struffle schreef:Mrij schreef:Ik wil straks juist niet fulltime blijven werken, ten minste zolang mijn kind nog niet naar de basisschool is.. ik wil straks 2 of 3 dagen werken.. maarja dat is ook heel persoonlijk natuurlijk, ik vind dat belangrijk, dus daarom ben ik blij dat mijn man een goede baan heeft en dat we het met de helft van mijn loon erbij ook makkelijk kunnen berappen! :)
Zo denk ik er ook precies over. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik eigenlijk een luie donder ben haha :?
Ik wil graag 2 a 3 dagen per week blijven werken met de kleine en als ze naar school gaan wel wat meer. Maar in mijn veld (jeugdzorg) hebben ze ook eigenlijk alleen maar kleine contracten.
Ga volgend jaar stage lopen bij een pedagogisch adviesbureau, heb er knetterveel zin in!!
Leuk om te lezen wat iedereen doet, schept bij mij beetje een beeld.
Wat was voor jullie de voornaamste reden om voor jong moederschap te kiezen?
Haha een luie donder? Is dat zo? 😉 Nouja goed haha.. ik vind een paar dagen minder werken ook helemaal niet erg 😉 maar het is voor mij meer (en dat is nogmaals heel persoonlijk) dat ik het idee heb dat ik dan meer een band met mijn kind kan opbouwen en het opvoeden meer zelf in de hand heb.. en dat vind ik zo belangrijk!!
Mijn voornaamste reden om zo jong voor het moederschap te kiezen? Ik heb altijd al geroepen dat ik jong moeder wilde worden.. ik vind het gewoon heerlijk die kindjes en ik ben er nu echt aan toe om niet meer alleen op kinderen van anderen te passen, maar om mijn (euh ons!! 😉 ) kindje op te voeden, heerlijk!!