oeeeh sonja wat superspannend!!
Ik ga je op de voet volgen (oke op t forum dan 😉 )
tis vast positief!!
struffleOud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 1 januari 2005
sonja2009 schreef:Kimberly20 schreef:Doe maar even 😛 en test dan maar 😛 En laat het VOORAL HIER WETEN :P
Ja vooral hier he hahahah
Ik durf alleen niet hahah
Kimberly20 schreef:Cassie!!! Je bent er weinig de laatste tijd :(!!!
Ja klets nog wel mee, maar denk dat ik in de avond wat minder (genieten met me mannetje) voor zover het lukt met die playstation verslaafde 8-)
struffle schreef:sonja ik ben echt stikbenieuwd!!
hoe laat ga je testen? en wanneer was je nod??
Kimberly20 schreef:HAHAHAHA SONJA 😛 Hoezo denkt je man dat 😛 IS het zo erg dan? Die van mij is er juist blij mee, want die wet echt niet wat ie met mijn emoties aanmoet....
Kimberly20 schreef:HAHAHAHA SONJA 😛 Hoezo denkt je man dat 😛 IS het zo erg dan? Die van mij is er juist blij mee, want die wet echt niet wat ie met mijn emoties aanmoet....
sonja2009 schreef:Kimberly20 schreef:HAHAHAHA SONJA 😛 Hoezo denkt je man dat 😛 IS het zo erg dan? Die van mij is er juist blij mee, want die wet echt niet wat ie met mijn emoties aanmoet....
Nou anders zeg ik de hele tijd iemand op het forum heeft bla bla etc en hij wil niet dat ik bezig ben de hele tijd met baby's
Dus ik praat er thuis helemaal niet over gister liet ik die test zien waar een licht 2e streepje te zien is zegt hij jij ook altijd met je ovu testen hahah ik zei het is een zw test hoor ohhh toen was het stil
wendyl schreef:sonja2009 schreef:Kimberly20 schreef:HAHAHAHA SONJA 😛 Hoezo denkt je man dat 😛 IS het zo erg dan? Die van mij is er juist blij mee, want die wet echt niet wat ie met mijn emoties aanmoet....
Nou anders zeg ik de hele tijd iemand op het forum heeft bla bla etc en hij wil niet dat ik bezig ben de hele tijd met baby's
Dus ik praat er thuis helemaal niet over gister liet ik die test zien waar een licht 2e streepje te zien is zegt hij jij ook altijd met je ovu testen hahah ik zei het is een zw test hoor ohhh toen was het stil
Een licht 2e streepje???????????? Dan ben je toch gewoon zwanger?!?!?!
cassie247 schreef:Jaa ik heb er aan gedacht kimmetje...maar toen dacht ik van ik maak mezelf dan toch alleen maar gek en dan heb ik weer zo'n lelijke negatieve test! 😞 Ik zal er toch maar een doen als mijn temp morgen nog niet gedaald is, en als ie negatief is dan teken ik er gewoon een lijntje in....ja ik ben raar maar dan voel ik me beter haha. Ik laat het nog weten 😊
En wanneer is nou de uiterste dag dat jou menstruatie gevonden mag worden??
p.s. mijn temp op dag 5 is normaal 36.0, en nu 36.5...en dat is mijn normale na ovulatie temp 😖 vreemd
sylvia22 schreef:sonja, spannend meid! wanneer ga je testen?
cassie... 😃 klinkt allemaal erg goed!
zooo hier is de badkamer weer schoon!
becky88 schreef:pfff nou me buik is opgezet....opvliegerig....zou het dan toch zijn dat me ei eerder was......
becky88 schreef:pfff nou me buik is opgezet....opvliegerig....zou het dan toch zijn dat me ei eerder was......
Kimberly20 schreef:Die kan je toch niet verwachten Sonja overduidelijk (3 dagen voor je NOD) welke test heb je gebruikt? Want KV 2 voor 5 euro zijn niet negatief hoor ;).... Niet vals iig...
Kimberly20 schreef:becky88 schreef:tsja ik weet t ook niet........dacht eigenlijk dat t niet zo was maarja nu begin ik toch wel te twijfelen
ik zou zaterdag kunnen testen.....
Nee hoor 😉 Als je ei eerder was KAN JE NU AL TESTEN!!! Want dan ben je nu 1 dag overtijd bij een cyclus van 29 dagen 😉
En als je twijfelt... Ik zou maling hebben, wat kost een testje van de KV nou 2 voor 5 euries 😉 Bovendien kan hij ook 4 dagen voor NOD posi testen...
struffle schreef:Kimberly20 schreef:becky88 schreef:tsja ik weet t ook niet........dacht eigenlijk dat t niet zo was maarja nu begin ik toch wel te twijfelen
ik zou zaterdag kunnen testen.....
