becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
hahaha ja struffle en ASS heb ik genoeg om te shaken hahaha
wendyl schreef:
Ik heb net testen bij de Kruidvat gekocht, maar die 2 voor 5 euro hadden ze niet... 😖 Dus heb nu andere, 2 voor 12 euro... Ik neem aan dat deze minstens zo betrouwbaar zijn...?
struffle schreef: Nou meid, je kan altijd nog pruimtabak nemen, dat doen ze toch ook daar int oosten?? 😃
struffle schreef:[color=#8000BF] en eh... chocoladekoekjes eten (of nouja, verzin een andere leuke benaming ervoor)
struffle schreef: Nou meid, je kan altijd nog pruimtabak nemen, dat doen ze toch ook daar int oosten?? 😃
struffle schreef:[color=#8000BF] en eh... chocoladekoekjes eten (of nouja, verzin een andere leuke benaming ervoor)
Mrij schreef:Becky jeetje, haal me de volgende x ff uit de paal als je dat weer doet..!!
Oja en Struffle op je vraag of er nog meer gelukkig zijn?? DOLGELUKKIG!!!! Echt waar!!
struffle schreef:
Meer meiden zo gelukkig momenteel?
struffle schreef:
ps storm ja echt! Het verbaast me heel erg dat het aan de andere kant van de rivier niet zo is!! Als we volgende keer weer een feestje geven moet je maar komen, kun je t aan de levende lijve ervaren 😉
Kimberly20 schreef:Hahahahahah wanneer was je innesteling meis 😉
Ja nou Welcome Back, ben dus eigenlijk niet weggeweest :oops: SHAME ON ME... Maar inderdaad, ik pak nu me rust als ik hem moet hebben....
Zeg niemand heeft mijn menstruatie ergens gevonden? Hij is echt weggelopen hoor :roll: ....
Lunanoa schreef:Oei wendy, nog twee daagjes!
Al enige verschijnselen van een ong. of zwangerschap? :D
wendyl schreef:Lunanoa schreef:Oei wendy, nog twee daagjes!
Nee niet echt. Wel erg last van m'n borsten, heel gevoelig... Kon vannacht niet eens op m'n buik slapen, omdat het te pijnlijk was.
Maar vanochtend een test gedaan en was negatief. Dus zwanger ben ik ieder geval niet...
Lunanoa schreef:Als je nog twee dagen moet kan je nog zeker wel positief testen!
Ik testte pas licht positief bij een week overtijd!
Succes met wachten !
Liefswendyl schreef:Lunanoa schreef:Oei wendy, nog twee daagjes!
Nee niet echt. Wel erg last van m'n borsten, heel gevoelig... Kon vannacht niet eens op m'n buik slapen, omdat het te pijnlijk was.
Maar vanochtend een test gedaan en was negatief. Dus zwanger ben ik ieder geval niet...
Kimberly20 schreef:sonja2009 schreef:Kimberly20 schreef:Hahahahahah wanneer was je innesteling meis 😉
Ja nou Welcome Back, ben dus eigenlijk niet weggeweest :oops: SHAME ON ME... Maar inderdaad, ik pak nu me rust als ik hem moet hebben....
Zeg niemand heeft mijn menstruatie ergens gevonden? Hij is echt weggelopen hoor :roll: ....
Ik kwam hem in soest tegen heb hem met de sneltrein naar montfoort gestuurt dus hij is onderweg
Zie je, die postbode heeft hem weer verkeerd afgeleverd :twisted: ...
Nou als ie maar snel arriveert, want had hem vandaag verwacht...
wendyl schreef:Kim, veel sterkte. Denk ook dat het een goede beslissing is! Heb vaker gelezen hier dat sommige even afstand doen, omdat ze er teveel mee bezig zijn. Veel succes in ieder geval!
Storm, wil je je babysite in een PB doorsturen? Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden!
Vanochtend heb ik een test gedaan en negatief! 😞
Was ook wel te verwachten... maar blijft toch k*t! Hopelijk volgende ronde!!
sylvia22 schreef:wendyl schreef:Kim, veel sterkte. Denk ook dat het een goede beslissing is! Heb vaker gelezen hier dat sommige even afstand doen, omdat ze er teveel mee bezig zijn. Veel succes in ieder geval!
Storm, wil je je babysite in een PB doorsturen? Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden!
Vanochtend heb ik een test gedaan en negatief! 😞
Was ook wel te verwachten... maar blijft toch k*t! Hopelijk volgende ronde!!
wendyl, balen meid! maar het kan nog..
sylvia22 schreef:nou ja het belangrijkste is dat jij vrijdag positief test, dan weet ik het maar niet... :D
Kimberly20 schreef:Meiden,
Ik zit onder de DIKKE puisten op me kin... Duidt dat op een aankomende menstruatie...???
O ja, sinds het stoppen met anticonceptie en al die hormonen zit ik al rampzalig vol (maar kleine pukkeltjes). Dit zijn echt dikke vette joekels (te ranzig gewoon).
jorina schreef:jeetje wat vervelend snippie was het zo pijnlijk dan (ik weet niet zo goed wat zo´n onderzoek inhoud :oops: )
maar alles was goed begrijp ik
wat bedoel met kijken of de vloeistof goed door loopt
snippie schreef:jorina schreef:jeetje wat vervelend snippie was het zo pijnlijk dan (ik weet niet zo goed wat zo´n onderzoek inhoud :oops: )
maar alles was goed begrijp ik
wat bedoel met kijken of de vloeistof goed door loopt
ze spuiten contrast vloeistof in je baarmoeder en eileiders en onder tussen maken ze dus foto's en daarna moet je een half uurtje wachten en maken ze nog een foto omte kijken of het over goed zit of zo.
in de holtes hadden ze het over.maar die foto was ook goed gelukt.dus zou wel.
en het deed ook zoveel pijn wnat de eertse keer liep het ballontje leeg dus ze moesten alles opnieuw doen!dus baarmoeder was al extra gevoelig geworden!
liefs
snippie schreef:ze hebben me laten weten wat ze tot nu toe konden vertellen en dat zag er goed uit:D
de defenitieve uitslag krijg ik 31aug!maar ze verwachten niet dat de uitslag zou veranderen.
maar de foto's moet nog bekenen worden door meerdere mensen.maar kan dus alvats rustig adem halen zeiden ze.
liefs
Angel_Eyez schreef:Hallo allemaal
Zijn er nog mensen die normaal vrijdag ongesteld moeten worden?? (Hopelijk niet) Ik heb gisteren avond heel erg veel pijn gehad in mijn onderbuik... weet niet wat het is vandaag lichte steekjes! Misschien ga ik toch menstrueren vrijdag of kan het toch dat het raak is???
Angel_Eyez schreef:haha dus ik ben niet alleen!! maar voelen jullie ook wat?? :?: :? ben nieuwsgierig :oops:
groetjes
jorina schreef:ok nou wel vervelend dat het zo´n pijn deed nu met zijn alle duimen dat de uitslagen goed zijn
heb nog wel blarenpleisters liggen dus ga extra mijn best doen voor je
Kimberly20 schreef:Hahaha!! Nou heb het liever druk hoor :oops: !!!
Nou weet al wie het is! Een spammer.... Zo iemand als je die toevoegt je de vraag krijgt: Hey babe do you wanna see me on a webcam go to http://www.blabla.nl zo een vieze vrouw...
SO NO THANKS 😛
@ Wendyl, ik woon in de provincie Utrecht ja en heb een Directie Secretaresse opleiding gedaan :).