Spannende dag dus voor je 25 augustus! Succes 😊
Ja daarom ben ik ook met de digi van CB begonnen, vind die streepjes maar niets... 😃
BQ1986Oud lidBerichten: 2.471Lid sinds: 19 juli 2009
Kimberly20 schreef:Het lijkt me ook prachtig mooi om je kindje te horen in je buik! Is het echt iets van een treintje geluid dat je hoort? Ben wel erg benieuwd, maar snap dat jullie dag super is begonnen zeg :)!!
Haha steph zag gisteren een zwangere vrouw midden op de weg lopen met een kind van zo een 2 jr, hoor ik hem in 1x vanuit de auto... JE GAAT TOCH NIET MET JE ZWANGERE BUIK EN ZO EEN KLEIN KIND MIDDEN OP EEN WEG LOPEN TERWIJL ER EEN STOEP IS...
Aan zulke opmerkingen merk ik dat hij er toch wel mee bezig is (de nuchtere vent hihi).
Hoe voel je je verder Storm? Nu weer erge misselijkheid of neemt het al een beetje af 😃 Nog 3 daagjes!! DAn ben je alweer 10 weken!! WAUWW!!!
@ mayella, wat *** meid dat je nog niet menstrueert of zwanger bent... Ik blijf duimen voor je hoor :D
vlindertje23 schreef:Zow.. weer een tijd afwezig... En wat kunnen jullie enorm kletsen meiden! :mrgreen:
Mrij, leuke verjaardag van je zusje? Wanneer was ze jarig?
becky88 schreef:wij hebben nu een houten....vo 213 euro 😃 😃 😃
we willen daar volgend jaar een eettafel met stoelen van tzelfde hout bij halen
Mrij schreef:vlindertje23 schreef:Zow.. weer een tijd afwezig... En wat kunnen jullie enorm kletsen meiden! :mrgreen:
Mrij, leuke verjaardag van je zusje? Wanneer was ze jarig?
Hee Vlindertje, welkom terug! Hoe is het met jou? Zijn jullie al begonnen?
De verjaardag van m´n puberige zusje was gezellig 😉 Ze is morgen jarig, maar dan moeten de meesten weer werken of naar school, dus ze vierde het vandaag!
becky88 schreef:ja achja we wachten maar gewoon af we zien het wel.......tijd genoeg we zijn nog jong
jorina schreef:haha maar ben nu wel lekker 4 wkn en 4 dgn zwanger 😉
ja die eerste 12 wkn zijn vaak slopend en duren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang daarna gaat je gewone leven weer door wel is waar met buik maar dan is het grote nieuws eraf vanaf dan ben je gewoon een zwangere muts met een grote buik waar toevallig een kindje in groeit en die alleen maar kan zeiken letterlijk en figuurlijk mensen vragen af en toe voor de vorm hoe het met je gaat en an kan je alleen maar schreeuwen hoe denk jij dat het gaat ik ben "#$%&&__((!;:=±`^|~??'
al 10 kilo aangekomen heb last van aambeien kan niet eens meer omhoog komen als ik gehurkt sta dan hebben ze een takel nodig je zeikt je een ongeluk je word helemaal beurs geschopt en als klapper op de vuurpijl moet het er ook nog uit om dan maar niet te spreken over wat voor ellende dat met zich meebrengt totaal ruptuur overtollige vetrollen lekkende tieten enz enz enz
haha nee hoor alle gekheid op een stokje het zijn fantastische mnden het is super om mee te maken en alle kwaaltjes horen er gewoon bij en die neem je voor lief die ben je allemaal al weer vergeten als je een prachtig mooi en gaaf kindje op je borst gedropt krijgt
Storm1987 schreef:
Dan nu de grote vraag: Who's Next?????
Zijn er nog meiden die deze week hun NOD hebben??
mimimabo schreef:JOEPIE!!! Vandaag 9 weken!
jorina schreef:haha ja als ze gaan lopen dan ben je net ontzwangert dan helpen ze om die xtra zwangerschapskilo´s eraf te rennen want reken er maar op dat je dan hard moet renne om ze bij te houden
thomas helpt mij nu nog maar dan met de fiets hihi das nog harder rennen
en ja ik weet het de meiden hier zijn volgens mij wel goed voorbereid op het moederschap en dat moet ook maar soms lees ik ook wel eens verhalen dat ik wel eens denk jij hebt echt geen flauw idee waar je aan begint alsjeblieft doe het een kind niet aan want die word de dupe uiteindelijk is het kind alleen nog maar bij bv opa of oma omdat mama weer moest stappen en katlam thuiskomt
heb toevallig net ff baby te huur zitten kijken nou die mensen zou het gewoon voorlopig nog ff verboden moeten worden want die moeten zelf nog opgevoed worden en dan kan ik me zo boos maken zit er zo´n raar wijf in een tent haar vriend de huid vol te schelden waar een kind van een ander bij is wat dus eigelijk op dat moment hun kind is
je bent zelf gotverdomme (sorry) nog een kind dus wie ben jij dan om te denken dat je een kind moet nemen (ook sorry ) maar zo hebben hun het er dus over
en dan zit ik alweer scheldend op de bank kinderen neem je niet k*twijf kinderen krijgen is een wonder
zo nou ben ik ook ff mijn frustraties kwijt
nu kan ik ook lekker slapen weltrust meiden morgen ben ik er weer
jorina schreef:sorry maar als dat zo was dan had ik er met kop en kont naar een opvoedcursus gestuurd voor tienermoeders
want dat zou ik echt vreselijk onverantwoordelijk vinden
een kindje is geen wegwerp produkt daar zorg je voor met heel veel liefde zolang als ze dat nodig hebben
becky88 schreef:jeeeej mimimabo alweer 9 weken!!!! 😃 gefeliciteerd! 😉
hier nog altijd geen ongi....dus we wachten nog steeds rustig af hahaha iets anders kunnen we toch niet