Mrij schreef:Thnx!
Echt niet normaal he, zoveel goed nieuws op 1 dag!!!
Mrij, maak je er niet te druk om! Ik voelde me ook wel aangesproken in het begin, maar achteraf ben ik wel ook hier mee blijven lezen!
En nu achteraf... voel ik me helemaal niet aangesproken, want ik ben gewoon hartstikke zwanger! ;)
Daarom, zie je wel dat jij dan helemaal niet zeurde... zo hoort het nou he!! Hahah ;)
Hahaha ach ja, was ook wel te verwachten, mijn familie zijn net konijnen... Je hoeft maar met je ogen te knipperen en er zijn weer 10 kinderen in de familie geboren! :D
Daar heb je geluk mee joh!! Hoeveelste ronde was dit voor jou?
Mijn mams werd ook altijd super snel zwanger.... dus dat hoop ik toch geerfd te hebben ;)
Was de eerste ronde! Voel me ook wel lullig naar sommige mensen toe. Vooral mijn beste vriendin! Die is nu 13 weken zwanger na 2 jaar het ziekenhuis te hebben plat gelopen!!
Maar ze is gelukkig wel heel blij voor me! Maar het voelt best wle oneerlijk naar al die mensen die al zo lang bezig zijn!
Ik zie trwns wel heel erg op tegen vanavond! Dan gaan we het vertellen tegen mijn ouders. Het liefst wacht ik er nog wel mee, maar als ik ineens stop met roken, dan hebben ze het toch gelijk door!