Kimberly20 schreef:Jaaaa maar dat hormoon is HCG en niet HSG :)
ja dat bedoel ik 😃
Kimberly20 schreef:Jaaaa maar dat hormoon is HCG en niet HSG :)
mayella schreef: Nemen de laptop mee en 'kopen' daar wel weer internet.. Wil toch wel een beetje op de hoogte blijven 😉
Storm1987 schreef:mayella schreef: Nemen de laptop mee en 'kopen' daar wel weer internet.. Wil toch wel een beetje op de hoogte blijven 😉
hoezo verslaafd.... 😂 😂 😂
fijn dat alles goed met je gaat meid. Ben je alweer aant klussen of wacht je eerst je menstruatie af?
Sigi schreef:is het zo erg Sylvia? Had je dat voorheen ook wel eens?
Ik moet ook nog tot 17.00 uur en helaas dit weekend is het weer niks met het weer. Bah bah! Maar ik ga zaterdagmiddag naar High School Musical. Mijn vriend zag dat Nicolette van Dam daarin mee speelt en dat vindt hij een lekker ding. Dus kaarten geboekt onder het mom dat ik dat vast heel leuk zou vinden. Dus ik zeg tegen hem "dat is een kindermusical lieverd" zegt hij kunnen we vast oefenen. Zitten we daar dalijk tussen allemaal mama's en kinderen hahaha en ook nog vooraan!!!!
Sigi schreef:is het zo erg Sylvia? Had je dat voorheen ook wel eens?
Ik moet ook nog tot 17.00 uur en helaas dit weekend is het weer niks met het weer. Bah bah! Maar ik ga zaterdagmiddag naar High School Musical. Mijn vriend zag dat Nicolette van Dam daarin mee speelt en dat vindt hij een lekker ding. Dus kaarten geboekt onder het mom dat ik dat vast heel leuk zou vinden. Dus ik zeg tegen hem "dat is een kindermusical lieverd" zegt hij kunnen we vast oefenen. Zitten we daar dalijk tussen allemaal mama's en kinderen hahaha en ook nog vooraan!!!!
struffle schreef:hallooooooooooo meiden!!!
Zooo ik laat even stiekem van me horen vanuit regenachtig Montenegro (ook voor t eerst in al die weken).
Ik heb stiekem wel met jullie meegelezen en meegeleefd, dus bij deze:
GEFELICITEERD ALLE ZWANGEREN!! Wat super gaaf!!
En Mayella, wat super rot dat je een miskraam hebt gehad, heb het met ontzetting gelezen, ik hoop dat je het een plekje kunt geven!
Nou zoals kim jullie al beetje op de hoogte hield, ik ben nu 4 dagen overtijd, heb nu 2 testen gedaan en allebei keihard negatief!! Hoe kan dat??
Maar geen spoor van ongesteldheid, en merk ook aantal veranderingen in m'n lijf, met name mn borsten. Ze zijn nu echt voller, de tepelhoven zijn groter en donkerder, en er verschijnen bultjes. Ook Steef bevestigd dat dit eerder nooit zo was.
En daarnaast blijf ik nog steeds kleine beetjes witte afscheiding hebben, wat ik ook redelijk onverklaarbaar vind.
Maarja, aan de andere kant.... ik ben helemaal niet misselijk, heb verder geen klachtjes behalve dat ik soms heel moe kan zijn, en overdag ook veel slaap.
Op 8 augustus gaan we weer testen als er tot dan toe nog steeds geen ongi is gekomen. Ik hou jullie op de hoogte, hetzij via kim of anders via het forum.
Ik vind het trouwens superlief dat jullie zo meeleven, het geeft ons een warm gevoel en steuntje in de rug! Weet dat ik ook met jullie meelees en meeleef!
Tot snel en liefs,
Struffle
wendyl schreef:We gaan naar Etten-Leur. Niet erg spannend, maar gewoon ff met z'n 2en weg.
