anne dat meen je niet!!!
wat erg......wat een stumpers daar....
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
Essiee schreef:Heee meiden!!
Vervelend anne, wat een stelletje :roll:
Kim.. nog steeds niks? voel je ook niks?
Mn mannetje vanacht ... wanneer is je eisprong?
Dus ik zei .. weet niet precies hoor, blahblah..
Moet je me wel roepen he 😉 , haha ik dacht dat hij niet wilde plannen :P
snippie schreef:Essiee schreef:Heee meiden!!
Vervelend anne, wat een stelletje :roll:
Kim.. nog steeds niks? voel je ook niks?
Mn mannetje vanacht ... wanneer is je eisprong?
Dus ik zei .. weet niet precies hoor, blahblah..
Moet je me wel roepen he 😉 , haha ik dacht dat hij niet wilde plannen :P
hihi mannen he essie!
Storm1987 schreef:we zitten al op 800 paginas :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
hoezo wij zijn de opper spammers :lol:
Kimberly20 schreef:Ik zeg tegen die Assistente, ben zometeen in bespreking. Spreek even mijn voicemail in hoe of wat. Is goed zegt ze.
Ben ik net gebeld door het ziekenhuis (zag het nummer), maar kon niet uit overleg. Heb die *** muts niks ingesproken...
Nu wil ze me niet te woord staan, omdat ik niet opgenomen heb :(. Ja en nu???
Kimberly20 schreef:Nee, maar dat boeit haar niet. Ik ga nu de apotheek bellen, wellicht kunnen hun advies geven!
Kimberly20 schreef:Het is hetzelfde, alleen de Provera is iets lichter. Ik heb al de zwaarste van de zwaarste dosis. Ik denk dat ik de moed opgeef.... :roll:
Lijkt wel alsof iemand van boven alles tegenhoudt!
Kimberly20 schreef:Het is hetzelfde, alleen de Provera is iets lichter. Ik heb al de zwaarste van de zwaarste dosis. Ik denk dat ik de moed opgeef.... :roll:
Lijkt wel alsof iemand van boven alles tegenhoudt!
Kimberly20 schreef:Ik heb net gebeld met de assistente van me gynaecoloog, dat ik echt niet tot 26 augustus kan wachten! Kreeg godzijdank de lieve assistente. Ze gaat even met de gynaecoloog overleggen (alweer) en dan belt ze me vandaag nog terug.
Ik heb gevraagd of ze evt. kan overleggen of er nog een andere kuur is dit op te wekken of bijv. een injectie! Ik wil gewoon verder, wordt gestoord zo..!!
Kimberly20 schreef:Nou ik denk niet dat hij vandaag nog komt 😉 Dat had mijn temperatuur dan wel aan moeten geven :).
Kimberly20 schreef:Heb net even gerekend, en kom op het volgende uit:
15 mei 2009 – Start Primolut
25 mei 2009 – Laatste 3 pillen van Primolut ingenomen
29 mei 2009 – Na 5 dagen menstruatie d.m.v. Primolut
30 juni 2009 – Start Primolut
09 juni 2009 – Laatste 3 pillen van Primolut ingenomen
12 juni 2009 – Na 3 dagen menstruatie d.m.v. Primolut
31 juli 2009 – Start Primolut
09 juli 2009 – Laatste 3 pillen van Primolut ingenomen
Tot op heden geen menstruatie
Ik zie dus (doordat ik het bijhoud) dat het de eerste keer ook pas na 5 dagen kwam, wat zeer uitzonderlijk is volgens de gebruiksaanwijzing, huisarts en gynaecoloog. Maar heb nu dus toch nog wel enkele hoop ?. Wellicht komt de menstruatie vanavond of morgen. Misschien zelfs nog een dag later je weet het nooit bij Kim! Blijven jullie duimen?
cassie247 schreef:Dat doen we zeker meid!!!
en trouwens we zijn voortaan opgesplitst heb ik gezien....
struffle schreef:hoi kim,
het forum is er volgens mij gewoon nog steeds om je vragen te stellen hoor 😉
Maar ik weet het eigenlijk niet...
Ik kan me voorstellen dat meer hormonen zorgen voor een grotere opdonder in je lichaam, maar volgens mij gaat het er meer om dat je lichaam het na de kunstmatige hormonen weer zelf op gang komt, wat dus los staat van de hormonen, want schijnt dat de stofjes van de pil maximaal 48 uur in je lichaam zitten.
