jorina schreef:gefeliciteerd storm met je mooie mijlpaal
en anne jij ook gefeliciteerd met je mooie bijna mijlpaal 😃
ooooooooo nou daar ben ik blij om hoor maar ik snap wel waar jullie op doelde ik lees ook niet alles meer hoor hou het een beetje beperkt anders was ik waarschijnlijk om 11 uur nog niet klaar geweest met lezen
oja wij wonen btw in een koopwoning was echt mazzel hier want de huizen hier gaan ook niet weg onder de 250000 euro en wij hebben het 5 jaar geleden gekocht van een stel dat gescheiden waren en dus binnen een half jaar het huis uit moesten waardoor er voor hun heel veel druk op kwam te staan wij hebben het uiteindelijk kunnen kopen voor 200000
hoezo DHL mijn vriend is sinds 1.5 jaar zzp,er af en heeft een personeelslid en toevalligerwijs werkt hij in de transsport dus niks DHL ik geef korting maar dan moet je het wel versturen met ETB COURIERS ;)
Oke vraag even aan je vriend of hij morgen wat ongesteld heid bij kim kan bezorgen 😉
Ik val niet onder de oude garde dus zal niet zeiken hahahahahhaha nee snap het precies..
Heb zelf een mk gehad en kon toen met niemand daarover praten nu nog niet maarja dat is nu niet van de orde
Ik voel me op dit moment echt kiplekker nergens last van geen buikpijn geen hoofdpijn lekker niets alleen ontzettende vreetbuien lekker vet eten hahah
Ja STORM al 9 weken op naar de 9 maanden !!!!ben benieuwd naar je echos
Anne spannend!!!