becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
idd wanneer gaan we daten........hahah iedereen stelt dezelfde vraag opnieuw
Mrij schreef:
Ik weet zelf wat ik geloof en waar ik voor sta en dat vind ik het belangrijkste!! :D
becky88 schreef:idd wanneer gaan we daten........hahah iedereen stelt dezelfde vraag opnieuw
Storm1987 schreef:Mrij schreef:
Ik weet zelf wat ik geloof en waar ik voor sta en dat vind ik het belangrijkste!! :D
en zo hoort het toch 😊 Ik bedoel ook lang niet alle christenen er bij want ik ken gelukkig veeel meer lieve en echt goede mensen die gewoon helemaal achter hun geloof staan maar ook echt andere niet veroordelen over hun keuzes in het leven. En zo hoort het denk ik ook. Geloven waar je zelf in wilt, daar volledig voor gaan maar dan zonder andere mensen tegen het hoofd te stoten. :)
struffle schreef:meiden ik ga weer chocoladekoekjes eten in bed 😉 (woehahha)
ik spreek jullie snel weer!
becky88 schreef:hahahah storm wil gewoon wachten totdat we allemaal een kop vol pukkels hebben dan valt zij niet zo op 😉
jaja mrij zeg het maar je hebt een luie avond vandaag :P
Storm1987 schreef:marije jij wordt sowieso deze maand zwanger. Heb bij jou al vanaf het begin af aan zo sterk het gevoel. Nergens op gebasseerd.... maar gewoon gevoel :mrgreen:
;)
becky88 schreef:hahaha mrij ik heb ondertussen nog de kamer opgeruimd maar idd de rest van de avond ben ik ook lui maar wel zonder chips en toastjes 😂 :lol:
Storm1987 schreef:filet american?? :x Jaaa geniet er nog maar even van!!!
Ik verlang enorm naar witte bolletjes met filet american en uitjes en een plakjes ei :mrgreen:
Mrij schreef:Hahahah nou vooruit, dan heb jij het recht om zo tegen mij te praten meisje!
Mrij schreef:Haha ja, als je Roos ofzo zou heten zou het al heel anders zijn ;)
Kimberly20 schreef:IK BEN ONGESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
becky88 schreef:jeeeeeeeeej kim is ongesteld 😃 😃 😃
hier nog niks......weet nog niet of ik morgen ga testen me vader komt vandaag en die blijft tot morgenavond of zondagmorgen.....
dus miss maandag pas testen ik weet het niet
becky88 schreef:hahah ja ben er al die tijd zo overtuigd van geweest maar nu niet meer zo......word me hele leven al snachts ongesteld misschien 1 of 2 x niet.....
of me cyclus is deze x langer of hij is korter en tis toch raak we zien het wel ga nergens op hopen
Kimberly20 schreef:Dank jullie wel lieverds! Ik ben gelijk goed gehumeurd. En het rare is, mijn temperatuur was vanochtend gewoon 36.9 (zoals altijd).
Maar gisteravond had ik al krampen e.d., maar dacht hij komt niet meer :(. Heb net de gyn gebeld en ze is blij voor me :).
Nu mag ik 25 augustus om 08.20 voor een folikelmeting komen bij mijn eigen gyn 😊 Dat is dan CD11 en dan moet het eitje ongeveer 14 mm zijn... Heel spannend :)!!!
jorina schreef:nee voel eigelijk nog niets
niet wat een zwangerschap kan bevestigen maar ook niets wat een naderende ongi bevestigd
nu heb ik wel net op een ander topic gelezen (en das iets waar ik bij thomas geen last van had ) haar uitval
ik heb nu al ongv een week of 2 last van haaruitval maar das wel zo ongv het enige vind het nu toch wel spannend worden
aangezien ik eigelijk altijd heel stipt ben met ongi worden maar dan had het er nu al moeten zijn
misschien dat ik toch wel ff stiekem ga testen maar dan horen jullie het vanavond pas want moet zo werken
sonja2009 schreef:Ik dacht dat ik ongesteldheid had maar het as wel heel erg weinig achteraf (een klein druppeltje bruin bloed)zat er in mijn boxershort vanmorgen dus ik met me slaperige hoofd dacht ongesteld maanverbandje in en ik ben door naar september..
al 2 keer naar de toilet gegaan vanmorgen helemaal niets te vinden... Toen bedacht ik me opeens dat ik me geschoren had gister 😉 misschien een wondje want normaal als ik ongesteld word ben ik het ook gewoon dus we wachten het weekend even af en anders maandag testen
struffle schreef:moge boertie ;)
becky88 schreef:hahaha ben ik 2 weken zo nuchter als de pest geweest van t kan niet maar nu...........
becky88 schreef:uhmmm mrij mij ff de auto brengen.....hahaha
Mrij schreef:Ohhh prima!! Ik ga zo eerst naar Becky, die moet even m´n auto lenen.. rij ik daarna zo door naar jou!
Zie ik ook nog eens wat van het prachtige NL!
Storm1987 schreef:Mrij: Rijd dan vanuit Struffle gelijk door naar mij, mijn badkamer wilt ook een sopbeurt zei hij zojuist tegen me.
Kim: Super hoor meid. Gelukkig, eindelijk weer positief!
Jorina: Haaruitval heb ik momenteel ook enorm. Met bossen tegelijk en ik heb al niet veel. Ben van de week naar de kapper geweest en het heeft wel iets geholpen. Ik duim hier voor je hoor. Zou wel geweldig zijn als hij positief is! Tot nu toe is juli nog niet zo'n vruchtbare maand geweest, dus bewijs het tegendeel!
WENDY!! Super zeg, van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!! Hoe voel je je?
struffle schreef:nee juli was echt vruchteloos...
hopelijk geeft september meer resultaat, daar hoop ik dan maar op 😊
ps mrij dvd van zaai ook ff hier kijken, leuuuuuuuuuwwwk!! of ik ga mee naar storm, ook prima, gaan wij dvd kijken terwijl jij de badkamer sopt, goed idee mrij!!
jorina schreef:dames hier ff snel een update
ik ben zwanger
ik ben zwanger
struffle schreef:*lacht zenuwachtig*
whihihihiihi...?
:| 😮
ik ben zwanger
struffle schreef:jorina schreef:dames hier ff snel een update
ik ben zwanger
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JORINAAAAAAAA!!!
SUPERGAAAF!!! GEFELICITEERD MEISSIE NU KAN JE DAG NIET MEER STUK!!
En werk ze voor de rest 😉
*barst in zenuwachtig gejammer uit bij de boze blik van mrij*
Storm1987 schreef: Struffle: goed idee van de bakamer soppende marije en dan struffle en storm Zaai kijken :mrgreen:
Ben vandaag weer misselijk. beetje te druk gehad gisteren.... dus doe rustig aan. komt die stinkkat van mij naast me liggen, laat hij echt een vieze stink scheet en gaat zelf weg 😈
Storm1987 schreef: Struffle: goed idee van de bakamer soppende marije en dan struffle en storm Zaai kijken :mrgreen:
Ben vandaag weer misselijk. beetje te druk gehad gisteren.... dus doe rustig aan. komt die stinkkat van mij naast me liggen, laat hij echt een vieze stink scheet en gaat zelf weg 😈
becky88 schreef:hahahaha struffle waar vergelijk jij je vriend mee hahaa
nou dacht net ja nu ben ik ongesteld ga naar de wc maar nee hoor
becky88 schreef:hahaha irri is dat he sonja