Dus het ligt denk ik aan je lichaam of die snel genoeg de draad oppakt om het zelf te gaan doen, en niet zo zeer aan welke pil je slikt.
snippie schreef:struffle schreef:hoi kim,
het forum is er volgens mij gewoon nog steeds om je vragen te stellen hoor 😉
Maar ik weet het eigenlijk niet...
Ik kan me voorstellen dat meer hormonen zorgen voor een grotere opdonder in je lichaam, maar volgens mij gaat het er meer om dat je lichaam het na de kunstmatige hormonen weer zelf op gang komt, wat dus los staat van de hormonen, want schijnt dat de stofjes van de pil maximaal 48 uur in je lichaam zitten.
Dus het ligt denk ik aan je lichaam of die snel genoeg de draad oppakt om het zelf te gaan doen, en niet zo zeer aan welke pil je slikt.
volgends mij klopt het idd wat struffle zegt
Lunanoa schreef:Jeetje mina, 30 pagina's verder. Niet bijgelezen, was me net iets te lang dus ik haak gewoon weer in;
Vanaf moment één dacht ik dat Storm een meisje zou krijgen.
Anne denk ik ook een meisje
Mimimabo een jongen
Ben benieuwd :$ Willen jullie zodra het mogelijk is het geslacht ook weten?
Storm wat een prachtige babysite! Een mooi liedje op de achtergrond & wat een prachtige text!
Hier voelt het alsof ik ongesteld word. Veel slijmverlies, wat ik bij mn vorige zwangerschap had. Ik hoop dat het weer raak is. Ik duim, ik bid, ik hoop!
Mn NOD is morgen over een week pas! Pas op 21 augustus! Wat ik voel kan dus geen menstruatie zijn.
Ik heb het gevoel zwanger te zijn :$ Of is het hoop wat ik voel?
twijfel twijfel.. Spanning spanning!
Kim wat een enorme k*tzooi. Ik hoop dat je morgen alsnog ongesteld word! Ik duim, bid en hoop ook voor jou!
Zet 'm op meid. Ik denk aan je.
Liefs
Mrij schreef:Waar is iedereen??? :roll: :roll: :? :shock:
Mrij schreef:Was je hier de hele dag alleen? Arm kind!! 😉
Ja 't is wel errrug rustig!!
kim1986 schreef:Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik ga het gewoon lekker afwachten en ondertussen klussen 😛 en dan zien we wel wat er gaat gebeuren 😊
Ik ga me er ook niet druk over maken want dat werkt alleen maar averechts. Ik heb ook geen haast om zwanger te worden en ga ook niet naar verschijnselen zoeken, ik vind het klussen en de achterliggende gedachte ook al een fijne tijd 😊 elke tijd heeft zijn charmes van begin tot einde..
sylvia22 schreef:jeuhh ik dacht laat ik nog 1 keer kijken of ik internet heb en ja hoor... ik heb internet! Jippie kan ik nog even meekletsen
Kim, nog steeds niks meid? vervelend bah!
mijn poll:
Anne: Meisje
Storm: Jongen
Mimimabo: Jongen
Ik had vandaag een beetje steekjes in mijn linkeronderbuik.. zal het eitje weer aan het groeien zijn :D
becky88 schreef:ik denk mimimabo een jongen
storm een meisje
anne een jongen
tis rustig hier..... :?
struffle schreef:sylvia22 schreef:jeuhh ik dacht laat ik nog 1 keer kijken of ik internet heb en ja hoor... ik heb internet! Jippie kan ik nog even meekletsen
Kim, nog steeds niks meid? vervelend bah!
mijn poll:
Anne: Meisje
Storm: Jongen
Mimimabo: Jongen
Ik had vandaag een beetje steekjes in mijn linkeronderbuik.. zal het eitje weer aan het groeien zijn :D
je linkeronderbuik hahaha 😉
heb je 2 onderbuiken dan 😛
ik ga zo lekker filmpje kijken: ella enchanted en englisch patient ga ik opnemen...
Mrij schreef:Kijk dat is nou LETTERLIJK slapend rijk worden he 😉 Lekker toch!!
Oeii lekker taart! Dat is nooit verkeerd 😉
Ik heb van Luluana (vergeet haar nickname steeds 😉 ) een aantal sites gekregen voor kinderopvang, daar heb ik op gereageerd en ik heb dinsdagavond een gesprek gehad bij een gezin als gastouder, het is dan misschien niet helemaal wat ik wil, maar liever zoiets dan thuis van m'n uitkering leven, dat kan ik niet!
struffle schreef:geen idee, fantasiefilm, gewoon op rtl 8 ofzo hoor... of net 5 geloof ik... nouja what ever 😉
maar ga um lekker afsluiten en op de bank ploffen met mn katties en een cappuchino en de films opnemen voor ik te laat ben haha 😉
jullie veel kletsplezier he, zal je zien, komt iedereen binnendruppelen als ik net wegga terwijl ik er de hele dag ben... nouja, tis niet anders
syl had je mn pb nog gehad? hopelijk heb je er wat aan. Iig fijne vakantie he! En ik hoor wel hoe je het vond!
