Anne87 schreef:Hi Struffle!! 😃
Weer op de nederlandse bodem!??
oost west, thuis best he 😉
Becky, wat erg van je hondje!! 😞
Ik weet hoe t is, bah echt kut!
Ik heb niet ALLES gelezen, hou het niet meer bij hier, zijn ook zoveel nieuwe meiden met nieuwe verhalen, dus sorry als ik niet zo vaak mee reageer ofzo.. :? 😃
idd oost west, thuis best!
Hoewel we een supervakantie hadden miste ik ons mooie kasteeltje en onze poezels wel heel erg. Ben nu zo blij met alles wat we hebben! Door deze vakantie ben ik echt dingen meer gaan waarderen, maakt me bewuster en gelukkiger. Door alles wat we hebben meegemaakt tijdens vakantie merk je in wat een luxe je leeft en hoezeer je dingen als vanzelfsprekend ervaart die voor anderen helemaal niet zo zijn.
Bijvoorbeeld stromend water, warm water, druk op de kraan, continue elektriciteit, strak asfalt op de wegen, gezondheidszorg, werk, een mooi huis, een auto... Deze dingen zijn slechts een paar 100km hiervandaan een luxe voor mensen! Dat zou je soms echt vergeten...
En kimmie, mijn ervaring is dat je met varieren en het gewoon te doen ook meer gaat genieten. Zoeken naar manieren om variatie in het spel aan te brengen helpt bij ons erg goed. Dan doel ik niet op hulpmiddelen, hoewel dit misschien voor andere mensen wel een goede oplossing is.