Missmini, klinkt erg leuk!! Ohh die muurstickers willen wij straks ook ja! Erg leuk!
Ben heel benieuwd t.z.t. naar de foto´s!! 😊
MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
snippie schreef:hej gaan jullie ook popstarts kijken?
Mama2b schreef:Zo leuk hoe sommige mensen zichzelf voor schut zetten hihihi
Vooral de audities zijn altijd leuk en daarna heb je eigenlijk wel een favoriet en dan blijf ik toch kijken haha
Mama2b schreef:Is ook leuk! De ene dag is er niks op tv en de volgende dag zijn er 3 dingen op tv die je wilt zien.. Heel irritant.. Ik kan ook niet wachten tot 7 september.. dan begint GTST weer :D
Mama2b schreef:ik bedoel america's next top model en hollands next top model.. Is al heel lang niet geweest....
Storm1987 schreef:
Mama2be: Jij opperspammer :mrgreen: Ik las trouwens dat je binnenkort naar de gyneacoloog moet. Ik geloof dat ik even gemist heb waarom dit is. Is dit omdat je cyclus onregelmatig is? In ieder geval veel succes gewenst.
Kimberly20 schreef:BeautyQueen23 schreef:@ Kimberly...
Als ik het goed onthouden heb, heb jij de CB Digitale ovutesten ook gebruikt?
Ik ben hier vrijdag mee begonnen en doe het met de 1e urine vroeg in de ochtend.
Nu las ik ergens anders weer dat het beter is om het vroeg in de middag te doen,..
Hoe heb jij dat gedaan en kun je nu als je 2x vroeg in de ochtend heb gedaan ineens smiddags gaan testen?
Alvast bedankt voor de antwoorden :)
Ik heb inderdaad in de ochtend getest, maar doordat mijn eitje nooit geknapt is heb ik geen enkele positieve ovulatietest gehad 😞
Ja hoor, je kan de test op elk gewenst tijdstip van de dag uitvoeren, dus dat is geen enkel probleem :)! Wanneer verwacht je, je ei?