Mrij schreef:Anne, ja? Kom je de dagen dan wel door?? Het is voor 4 dagen! Hoeveel kinderen heb je dan??
Becky, gezellig, hoe was het?
Wij zijn vanmiddag naar m'n ouders geweest, daar lekker in de Weerribben gevaren, heerlijk!! :)
sylvia22 schreef:Mrij schreef:Anne, ja? Kom je de dagen dan wel door?? Het is voor 4 dagen! Hoeveel kinderen heb je dan??
Wij zijn vanmiddag naar m'n ouders geweest, daar lekker in de Weerribben gevaren, heerlijk!! :)
Weerribben wat is dat ? :oops:
Mrij schreef:sylvia22 schreef:Mrij schreef:Anne, ja? Kom je de dagen dan wel door?? Het is voor 4 dagen! Hoeveel kinderen heb je dan??
Weerribben wat is dat ? :oops:
Dat is niet zoiets als Giethoorn.. .. allemaal grachtjes en slootjes.. en dan in een fluisterbootje erdoorheen.. ;)
Kimberly20 schreef:Is het normaal dat ik geen buikpijn heb voor een evt. menstruatie?? Want als ik niks hoor te voelen dan komt ie gewoon niet :roll:
Mrij schreef:Anne, ja? Kom je de dagen dan wel door?? Het is voor 4 dagen! Hoeveel kinderen heb je dan??
Anne87 schreef:
Ja ik pas nu sinds 1.5 jaar op 2 kinderen van nu 4 en 6 jaar.
Voorheen waren het 2 dagen van 08.00 tot 18.00.
Maar nu de jongste ook naar school gaat, doe ik het alleen nog van 15.30 tot 18.00
En nu in de vakantie weer hele dagen!
Vanaf september begin ik ook nog bij een ander gezin die net een kindje hebben van een paar maanden, dit is voor 1 dag in de week!
Verder werk ik nog bij mijn ouders thuis in de horeca, dus ik kom wel rond alles bij elkaar!!
De dagen doorkomen.. ja ik ging altijd met de jongtste ( een meisje) dingetjes doen als de oudste ( jongen) naar school was!
Maar nu ik zwanger ben en ik moet weer hele dagen op allebei!!
PFFFFFFFFFFFFFff :shock: druk dat die zijn dan!!
Nou je kunt me nu echt opvegen na zo'n dag!!
Hoeveel kinderen zijn het?
Ach volgens mij kom ik de dagen ook wel door hoor, moet gewoon wat dingetjes verzinnen 😉
Het is 1 meisje van bijna 3. En dan zijn het 4 dagen van 9.00 tot 18.00 uur!
Jij heb lekker afwisselende weken zo! wat leuk!! 😃
Storm1987 schreef:He meiden nou ik ben er ook weer.
Ben vandaag een dagje naar de Apenheul geweest en daarna nog ergens op een terrasje gezeten en daarna nog de boodschappen gedaan, dus vandaar dat ik er heel de dag niet was. Apenheul is trouwens echt geen aanrader!! Er was echt geen kont aan 8-)
Ik ben jullie niet vergeten hoor en ga al helemaal niet switchen naar het nieuwe topic :mrgreen:
Wat leuk dat je een poll gemaakt heb Struffle!!! Hahaha echt leuk dat bijna iedereen denkt dat ik een meisje krijg. Ik heb zelf ook het gevoel dat dit een meisje is.... 😛 heb ik al vanaf dat ik wist dat ik zwanger ben. Nog 7 tot 11 weken, dan weet ik het.... en jullie mogen het ook weten hor :mrgreen: Wij hebben besloten geen geheim van het geslacht is, alleen de naam krijgt niemand te weten voordat het geboren is.
Van Anne denk ik sowieso een jongen, maar bij Mimambo heb ik nog niet echt een gevoel... kom ik later bij terug :mrgreen:
Lieve Kim, wat een klotezooi zeg. Het zit niet mee he? Hopelijk zet het nog door. Wel fijn dat je morgen al terrecht kan bij de gyn.
