Kimberly20 schreef:Ik was gisteren dus echt me telefoon kwijt, lag ie op de koelkast (we hebben een hoge koelkast) :roll: :roll:
En ik vind een goede basis ook belangrijk voor het kind! Maar ik ben ervan overtuigd dat een kindje zo duur is als je het zelf maakt. Mijn kindje hoeft geen dure merken, hoeft niet elke week naar een attractiepark etc. 😉 Vind het namelijk ook belangrijk dat een kindje leert te leven, met dat alles niet zomaar gekocht kan worden etc. Overigens is voor het kindje het belangrijkste: Dak boven het hoofd, Voeding, Schone nette kleding en bovenal VEEL LIEFDE
En ik verdien ook goed, zeker voor mijn leeftijd 😛 En mijn mannetje verdiend netto veel minder, maar met hier en daar klussen (als schilder) HEEL VEEL meer...
Sterk punt
Een goede basis is zeker belangrijk. Nu we al zo lang samen zijn en het allebei willen en daarnaast de mogelijkheden hiervoor hebben, kan het ook. Dit waren wel vereisten van mn vriend, en sinds we daaraan voldoen is het ook mogelijk. Hij is meer praktiserend, ik meer een gevoelsmens 😊
Ik vind het een goed punt van je kimberley, dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt.
In mijn ogen is geld uitgeven niet zo moeilijk, dat is met alles. Ik heb geen respect van rijke mensen met materialistische visies. Ik vind het respectabeler en knapper als je met weinig geld toch leuk kunt wonen, er leuk uit kunt zien en goed voor jezelf en anderen kan zorgen.
Trouwens, sinds de knoop door is ben ik in zo'n euforische stemming! Nu mag het dan echt komen, en dat geeft me echt vlinders in mijn buik, hebben anderen dit ook?
liefs struffle