 4 maanden zwanger die darmen pff :shock:
Begin jij al een buikje te krijgen, of iets dergelijk storm?
@kim, wat vervelend zeg die klachten allemaal, wanneer heb jij nou eens goed geluk!! We gaan uit van de volgende ronde toch!? 😃
je in je vakantie zo voelen is ook geen reet aan!! :(
@Anne, ik weet niet of het stukje over de eisprong ook voor mij was? Want ik heb namelijk gewoon een eisprong hoor hihi die heb ik vorige week nog gehad als ik mijn ovutesten moet geloven 😉 .
@Wendyl, wat leuk ik heb 14 augustus ook mijn NOD. We kunnen dus samen aftellen. Hopelijk zijn we beide zwanger dat zou helemaal mooi zijn!!!
Ik lig hier nu echt te kramperen van de steken in mijn buik. Jeetje wat een pijn. Ben ook een beetje misselijk.
Pfffff vraag me af waar me lichaam last van heeft. Ben veelste bang dat me lichaam me voor de gek houd. Al hebben we wel mega veel geklust afgelopen dagen. Misschien wel iets te veel haha.
Over een paar uurtjes moet ik er alweer uit, ben er vandaag een dagje niet meiden, ik ga gezellig een dagje naar Giethoorn met mijn vent en mijn oppaskindje en zijn moeder. We gaan daar op een bootje varen, en een hapje eten. Word vast heel gezellig ik heb er zin in. Wel zielig voor het ventje, hij zou met zijn vader naar Giethoorn gaan dus maar zijn ouders liggen in scheiding en die vader zegt het elke keer af. Snap echt niet dat mensen een kind zo kunnen teleurstellen!!!! Maar evengoed maken wij er vandaag een super dag van.