Nee hoor 😉 Als je ei eerder was KAN JE NU AL TESTEN!!! Want dan ben je nu 1 dag overtijd bij een cyclus van 29 dagen 😉
En als je twijfelt... Ik zou maling hebben, wat kost een testje van de KV nou 2 voor 5 euries 😉 Bovendien kan hij ook 4 dagen voor NOD posi testen...
zo is het! testen maar becky!!
Mrij schreef:Tja je kunt het doen.... of niet.... lastig he!
Kimberly20 schreef:sylvia22 schreef:sonja, spannend meid! wanneer ga je testen?
Nu je toch bezig bent *geeft een dik knipoog ;)*
becky88 schreef:nouja me buik is opgezet en ben zo opvliegerig als wat............ :?
sylvia22 schreef:Kimberly20 schreef:sylvia22 schreef:sonja, spannend meid! wanneer ga je testen?
Nu je toch bezig bent *geeft een dik knipoog ;)*
hahahah nou 1 badkamer is genoeg, word er altijd stront chagerijnig van..
wie kan ik jaloers maken: ik ga vanavond eten bij de MAC! :P
struffle schreef:maar vorige amand was je toch ook opvliegerig?? en toen was je niet zwanger...
maarja nu heb je wel opgezette buik erbij.... klinkt wel beetje als...
SPANNEND!!
becky88 schreef:nee dat is het m ook mrij.......ik weet t niet en durf me ook niet op een roze wolk te manen want tsja misschien is het wel niet zo........pfff ik weet t gewoon echt niet meer had al een shit dag en nu deze onzekerheid erbij :(
sonja2009 schreef:
MIJ MIJ MIJ
IK heb sinds vorige week een verslaving op vet eten
becky88 schreef:ja maarja die opgezette buik dan......... :? :? :? :? :?
becky88 schreef:ja maarja die opgezette buik dan......... :? :? :? :? :?
sylvia22 schreef::cry: 😢 ik moet morgen avond mijn 2 poezen naar het pension brengen voor 13 dagen 😢 😢
Ik weet dat ze het daar goed hebben, het is echt goed daar.. maarja het zijn toch een beetje mijn kindjes..
Kan er nu al weer tegen opzien dat ik ze daar morgen moet achter laten.
sylvia22 schreef:josje, dat is echt balen dat je daar zo'n last van hebt.. heb je er geen goed middeltje tegen dat je er dan minder last van hebt.
struffle schreef:Mrij schreef:Tja je kunt het doen.... of niet.... lastig he!
becky wat voel je prcies? opgezette buik is wel echt een zwangerschapssymptoom hoor!!! heb je nog van andere dingen last?
Storm1987 schreef:struffle schreef:Mrij schreef:Tja je kunt het doen.... of niet.... lastig he!
becky wat voel je prcies? opgezette buik is wel echt een zwangerschapssymptoom hoor!!! heb je nog van andere dingen last?
Goh misschien ben je dan wel al langer zwanger, want ja je buik gaat pas na een paar maandjes groeien hoor!! Dus misschien ben je dan al 4 maanden!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:P
Storm1987 schreef:Vanaf nu ga ik alleen nog maar reageren op mensen die serieus zijn en niet die zwangerschapsverschijnselen zoeken en van mij dan willen horen dat het wel eens zo kan zijn.
Neeee ik zeg neeeeeeee, ik kap daarmee!!
Ik ben tegen het zoeken naar kwaaltjes en tegen JEZELF voor de gek houden 😈
Want ik word er doodziek van en doodmoe van want de dingen die er écht toe doen, die worden nu over het hoofd gelezen doordat er mensen bij zitten die al 10 dagen voor hun nod over zwangerschapsverschijnselen en testen beginnen.
Dus nu kom ik weer to the point:
Ik las namelijk (30 paginas terug) dat Snippie vanmorgen een vervelend onderzoek gehad heeft. Heftig hoor meid maar hopelijk wel meer zekerheid. En wie weet is het waar wat struffle zegt en heeft de vloeistof eventuele verklevingen of wat dan ook, direct weggespoeld!!
Ik ga weer patat eten :mrgreen:
Storm1987 schreef:hahahahahahah Marije, ooohh hou op mijn buik :mrgreen: :lol:
Kimberly20 schreef:sylvia22 schreef::cry: 😢 ik moet morgen avond mijn 2 poezen naar het pension brengen voor 13 dagen 😢 😢
Ik weet dat ze het daar goed hebben, het is echt goed daar.. maarja het zijn toch een beetje mijn kindjes..
Kan er nu al weer tegen opzien dat ik ze daar morgen moet achter laten.