De reden dat we weg gaan is, dat we a.s. vrijdag (07-08-09 heel origineel... ;)) zouden gaan trouwen... Maar het is toen uitgegaan tussen ons en de bruiloft ging dus helaas niet door.
Maar nu weer bij elkaar zijn, gaat het helemaal goed en beter dan ooit. Vandaar ook dat we nu ook voor een kleintje gaan...
Hij begon gister ineens wel met dat hij al wist wanneer en waar hij mij ten huwelijk gaat vragen. En hij vertelde dat hij hulp nodig had van wat mensen uit onze omgeving... Hij heeft al een heel plan, dus ik ben benieuwd...
Pukkels?? Doordat je ongesteld bent?? Das balen!!
Ik heb van de dokter een heel goed middel gehad tegen pukkels. En dat mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Bij mij is echt geen pukkeltje te bekennen, echt ideaal spul!
Hahahah ok, werken en op het terras zitten... Klinkt wel lekker... Maar ik denk dat je wel een stuk harder moet werken dan ik! Helemaal met dit weer!!
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Nu heb je nog een soort stille hoop en je bent bang dat hij het anders niet wilt en je zeker weet dat het niet gaat gebeuren? Is dat wat je bedoelt?
struffle schreef:hai sylvia
dank je voor het duimen. Zou het nog kunnen dat het raak is?? Of zal mn ongi waarschijnlijk toch doorbreken? Pfff heel vreemd die onzekerheid...
Hier is t mooi, net een mooie wandeling gemaakt om een meer heen in de bergen. Daarna even lekker wat gegeten en toen teruggelopen, maar het is gaan regenen. Sinds gister is het weer omgeslagen en blijft beetje motterig en bewolkt. Maar mag de pret niet drukken!! We hebben al zoveel gedaan en meegemaakt! Je kan het allemaal lezen op onze site als je t leuk vindt.
Nou ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat!!
Liefs
wendyl schreef:Sigi schreef:is het zo erg Sylvia? Had je dat voorheen ook wel eens?
Hahaha je vriend weet het mooi te brengen!! 😉
Ach, het wordt vast leuk en kan je je er idd vast op voorbereiden als je straks zelf met je kind tussen alle andere gillende kinderen zit! :D
smit.jose schreef:ow die lelijke pukkels!!! ja sinds ik ben gestopt met de pil (nu alweer 4 maanden) zit ik ook weer helemaal onder! pfff niet grappig, maar het is voor een goed doel hahaha. in het begin viel het wel mee, maar tegenwoordig bah.
ik ben ook alweer drie maanden gestopt met roken! en veel aan het bewegen wil graag 7 kilo kwijt voor dat ik zwanger raak.
hebben jullie ook zulke voorbereidingen gedaan, of zijn jullie er nog mee bezig?
Hedwig88 schreef:Ik hoorde en lees overal dat je inderdaad foliumzuur moet slikken als je bezig bent met zwangerworden... nu moet ik eerst ontpillen 😖
( maybe stomme vraag) maar werkt dat folium zuur nou precies voor?
en hoelang van te voren moet je beginnen...
Ik was vanavond met me vriend bij vrienden aan het eten,
Zij hebben een tweeling van 8 maand zooooo lief!
Dat wil ik ook zo graag d8 ik toen... Dat zullen jullie ook wel hebben.
Ik ben btw nog steeds misselijk en moe. PFF...
Mrij schreef:We hebben weer internet, dus ik ga weer helemaal met jullie meelezen/kletsen!! ;)
smit.jose schreef:mimimabo; dat heb ik ook!!! mijn vriendin is vorige week bevallen! en dan kom je daar en dan heb ik dat ook!!!! waar ben je misselijk en moe van dan?
ja ik ben ook een beetje aan het twijfelen of ik al met foliumzuur zou beginnen heb geen flauw idee wanneer we beginnen maar misschien al wel voor het einde van dit jaar dus ja denk dat ik nog wel ff wacht.
