mimimabo schreef:@pals. Wij woonden ook min of meer vanaf dag 1 samen. Na een maand is mijn vriend hier officieel bij ingetrokken.
Toen we het tegen mijn ouders vertelden reageerden ze eigenlijk heel erg normaal dat we gingen samen wonen, niet raar ofzo, wat ik eigenlijk wel had verwacht. Maar volgens mij mochten ze hem toen ook al wel haha.
Maar woon je nu nog thuis dan? Of heb je wel een eigen huisje?
Nee ik ben bij mijn vriend in getrokken die heeft een eigenhuisje? Mijn moeder had zelf voor gesteld als goed gaat trek bij hem in ivm met toen der tijd mij studdie?
struffle schreef:pals ik ben ook dordtenaar
Hoe lang zijn jullie samen en hoe oud zijn jullie?
Als jullie nog zo verliefd zijn dan voelt het alsof je heel de wereld aankan. Juist in die periode is het belangrijk ook rationeel te kunnen blijven denken. Probeer geen overhaaste beslissingen te nemen! Ik hoop dat jullie de goede keuzes maken.
Welke wijk woon je pals?
En de rest, ik heb foto's van mn huissie op hyves gezet, uit februari dus inmiddels al e.e.a. vernieuwd maar dan krijgen jullie een idee 😊
En ja, paars roelt 8-)
Becky wat voor werk deed je ook alweer?
Ik ben 23 en me vriend is 28 jaar (ben bijna 24) Wij zijn 8 maanden samen struffe. Ze hebben al geprobeert om onze relatie kapot te krijgen dat is niet gelukt dus ja wij kunne alles aan. 11-11-2011 trouwen wij dus ja wij zijn dolgelukkig met 2je.
Zondag lekker drukke dag !