Ahwww 😞 Heb je niemand die in je huisje kan dan (ouders bijv.?)
Maar ehm.... Hoe zit het met die andere poes??
becky88 schreef:goed gesproken storm!!! 😂 😂 😂 :lol:
struffle schreef:[color=#8000BF]
Snippie ik heb al vaker verhalen gelezen van vrouwen die al zo lang bezig waren zwanger te raken en ook die HSG hadden gehad en daarbij veel pijn hadden gehad. Daarna raakten een aantal vrouwen ineens heel snel zwanger, omdat blijkbaar hun eileiders verstopt zaten en uitgespoten zijn met die vloeistof. Dus wie weet.... Hoop iig voor jullie dat het snel raak mag zijn, want jullie hebben lang genoeg gewacht inmiddels!
[color]
sylvia22 schreef:wat doe je dan voor werk struffel?
becky88 schreef:idd struffle we gaan weer normaal doen!!!
jij met je plofbuik hoe verzin je het toch altijd......
struffle schreef:sylvia22 schreef:wat doe je dan voor werk struffel?
toevallig paar pagina's terug beetje uitgelegd. Werk bij een toltunnel, zo'n franse tolweg weet je wel? Stelt niet veel voor, super relaxt werk maar ben niet goed in de hele nacht op blijven... gelukkig kan ik wel dvdtjes kijken daar :D
sylvia22 schreef:struffle schreef:sylvia22 schreef:wat doe je dan voor werk struffel?
toevallig paar pagina's terug beetje uitgelegd. Werk bij een toltunnel, zo'n franse tolweg weet je wel? Stelt niet veel voor, super relaxt werk maar ben niet goed in de hele nacht op blijven... gelukkig kan ik wel dvdtjes kijken daar :D
ja, jullie hadden zoveel geklets heb niet alles terug gelezen 😉
Hebben ze toltunnels in nederland? :oops:
struffle schreef:
ja we hebben 2 tunnels in nl waar je voor moet betalen.
nou, nu weet iedereen waar iuk werk en waarschijnlijk direct ook wie ik ben, ik ben namelijk de enige jonge meid die daar werkt, dus snel te herkennen! Mochten jullie eens langskomen, kom dan langs het contant gedeelte, want dan heb je kans me te zien 😊
Nou meiden ik gaaaaat !!
Storm1987 schreef:Sharon, dat hoeft ook niet. Maar persoonlijk stoor ik me aan het feit dat de 1 na de ander hier binnen druppelt en vervolgens benoemt zwangerschapsverschijnselen te hebben, zich laat opnaaien door een ander om toch maar te testen en dan helemaal verdrietig komt zeggen dat ze negatief getest hebben. Terwijl ze dit eigenlijk diep in hun hart wel al wisten. Vervolgens blijven ze nog een paar dagen hoop houden en ons bestoken, tot ze ongesteld zijn.... vervolgens komen ze nooit meer terug in het topic.
Mijn ervaring is dat je meestal wel aanvoelt of het wel/niet raak is. Ik ben in maart zwanger geweest. Ik wist in april en mei gewoon dat het niet raak was, toen mijn NOD naderde voelde ik gewoon dat het niet gewoon gelukt was. In juni voelde ik me wel echt anders, ik durfde er niet op te verheugen, maar ik voelde dat deze keer anders was.... en ik ben dus inderdaad zwanger.
Maar dit verschilt wel per persoon en ik denk ook dat het mee speelt als je al een keer zwanger bent geweest.
Ik ben overigens wel heel benieuwd of Sonja nog getest heeft, of ging ze morgenochtend testen?
Mrij schreef:Precies Becky! En nogmaals tuurlijk zijn hier nieuwe leden ook welkom! Maar er komen wat binnen, die denken volgens mij dat als ze naar hun vriend kijken, dat ze dan al zwanger kunnen worden ofzo.. kom op!!
sylvia22 schreef:Mrij schreef:Precies Becky! En nogmaals tuurlijk zijn hier nieuwe leden ook welkom! Maar er komen wat binnen, die denken volgens mij dat als ze naar hun vriend kijken, dat ze dan al zwanger kunnen worden ofzo.. kom op!!
dat jullie zo close zijn prima, ik ben er later bijgekomen, maar dat wil niet zeggen dat ik minder lang bezig ben.. beter gezegd ik ben een van de gene die het langst bezig is hier met zwanger worden samen met een paar anderen en zit in de mm, weet er inmiddels veel van.. en wil hier gewoon gezellig mee kunnen kletsen.
Ik vind het jammer dat blijkbaar de nieuwe geen kans worden gegeven en jammer dat ik daar nu pas achter kom.
Als er vragen zijn over de mm ben ik ineens wel weer goed.. nou ja!