Sigi schreef:O Mayella dat zou toch fijn zijn!! Ik gun het je zo meid. Ik zal mijn toch al kapotte duimen nog verder kapot maken!!!
Ik heb echt een K** dag. Ik wil huilen echt. Ik ben niet zo'n janker en helemaal niet om kleine dingen en nu. Ik kan zo janken omdat een collega net iets bot tegen me zei. Terwijl ik haar ken en het me normaal helemaal niet interesseert. Pff Wie heeft dit ook?
sylvia22 schreef:wendyl schreef:We gaan naar Etten-Leur. Niet erg spannend, maar gewoon ff met z'n 2en weg.
De reden dat we weg gaan is, dat we a.s. vrijdag (07-08-09 heel origineel... ;)) zouden gaan trouwen... Maar het is toen uitgegaan tussen ons en de bruiloft ging dus helaas niet door.
Maar nu weer bij elkaar zijn, gaat het helemaal goed en beter dan ooit. Vandaar ook dat we nu ook voor een kleintje gaan...
Hij begon gister ineens wel met dat hij al wist wanneer en waar hij mij ten huwelijk gaat vragen. En hij vertelde dat hij hulp nodig had van wat mensen uit onze omgeving... Hij heeft al een heel plan, dus ik ben benieuwd...
Pukkels?? Doordat je ongesteld bent?? Das balen!!
Ik heb van de dokter een heel goed middel gehad tegen pukkels. En dat mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Bij mij is echt geen pukkeltje te bekennen, echt ideaal spul!
Hahahah ok, werken en op het terras zitten... Klinkt wel lekker... Maar ik denk dat je wel een stuk harder moet werken dan ik! Helemaal met dit weer!!
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Nu heb je nog een soort stille hoop en je bent bang dat hij het anders niet wilt en je zeker weet dat het niet gaat gebeuren? Is dat wat je bedoelt?
Welk spul is dat dan? die wil ik graag hebben...
Kimberly20 schreef:Dit heb ik ook tijdens het ontpillen gehad 😉 Dus kan ook met ontpillen te makne hebben... Ik kan heel nuchter denken dus af en toe voor de meiden die net van de pil zijn kom ik weer met het verhaaltje: ONTPILLEN!
Je lichaam kan je goed in de zeik nemen 😉 Ik was zelfs kotsmisselijk van het ontpillen, emotioneel als de ***
Sigi schreef:Ik ga "geduldig" afwachten tot zaterdag. Moet ik dan eerst een keer plassen zodat mijn ochtendurine weg is zeg maar?
Anne87 schreef:Poeh moest weer veel bijlezen hier!!
Het is spannend voor een aantal zie ik!! 😃
Ben errugg benieuwd!
Mrij wat fijn dat je er weer bent meid, we heben je gemist!!
Hier even een update ( voor mensen die het interreseerd 😉 )
gisteren hadden we een bbq thuis, en ik werd na het eten echt super misselijk!
Moest echt op de bank liggen om het weg te puffen, anders moest ik overgeven! :shock:
Dus hier merk ik de kwaaltjes elke dag meer en erger!
Overmorgen ben ik ook alweer 6 weken!!!! :mrgreen:
Dan mag ik weer rondkijken op internet wat er gebeurd in week 7.. want ik lees expres niet verder, dan kan ik me daarop verheugen! ;)
wendyl schreef:Anne87 schreef:Poeh moest weer veel bijlezen hier!!
Het is spannend voor een aantal zie ik!! 😃
Ben errugg benieuwd!
Mrij wat fijn dat je er weer bent meid, we heben je gemist!!
Hier even een update ( voor mensen die het interreseerd 😉 )
gisteren hadden we een bbq thuis, en ik werd na het eten echt super misselijk!
Moest echt op de bank liggen om het weg te puffen, anders moest ik overgeven! :shock:
Dus hier merk ik de kwaaltjes elke dag meer en erger!