Die stomme vriend van mij zit naast me broodjes hamburger te eten. Stinkt als een beerput en dan gaat hij nog express in mijn gezicht zitten blazen :twisted: 😈 gadver wat een vieze butt lucht,
struffle schreef:tunununununununnuuuuuuuuuuuuu batmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!
becky88 schreef:hahahaha daar komt onze struffle weer lekker droog uit de bocht
Anne87 schreef:Pff reclameeeeeee!!
Wij willen ook weten wat het word, en van ons mag ook iedereen het weten!! :mrgreen:
Anders moet je in elke winkel zo stiekem doen als je iets koopt ( vooral hier in een durpske!! 😉 )
De meeste denken bij ons ook een jongen, toevalligggggg!! 😃
Mrij schreef:Struffle, ik ben wel gelovig ja, christen :)
struffle schreef:Mrij schreef:Struffle, ik ben wel gelovig ja, christen :)
misschien brutale vraag maar is dat mede de reden dat je vroeg bent getrouwd en aan de kinderen wilt?
Lunanoa schreef:Ik geloof wel dat er meer is e.d. maar ik ga niet naar kerken o.i.d.
Mrij, het is Lunanoa hahahaa LUNA-NOA naar de namen van mn katten 😛 Lees 10x hardop, misschien onthoud je het dan haha.
Ik hoop dat je wat aan de vacatures hebt gehad!
Waar je rekening mee moet houden met gastouder werk, is dat je geen belasting betaald over je "loon". Aan het eind van het jaar doe je aangifte en vul je het in onder "free-lance werk". Aan het einde van het jaar zul je dan alle belasting moeten betalen. Dus tip: schuif alvast wat opzij!
Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek! Invalkracht op de kinderopvang/bso. Het is wel een 0-uren contract maar ik vind het beter als niets. Gemiddeld werken invallers rond de 30 uur. Als het soms iets minder is, is dat ook niet erg. Ik hoop dat het wat wordt! Het staat toch weer op mn CV en ik kan lekker doorkijken naar vacatures. Het is op één vaste locatie, stel er komt bij de organisatie iets vrij voor vaste uren, dan kan ik daar op solliciteren & dan kennen ze me al! Dat scheelt weer een hoop.
Voor de rest vandaag 3 sollicitatie brieven uit de deur gedaan! Yeppa, ik ben weer helemaal positief in dat opzicht!
Superleuk dat we de geslachten mogen weten meiden! Ben zeer benieuwd!
Liefs
Lunanoa schreef:haha oké succes met onthouden 😛
Ik heb het ook zo gehad bij mn huidige oppasbaantje. Toen de contracten waren getekent kwam ik erachter van die belasting! Dus afgezegd & ik pas ook zwart op! aanrader dus!
Goodluck!
xxxx
Kimberly20 schreef:Ik snap niet waarom ik 2332 postjes heb (zit er even lang als jullie) en jullie zitten rond de 700???
Storm1987 schreef:
Struffle... ja viel mij ook al op!! Zou denk ik wel komen door hier uit de regio. Wat mij altijd zo opvalt van mensen buiten ons gebied zeg maar, is hoe ze praten. Je moet eens iemand uit de achterhoek het woord: Kanker, laten zeggen. (niet echt het gezelligste woord 😢 maar wij spreken dat hier heel erg ge-articuleerd uit en de R goed rollend) Maar als ze dan bijv. uit de achterhoek of brabant ofzo dit zeggen, dan is dat geen gehoor! Het klinkt dan gewoon niet als het zelfde woord.
(zit het terug te lezen en wat een boeiend verhaal vertel ik weer hahaah)
struffle schreef:haha het was niet bedoeld om discussie te ontlokken, maar er zijn hier in de omgeving bepaalde gereformeerde gemeentes die al héél vroeg trouwen en kinderen krijgen, wat in mijn ogen geen gezonde ontwikkeling is voor sommigen.
Ik weet namelijk dat er in die gezinnen bijv de meeste kindermisbruik en incest voorkomt, dus je gaat mij niet vertellen dat die mensen daar allemaal even slim zijn en het beste voor hebben met bepaalde dingen.
Nouja niet om gereformeerden te gaan afkraken, ik heb zelf ook gereformeerde vriendinnen, maar aan hen zie ik ook hoe zwaar sommige zaken wegen die in mijn ogen vrij achterhaald zijn (idd van 2000 jaar terug).
Dus ik sluit me wat dat betreft wel aan bij jou storm.
Maar mijn vraag was gewoon om te zien of er ook gelovigen onder ons waren, en of dat er nu veel waren of niet, en wat de verschillen daarbij zijn. Puur nieuwsgierigheid 😉
Nou wanneer gaan we daten dan?