Overmorgen ben ik ook alweer 6 weken!!!! :mrgreen:
Dan mag ik weer rondkijken op internet wat er gebeurd in week 7.. want ik lees expres niet verder, dan kan ik me daarop verheugen! ;)
6 weken alweer? Wat gaat dat snel!
Balen van de kwaaltjes, maar wel een teken dat het helemaal goed zit! ;)
sylvia22 schreef:wendyl. denk je wel.. had je net een berichtje gestuurd. hahaha
kun je dat spul gewoon kopen bij de drogist?
Sigi, spannend meid..
Mayella, wat zou dat geweldig zijn..
Anne87 schreef:Ja inderdaad, het gaat nu wel sneller als in het begin 😉
En die kwaaltjes neem ik voor lief hoor 8-)
Kimberly20 schreef:Ik zou er een moord voor doen zwanger te raken op dit moment!!!! Wat mis ik dat zeg 😞 Vorige keer toen ik zwanger was genoot ik intens en owww wat glunderde ik :D
sylvia22 schreef:wendyl. denk je wel.. had je net een berichtje gestuurd. hahaha
kun je dat spul gewoon kopen bij de drogist?
Sigi, spannend meid..
Mayella, wat zou dat geweldig zijn..
Storm1987 schreef: Mayella en Kim: Ik wil jullie niet ontmoedigen maar je zult zien dat je heel anders in een nieuwe zwangerschap stapt. Die onzekerheid blijft. Ik heb vorige week een echo gehad en ik kan nu al niet meer wachten tot dinsdag, krijg ik weer een nieuwe echo. Wanneer je eerder een miskraam hebt gehad is de onzekerheid veel groter dan daarvoor, ik moet echt moeite doen om te genieten. Zonde he :?
Anne: Wat zei ik je? Week 4 is het ellendigst, daar komt geen eind aan. Maar daarna, gaat het een stuk sneller. Ik ben gewoon alweer 8 weken en 1 dag 😃
Sigi schreef:Jeetje wat vervelend zeg. Maar het is toch niet zo dat je hetzelfde bent als je moeder? Dan staat me nog heel wat te wachten namelijk....
smit.jose schreef:hey meiden,
ik hoop dat jullie mij willen en kunnen helpen;
ik heb eigenlijk zonder er bij naar te denken mijn volledige naam gebruikt mij het aanmaken van mijn account. en nu besef ik eigenlijk dat bekende ook kunnen zien dat ik het ben (snel van begrip he hahahaha) maar ik kan mijn gebruikers naam niet wijzigen. en het account ook niet verwijderen om een nieuwe te maken.
iemand een idee?!!!!
Hedwig88 schreef:Wat een kwaaltjes weer bij iedereen... ik ben ook nog steeds super moe Pfff....
Terwijl ik normaal slaap... Maandag lekker op vakantie naar Spanje 10 dagen heerlijk....
Voor degene die in spanning zitten, ik duim ook voor jullie:D
mayella schreef:Hedwig88 schreef:Wat een kwaaltjes weer bij iedereen... ik ben ook nog steeds super moe Pfff....
Terwijl ik normaal slaap... Maandag lekker op vakantie naar Spanje 10 dagen heerlijk....
Voor degene die in spanning zitten, ik duim ook voor jullie:D
Ben je erg moe door het weer dan ofzo???
Ik slaap laatste tijd ook slecht.. Maar denk dat ik nu gewoon toe ben aan vakantie, heb veel gewerkt laatste maand ivm de vakanties van collega's (uren worden dan verdeelt onder de mensen die het willen en de invalkrachten..)
Afgelopen 3 weken 16 diensten.... En ik werk normaal 20 uur in de week... Heb een paar korten gehad verder allemaal lange diensten van zon 8 uur... pffffffffffffff de caravan roept om bewoond te worden ;)